Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 11 Apr 2016 08:38

N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

Naar aanleiding van het topic over hoe jouw leven er over vijf jaar uit ziet, vroeg ik mezelf af, hoe zag jouw leven er vijf jaar geleden uit? In vijf jaar kan er zoveel veranderen!

Vijf jaar geleden was ik een half jaar samen met mijn man. Ik was bezig met mijn studie en liep stage bij een groot advocatenkantoor op de Zuidas. Eind 2011 kregen wij de sleutel van ons eerste huis, een tof appartement in onze huidige woonplaats. Een paar maanden later, juli 2012, was ik klaar met mijn HBO opleiding. Per augustus 2012 had ik mijn eerste fulltime baan en in september 2012 werd ik voor het eerst tante.

Inmiddels zijn we een huwelijk, een koophuis en een zwangerschap verder. :love:

♥♥
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 11 Apr 2016 08:43

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

Vijf jaar geleden was ik bijna 4 jaar samen met mijn toen nog vriend. Ik was toen 2 jaar aan het werk, we hadden net ons eerste huis gekocht en waren toen al enkele maanden bezig voor een kindje.

Inmiddels zijn we getrouwd, hebben we ons huis verbouwd, hebben we een zoon van 3 en is de tweede op komst. Wat een veranderingen in vijf jaar tijd!
2012 & 2016
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 11 Apr 2016 09:00

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

Vijf jaar geleden woonden we wel al in dit huis, maar hadden we nog maar 1 dochter en twijfelden we heel erg over een tweede kindje. Mijn man had nog geen eigen bedrijf, werkte nog bij een andere werkgever, en mijn vader leefde nog.

Inmiddels hebben we 3 dochters, is mijn vader helaas bijna 2 jaar geleden overleden en werkt mijn man als zelfstandige (gecombineerd met zijn nieuwe fulltime baan als chef). En ik ben tante geworden van een neefje dat naar mijn vader is vernoemd :heart:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 11 Apr 2016 09:05

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

Vijf jaar geleden was mijn vader net dood gevonden afgelopen vrijdag en zouden we hem gaan cremeren donderdag. Toen was ik nog samen met mijn ex, waren we net verhuisd en woonden we midden in de stad. Ik zou gaan afstuderen, scriptievoorstel was al geschreven.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Apr 2016 09:06

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

5 jaar geleden waren we 1,5 jaar samen, woonden we in dan klein appartement in dezelfde buurt als waar we nu wonen. Ik werkte bij een bedrijf waar ik doodongelukkig was. We hadden een kinderwens, maar we wilden eerst een groter appartement kopen. Eind 2011 hebben we die gekocht. We moesten nog wel tot 2013 wachten tot het klaar was.

Inmiddels zijn we dus een huwelijk, bijna 2 kinderen en alweer een nieuw huis verder. Ook heeft mijn man een andere baan en ben ik voor mezelf begonnen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Apr 2016 09:12

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

Och jeetje, toen woonde ik nog in Den Haag. Was ik overspannen, langzaam herstellende. Ik zou in mei te horen krijgen dat ik de green card lottery had gewonnen en naar Amerika zou verhuizen. Twee weken later werd dat weer ongedaan gemaakt, een droom in duigen.
In juni leerde ik m' n man kennen en in juli hadden we onze eerste date. Ja, sindsdien is het wel weer stukken beter met me gegaan.

Dus vijf jaar geleden was niet het beste moment uit m' n leven, maar al gauw ging het daarna beter. En nu dus erg gelukkig, een lieve man, een prachtig huis en twee hele toffe banen verder!
Let's discover the world together.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 11 Apr 2016 09:40

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

Oh ja Marin, dat met die Green Card Lottery herinner ik me nog wel. Eerst die euforie en daarna immense teleurstelling, leefde echt met je mee toen! Gelukkig keerde het lot al vrij snel voor je :)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Apr 2016 09:47

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

5 jaar geleden was niet mijn beste moment. Toen was mijn vader een jaar ziek, man zijn bedrijf ging slecht. De miskraam. Was niet geweldig. Ik begon toen ook bijna met therapie om alles weer op de rit te krijgen


Oh ja marin dat weet ik nog goed van jouw, hoe blij je eerst was en toen zo teleurgesteld. Gelukkig leerde je toen je man kennen
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 11 Apr 2016 09:48

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

Precies 5 jaar geleden was het niet zo bijzonder. In mei leerde ik m`n huidige vriend kennen en sindsdien ben ik super happy! :love:
<<

Pink

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:07

Bericht 11 Apr 2016 10:06

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

5 jaar geleden was ik nog samen met mijn ex, hij woont in Turkije en het plan was om daar samen een leven op te bouwen.

4 jaar geleden is dat na 7 jaar uit gegaan en ben ik verliefd geworden op mijn nu man.
Inmiddels hebben we een dochter van 2,5 en een zoon van 11 maand. Zijn we 1,5 jaar getrouwd en hebben we 1,5 jaar geleden een huis gekocht.

Een hele verandering! :love:
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 11 Apr 2016 10:41

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

Vijf jaar geleden waren we bijna een jaar getrouwd, ik zat in het derde jaar van mijn studie en keek ernaar uit om dit af te ronden. Verder was het niet zo'n spannend jaar, ik keek vooral uit naar afstuderen, een baan vinden, op zoek kunnen naar een koophuis en een gezin kunnen starten.

De studie is inmiddels af, het huis wordt gebouwd en ook ons eerste kindje is op komst. Over een jaar zijn alle plannen van toen gerealiseerd, tijd voor nieuwe dromen!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem291

Bericht 11 Apr 2016 10:50

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

5 jaar geleden was ik net een half jaar samen met mijn vriend, woonde op mezelf in een flatje, deed wel hetzelfde werk als nu. Inmiddels een huis gekocht in een dorp een half uur verderop, woon samen en hebben we een zoontje van bijna 3 maanden.
<<

Anoniem255

Bericht 11 Apr 2016 10:52

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

5 jaar geleden was onze dochter 2 maanden oud. Toen ze 3 maanden was ben ik erg ziek geworden en heb ik 2 weken in het ziekenhuis gelegen en uiteindelijk duurde mijn herstel ruim 6 maanden.
Ook hoorde we toen van mijn zusje dat zij niet zwanger kon raken. We hadden toen nooit gedacht dat dat uiteindelijk toch nog zou gebeuren.

Ik werkte voor een goedlopend internationaal bedrijf en had het daar erg naar mijn zin. Nooit kunnen vermoeden dat daar na 5 jaar niks meer van over was!

Mijn man en ik waren toen 4 jaar samen waarvan 2 jaar getrouwd.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 11 Apr 2016 11:00

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

Vijf jaar geleden werkte ik nog op mijn oude werkplek. Woonde ik in hetzelfde huis als waar ik nu woon (beetje jammer dat, dat niet veranderd is). Had ik een hele hele pril beginnende kinderwens, maar moest ik er ergens ook nog niet aan denken. Hing ik teveel in de kroeg en ging ik nog veel naar concerten.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 11 Apr 2016 11:01

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

Toen werd mijn zoontje bijna één en kriebelde het bij mij heel er voor een tweede. Dat was best lastig omdat mijn man nog niet wist of hij wel een tweede wilde. Uiteindelijk besloot hij van wel en zou ik in juni alweer zwanger zijn. Ik was toen bezig met een baan op een nieuwe locatie van mijn werk. Daar werd ik aangenomen en zou ik in juli gaan beginnen. Verder was mijn leven toen een stuk rustiger. Lekker rustig opstaan, wandelen, boodschappen doen enz. Nu moeten de kinderen op tijd naar school, clubjes, zwemles, vriendjes en dat soort dingen.
2010 2012
<<

Anoniem321

Bericht 11 Apr 2016 11:21

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

niet veel anders dan nu, behalve dat we nu een zoontje hebben en ik toen regelmatig alleen op Europese stedentrip ging.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 11 Apr 2016 11:32

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

5 jaar geleden was ik aan het afstuderen van de kunstacademie, net geopereerd aan mijn heup voor de tweede keer, ik woonde in Amersfoort, getrouwd met de liefde van mijn leven, grootse plannen voor een toekomst samen, plannen voor een gezinnetje.


Moet je nagaan hoe een leven 360 graden kan draaien in een aantal jaar. Inmiddels heb ik een kind, woon in Dordrecht, de liefde van mijn leven is overleden, ik heb een nieuwe liefde en een bonuskind erbij en van de toekomst is nog niet veel terecht gekomen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 11 Apr 2016 11:38

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

5 jaar geleden waren mijn toen nog vriend en ik nog pril officieel samen (we zijn afgelopen februari op onze 5 year anniversary getrouwd), gingen we na een paar maanden samenwonen en maakt hij het na 6 maanden uit. Toen viel mijn leven echt in duizend stukjes. Daar kwam hij echter na 2 maanden van terug (de zwartste van mijn leven, ik wist opeens niks meer over wie ik was, wat ik wilde en waar ik wilde zijn) en zijn we 2 maanden daarna naar Australie verhuisd. Daar vond ik de rust die al zolang zocht en maar niet in Nederland kon vinden. Nu intussen getrouwd en mega happy. Wat een belangrijk jaar was 2011 besef ik me ineens.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 11 Apr 2016 11:39

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

Overigens kan ik me de meeste verhalen van mensen hierboven nog herinneren, wat gaat de tijd snel!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 11 Apr 2016 12:01

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

5 jaar geleden was ik net anderhalf jaar getrouwd en een kind van Een half jaar.
Werkte ik nog 24-28 uur, woonde in een omgebouwde garage.

Nu 5 jaar later ben ik 2 kinderen rijker, werk nog maar 8 uur en woon in een koophuis.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 11 Apr 2016 12:14

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

5 jaar geleden woonde ik net 8 maanden in Groningen met m'n nu ex. Ik zat voornamelijk thuis omdat ik ziek was geworden vrij snel na de verhuizing en daardoor teveel van school had gemist om het nog op te pakken.
Niet echt de beste tijd om aan terug te denken. Behalve de studio dan, we hadden echt een heerlijk ligbad :love:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 11 Apr 2016 12:18

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

5 jaar geleden besloten we dat we voor een kindje wilde gaan. Waren net een jaar getrouwd, woonde alweer 3 jaar samen.

Ik werkte op een korsakov woongroep zo'n 40uuur in de week. Sportte met grote regelmaat, dat vaak bij de kapper/nagelstyliste.
Ging vaak weg met mijn man of met vriendinnen.

Enorm verschil met nu. 6 jaar getrouwd, zwanger van derde dochter, werk niet meer maar ben fulltime thuis. Sporten staat op een heel laag pitje ivm blijvende bekkenklachten na mijn zwangerschappen. Ga een stuk minder weg dan voorheen en als ik ga dan het liefste met mijn gezin en zo nu en dan eens met vrienden.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 897

Geregistreerd: 16 Sep 2013 12:41

Bericht 11 Apr 2016 12:26

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

Wij woonden samen, en waren volop aan het voorbereiden voor ons huwelijk en huwelijksreis naar Zuid Afrika.
Mijn moeder en schoonvader waren allebei nog in leven. Wij werkte allebei veel.

Nu bijna 5 jaar getrouwd, moeder en schoonvader overleden, ik ben (bewust) gestopt met werken en inmiddels moeder van een tweeling van 2,5.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem186

Bericht 11 Apr 2016 12:30

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

5 jaar geleden was m'n dochter 4,5 maand oud. Woonden we nog in ons oude bovenwoning in Den Haag. Ik had ouderschapsverlof opgenomen en werkte maar heel weinig.
Ons huis was rond deze tijd bijna verkocht, we gingen op zoek naar ons nieuwe huis.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Apr 2016 12:42

Re: N.a.v. - hoe zag jouw leven er 5 jaar geleden uit?

5 jaar geleden.. Ehh! Toen was ik 20.
Even op m'n Facebook gespiekt wat er toen aan de hand was.
Het is dat jaar uitgegaan met m'n ex, ik heb toen in een diep dal gezeten. Eind van dat jaar ben ik voor 5 maanden naar Oostenrijk vertrokken, daar heb ik een leerzame leuke tijd gehad en kijk ik nog vaak op terug.
Ik zat in het laatste jaar van mijn MBO-recreatie opleiding.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers