Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

<<

Anoniem304

Bericht 10 Apr 2016 16:18

Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Misschien iemand die dit weet.

Mijn contract loopt af in oktober 2016, maar ik mag nu al verlengen én een nieuwe telefoon uitkiezen als ik wil. Ik wil het liefst een 1-jarig abonnement (en ik hoef niet zo`n uitgebreide bundel enzo) en dan blijft het eenmalige bedrag voor de telefoon nogal duur. Zou zo`n telefoon nou bijvoorbeeld in augustus of september een stuk (€50 of meer??) goedkoper zijn? Of verschilt dat echt per telefoon en wanneer er nieuwe modellen uitkomen?

Ik wil een Samsung S6, denk ik.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Apr 2016 16:28

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Je kunt kijken hoe de prijs is gezakt van de Samsung S5 ten tijde van het uitkomen van de S6 om daar iets van te kunnen zeggen. Sowieso is nu net de s7 uit!

Verkoopprijs S5:
Afbeelding

Verkoopprijs S6:
Afbeelding

Verkoopprijs S7 - vanaf 11 maart in Nederland:
Afbeelding

Mogelijk gaat er nog wel wat af qua prijs in de tussentijd, maar dat is lastig te voorspellen! Ik denk wel dat mensen de voorkeur geven aan de S7 boven de S6 vanwege het uitbreidbare geheugen. Dat kan de prijs voor de S6 nog flink verlagen.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem170

Bericht 10 Apr 2016 23:41

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Wat een geld voor een telefoon :shock:
Hoeveel belminuten/internet ben je naar op zoek? Misschien is wel goedkoper als je telefoon loskoopt icm sim only?
<<

Anoniem304

Bericht 10 Apr 2016 23:51

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Ja daar heb ik al naar gekeken, maar Sim Only is ook vrij prijzig bij KPN en dat is de enige provider die goed bereik heeft hier. Hi was ook prima. Maar bij andere dochters van KPN is het al veel slechter, helaas. Dus geen optie.

Ik zou nu ongeveer €200 moeten bij betalen met een klein abonnement en als dat in de zomer onder de €150 is wacht ik nog eventjes.
<<

Anoniem173

Bericht 11 Apr 2016 06:40

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

En via een aanbieding van mobiel.nk typhone ed ook al gekeken? Die willen nog wel eens studenten met aanbiedingen.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 11 Apr 2016 06:43

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Ik zou dan even wachten. De meeste mensen willen nu de S7, dus als je de S6 wilt verwacht ik dat die de komende maanden nog goedkoper wordt. Samsung heeft ook vaak van die acties, krijg je 100 euro op je rekening terug gestort bijvoorbeeld.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Apr 2016 07:12

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Typhone ook bekeken idd. Hou ik wel in de gaten, maar weinig bijzonders. Mijn verlengaanbod is (voor KPN) wel redelijk scherp. Maar het is gewoon een dure provider. Eerst ging m'n abbo gewoon als Hi verder, met die bundels, maar dat is nu ook voorbij. Doen ze wel slim haha.

GTA's van Samsung zitten nooit op telefoons toch? Dacht ik tenminste. Maar ik wacht idd nog even en check regelmatig m'n aanbod dan maar haha. Bluhhhh.
<<

anoniem213

Bericht 11 Apr 2016 07:18

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Ik kreeg wel 75 euro terug bij mijn S6, Yadira! Dat was in oktober.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Apr 2016 07:56

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Oh dat is altijd leuk, thanks. Dacht altijd dat het alleen op tablets was. Ik hou alles in de gaten nu haha.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 11 Apr 2016 19:51

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Ik heb op mijn S4 100 euro terug gekregen!
<<

Anoniem164

Bericht 12 Apr 2016 17:28

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Ik wilde ook graag een samsung, maar ik zou net als jij, 200 euro bij moeten betalen voor het toetsel, en daar pas ik voor!
De verkoper vroeg me of ik voor een LG G4 wilde gaan, dan hoefde ik niets bij te betalen, na proberen(hij had zelf die LG) was ik om en heb ik de LG genomen en het is een toptoestel hoor, doet bijna niet onder voor een samsung.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Apr 2016 19:53

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Jacobien schreef:Ik wilde ook graag een samsung, maar ik zou net als jij, 200 euro bij moeten betalen voor het toetsel, en daar pas ik voor!
De verkoper vroeg me of ik voor een LG G4 wilde gaan, dan hoefde ik niets bij te betalen, na proberen(hij had zelf die LG) was ik om en heb ik de LG genomen en het is een toptoestel hoor, doet bijna niet onder voor een samsung.

Ik heb even gekeken, maar met de bundel die ik wil moet ik dan meer bijbetalen als bij een Samsung, dus dat doe ik niet haha. :smile:
<<

Anoniem170

Bericht 12 Apr 2016 21:39

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Yadira schreef:Ja daar heb ik al naar gekeken, maar Sim Only is ook vrij prijzig bij KPN en dat is de enige provider die goed bereik heeft hier. Hi was ook prima. Maar bij andere dochters van KPN is het al veel slechter, helaas. Dus geen optie.

Ik zou nu ongeveer €200 moeten bij betalen met een klein abonnement en als dat in de zomer onder de €150 is wacht ik nog eventjes.


Maar hoeveel belminuten/internet ben je op zoek? Vind wel leuk om mee te zoeken haha
<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2016 07:39

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

100/150 belminuten en 500-1000MB internet. Zoiets :)
<<

Anoniem164

Bericht 14 Apr 2016 20:58

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Yadira schreef:100/150 belminuten en 500-1000MB internet. Zoiets :)


Ik heb hetzelfde.... 150 belminuten en 1000mb, en ik kreeg de LG gratis en betaal per maand 27,50(5 euro korting i.v.m. pakketkorting kpn)
<<

Anoniem304

Bericht 14 Apr 2016 21:00

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Bij een 1 jarig abonnement?
<<

Anoniem164

Bericht 14 Apr 2016 21:09

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Aha daar zit het verschil, haha, nee een 2 jarig abbo;-)
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 16 Apr 2016 09:03

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Ik zou eens kijken op mobiel.nl
Daar heb ik donderdag mijn KPN abonnement verlengd.
Bij KPN zelf moest ik 190 voor mijn telefoon bijbetalen en via mobiel.nl "maar" 99 euro.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Apr 2016 09:28

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Bedankt!

Ik heb even gekeken, maar voor 1 jarige abonnementen is het daar nog duurder qua bij betalen.

Ik wacht nog wel even. Dan kijk ik in de zomer weer.
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 16 Apr 2016 10:57

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Ja ik heb wel altijd een 2 jarig abonnement.
Ik wilde eerst ook 150 min en 1GB maar dan moest ik 296 bijbetalen voor mijn telefoon.
Nu heb ik 200 min en 5 GB en dit abonnement is 7 euro duurder per maand dan de 150min/1 GB.
En dan de telefoon dus voor 99 euro.
Na 24 maanden schelen de totale kosten maar erg weinig maar ik betaal dan nu liever elke maand 7 euro extra en dan minder bijbetalen voor mijn telefoon.

Is een 2 jarig abonnement geen optie?
Denk dat zulke telefoons bij een 1 jarig abonnement altijd erg duur zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Apr 2016 12:40

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Nee helaas. Ik heb nu weer sinds jaren een twee jarig abonnement en ik vind het echt verschrikkelijk lang duren haha. M`n telefoon wordt echt traag nu.

Ik kan nog wel eens kijken hoeveel ik kan spelen met een duurder abbo, dat is wel een goede tip, thanks.
<<

Anoniem159

Bericht 29 Apr 2016 09:29

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Yadira, heb je inmiddels al wat gevonden?
<<

Anoniem304

Bericht 29 Apr 2016 09:34

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Nee, ik wacht nog wel tot in de zomer ofzo. Mijn telefoon wordt wel traag, maar ik hou het nog wel even vol :P
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 01 Mei 2016 09:53

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Mijn vriend heeft deze week een iphone 5s met 1gb data voor 20 euro per maand. Is dat niks?

Hij hoefde niet perse het nieuwste toestel, en de 5s is gewoon mooi en niet te groot.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 01 Mei 2016 11:02

Re: Telefoon bij een abbo, hoe snel goedkoper?

Als ik dat zou kiezen moet ik bijna €350 bijbetalen, haha.

Maar mijn telefoon is gisteren snoeihard gevallen en het scherm valt helemaal uit elkaar, dus ik ga een Samsung S5 bestellen denk ik en dan €105 bijbetalen, valt nog mee.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers