Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


WhatsApp vraag

<<

anoniem203

Bericht 09 Apr 2016 19:44

WhatsApp vraag

Ik heb sinds 3 weken een nieuwe telefoon en mijn WhatsApp werkt niet helemaal naar behoren. Ik krijg alleen berichtjes binnen als ik de App open. Normaal zag ik op mijn scherm het tekentje dat ik een berichtje had maar nu helemaal niks. Ik heb al gekeken naar mijn instellingen maar daar kon ik niks vinden. Heeft er iemand een idee? Ik heb gewoon nog dezelfde sim kaart + Provider (Ben) en ik heb internet via 4G. Ik heb een Huawei P8 Lite.
<<

Anoniem281

Bericht 09 Apr 2016 19:46

Re: WhatsApp vraag

Ligt het niet aan je spaarstandfunctie? Dat-ie WhatsApp helemaal afsluit steeds? Via Optimalisatie of zo?

Edit; vriend heeft een Honor, da's ook een Huawei telefoon en die krijgt af en toe een melding in beeld, dat er apps veel batterij en internet verbruiken. In dat menuutje kan-ie apps uitschakelen waaronder WhatsApp. Hij weet alleen even niet meer hoe hij bij die mogelijkheid komt ;)
<<

Anoniem161

Bericht 09 Apr 2016 20:32

Re: WhatsApp vraag

Heb ik ook regelmatig. Denk een fout in whats app? Is ineens gekomen en is niet altijd.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 09 Apr 2016 20:38

Re: WhatsApp vraag

Ik heb dezelfde telefoon en vriendin ook. We hebben allebei hetzelfde. Ik denk dat het komt door het sparen vd batterij of de wisselwerking tussen netwerken.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem167

Bericht 09 Apr 2016 20:43

Re: WhatsApp vraag

Ik moest instellen dat ik een pop up wil krijgen, maar dat is bij een iPhone.
<<

anoniem203

Bericht 09 Apr 2016 20:50

Re: WhatsApp vraag

Ik heb net weer iets aangezet bij mijn spaarstand dus ik hoop dat dat het is. Ik vind het iig zwaar irritant. Ik opende vanavond m'n WhatsApp en er kwam gewoon een appje binnen die vanmorgen om 10 uur is verzonden :confused:
<<

Anoniem255

Bericht 09 Apr 2016 21:12

Re: WhatsApp vraag

P heeft het ook. Die heeft ook een Huawei! Inderdaad erg irritant.
<<

Anoniem281

Bericht 10 Apr 2016 13:02

Re: WhatsApp vraag

Vriend kreeg net de bewuste melding.

Afbeelding

En dan WhatsApp selecteren;

Afbeelding

Als je 'm aanvinkt, sluit-ie dus zelf de app af. Als je 'm niet aangevinkt hebt, blijft-ie gewoon altijd draaien!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 10 Apr 2016 13:09

Re: WhatsApp vraag

Ik ben je heel dankbaar bazinga nu weet ik eindelijk hoe ik dit moet oplossen op de telefoon van mijn moeder!
<<

anoniem203

Bericht 10 Apr 2016 13:11

Re: WhatsApp vraag

Zo was het bij mij ook inderdaad en sinds gisteren dus opgelost :D

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers