Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 09 Apr 2016 16:03

Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Afbeelding
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Apr 2016 16:14

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Met één a twee kindjes, nog altijd in ons fijne huis, heerlijk genieten van het leven. Ik werk nog steeds als fotograaf, part time en ben voor de rest huismoeder. M'n man en ik gaan af en toe nog lekker weekendjes weg en natuurlijk ook op vakantie met de kinderen. Hopelijk gaat het met het bedrijf van m'n man goed, zijn wij nog gelukkig getrouwd. En hopelijk zijn al onze familieleden en vrienden nog gezond!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 09 Apr 2016 16:18

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Getrouwd, blije ouders van een gezonde zoon. Vriend heeft de volgende stap op zn werk gemaakt en is manager en ik ben gegroeid in mn huidige functie.

Of we wonen in onze huidge woning die we uitbouwen of we verhuizen naar een mooie jaren 30 woning stukje verderop.

Ik denk dat mn vader dan is overleden, maar heb daar dan wel vrede mee, omdat dit ook niet een fijn leven voor hem moet zijn. Ik hoop dat mn moeder en schoonouders nog gezond zijn, net als de rest van onze familie en vrienden.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 09 Apr 2016 16:24

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Over 5 jaar hebben we 2 schoolgaande dochters en hopelijk nog een kindje van een jaar of 2, 3.
We zijn dan helemaal gesetteld in onze nieuwe woonplaats, hebben daar vrienden gemaakt en hebben het beide naar ons zin in de banen die we hebben.

Heel misschien denken we dan concreet na over een verhuizing naar het buitenland ivm werk van mijn man (dat laat hem maar niet los dus denk dat dat er nog wel aan zit te komen).

Verder hoop ik dat onze beide ouders dan nog allemaal levend en gezond zijn.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Apr 2016 16:36

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Over 5 jaar wonen we in een ander huis wat dan helemaal verbouwd en ingericht is naar onze smaak. Onze kinderen zijn dan 7 en 8 en heel misschien hebben we er een kleintje van een jaar of 3 bij maar de kans is groter dat dit niet zo is op het moment (jammer genoeg).
Ik ben aan het werk als illustrator en ben meestal thuis als de kinderen uit school komen. Ik maak illustraties voor mijn vriends bedrijf en daarnaast geef ik workshops en cursussen op het gebied van linoleumsnede, houtsnede, prentenboeken maken en misschien ook andere druktechnieken.
Ik ben dan al een aantal jaren klaar met mijn intensieve therapie en hoop dan echt oprecht gelukkig te kunnen zijn met mezelf en mijn leven. Dan hoop ik ook een aantal getrouwd te zijn met mijn nieuwe liefde en een prachtige bruiloft te hebben gehad samen met onze kindjes en hebben we een paar grote mooie reizen gemaakt als gezin.
<<

anoniem213

Bericht 09 Apr 2016 18:49

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Afgestudeerd en samen met mijn vriend, maar verder heb ik geen idee!
<<

Anoniem331

Bericht 09 Apr 2016 20:34

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Poeh, ik zou het niet weten. Ik hoop echt dat ik dan vaste woonruimte heb. Voor de rest eigenlijk geen idee, ook niks wat ik perse wil, ik ben vrij stabiel én gelukkig.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Apr 2016 20:38

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Hopelijk hebben we dan een kindje, een huwelijk en wie weet wel weer zwanger.
Ik hoop dat we tegen die tijd ons huis aardig verbouwd hebben, maar het zal nog niet 100% klaar zijn.

Ik ben dan 31, wauw.
<<

Anoniem161

Bericht 09 Apr 2016 20:38

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Met mijn man en 2 kinderen op de bank in een groter huis (als we een deel van ons kindsdeel al krijgen).

Ik nog steeds thuis bij de kinderen. Mogelijk een baan tijdens school.

Niet veel verandering dus. Huis is ook niet zeker dat we dit binnen nu en 5 jaar doen. Zit hier namelijk ook wel goed.
Het huis dat we willen is wel meer een familiehuis.
Een grote kamer en een leefkeuken.

Nu hebben we een kleine woonkamer en mini keuken.
<<

Anoniem167

Bericht 09 Apr 2016 20:41

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Een lastige, 5 jaar is best lang! Sowieso getrouwd en hopelijk met 1 á 2 kindjes. Niet meer in dit huis, maar waar wel houd ik even open nog, denk wel rondom de stad waar we nu wonen! Hopelijk is iedereen nog in leven en gezond; en hebben we nog net zon goede band met iedereen van de familie.
<<

Anoniem185

Bericht 09 Apr 2016 20:42

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Ik hoop dat we rond die tijd serieus bezig zijn met een kindje te krijgen. Verder wil ik nog steeds in dit huis wonen en wel mijn studie al af hebben. Qua carrière heb ik geen idee verder.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 09 Apr 2016 20:43

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Afgestudeerd, een leuke baan en misschien wel een leuke partner. Dan woon ik niet meer in mijn huidige studentenstad maar in de Randstad/het liefst Utrecht en hopelijk zijn mijn gezondheidsklachten dan eindelijk onder controle.
<<

Anoniem177

Bericht 09 Apr 2016 20:50

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Ik hoop: Samenwonend met mijn vriend of inmiddels man in de UK. Samen met onze 1/2 kindjes en dat hij normaal contact heeft zijn kids en dat we een normaal leven lijden. Hopelijk beide gewoon een baan, dat we een normale loon hebben. Dat zou voor mij al super zijn.

Qua carriere hoop ik nog verder te kunnen in het kappersvak en uitgebreid te hebben met visagie.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 10 Apr 2016 00:42

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Dan ben ik 30.. *de horror*. Hopelijk afgestudeerd HBO ICTer. Met een mooi startersinkomen en nog altijd samenwonend met mijn vriend en 2 katten. Ik denk dat onze oudste kat Kacey dan overleden is, wat ik heel graag zou willen is een ragdoll kitten :)
Laatst gewijzigd door Briggy op 10 Apr 2016 11:03, in totaal 2 keer gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 10 Apr 2016 02:47

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Dan is mijn man eindelijk echt doorgebroken als scriptschrijver. Het gaat nu al heel goed maar hij kan er nog niet van rondkomen, dus dat gun ik hem echt. We wonen dan waarschijnlijk nog wel op dezelfde plek, maar misschien dat we dan ook wel gaan kopen of naar vrijstaand huis. Ik hoop dan de seksuele voorlichting hier opgezet te hebben en geef waarschijnlijk nog steeds Nederlandse les. Hopelijk hebben we dan 1 of 2 kindjes.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 10 Apr 2016 06:37

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Over vijf jaar hoop ik werk in de buurt te hebben en in een groter huis te wonen, met voor ieder kind een eigen slaapkamer. Ik hoop dat mijn partner eindelijk van zijn gezondheidsproblemen af is of in ieder geval weet wat hij heeft. Verder hoop ik natuurlijk gelukkig te zijn met mijn partner en kinderen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 10 Apr 2016 07:29

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Over vijf jaar is ons huis af en hebben we nog lang geen kriebels om weer te verhuizen. Ons eerste kindje gaat voor het eerst naar school, we hebben we een tweede kindje en als het zwanger zijn/worden goed gaat, zelfs een derde. Mijn man heeft zijn carrière verder opgebouwd en ik ben beter geworden in mijn functie.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 10 Apr 2016 08:41

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Dat gun ik je zo Taeda!

Ik hoop dat we over 5 jaar 2 of 3 kindjes mogen krijgen. Vind dit nog wel een spannende gedachte nadat nog geen jaar geleden er weinig meer mogelijk was voor ons. Maar tegelijkertijd een hele mooie gedachte omdat dit altijd onze droom was!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 10 Apr 2016 08:44

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

September schreef:Dat gun ik je zo Taeda!

Ik hoop dat we over 5 jaar 2 of 3 kindjes mogen krijgen. Vind dit nog wel een spannende gedachte nadat nog geen jaar geleden er weinig meer mogelijk was voor ons. Maar tegelijkertijd een hele mooie gedachte omdat dit altijd onze droom was!


Insgelijk! Bijzonder is het dat er nu een heel ander toekomstbeeld weer hoopvol is en je daar over durft te dromen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem315

Bericht 10 Apr 2016 09:24

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Over 5 jaar... is N. 7 jaar en zit ze in groep 3 of 4 en is Sjakie bijna 5 en zit hij/zij in groep 1 of 2 (wauw, ze zitten dichter op elkaar dan dat het nu voelt).

We wonen dan in een vrijstaand huis, met vrij uitzicht over het land. Mijn paard staat dan nog steeds bij mijn schoonouders. N. rijdt er ook wel eens voorzichtig op.

Mijn man is dan gegroeid binnen het bedrijf, heeft een mooi salaris.

Ik sta weer 4 dagen voor de klas, want mijn onbetaalde ouderschapsverlof is dan al een poosje voorbij. Ik heb alle belangrijke papiertjes die een leerkracht kan behalen (op dit moment heb ik daadwerkelijk alles, maar ze verzinnen vast wat nieuws) en ben behoorlijk allround inzetbaar. Hopelijk stijgt mijn salaris dan ook een keer. Misschien kan ik doorgroeien tot IB'er of coach voor beginnende leerkrachten. Heel misschien stroom ik door naar het voortgezet onderwijs, dat trekt me ook wel.
<<

anoniem203

Bericht 10 Apr 2016 14:34

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Over 5 jaar hoop ik hier nog te wonen samen met mijn man en 2 schoolgaande kinderen van 7 en 10 jaar. Ikzelf ben dan alweer 37 :shock: Verder hoop ik dan mijn gezin en (schoon)ouders nog leven en in volle gezondheid zijn, we beide nog bij dezelfde werkgever werken, we aan het genieten zijn van onze aanbouw aan het huis en de voor- en achtertuin die zijn opgeknapt en gewoon nog steeds met z'n allen gelukkig zijn. Verder hoop ik wat kilo's af te vallen want het is echt nodig. Met -10 kilo ben ik al zeer tevreden. En ik hoop nog een leuke hobby met bijverdiensten te vinden. Ik vind een aantal dingen leuk maar nu nog een keuze maken en de tijd er voor vinden :)

Heel cliche allemaal maar voor mij staan mijn gezin en familie echt op nummer 1. Zij blij ik blij!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 10 Apr 2016 18:04

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

In hetzelfde huis met hopelijk een andere baan en waarschijnlijk met drie kindjes.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem250

Bericht 10 Apr 2016 18:05

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Geen idee. Ik word erg vaak verrast door het leven en het loopt altijd anders dan ik had gedacht. Vijf jaar geleden had ik net de derde miskraam in 10 maanden gehad. Ik had toen niet gedacht dat ik nu zwanger zou zijn van de derde.

Over 5 jaar heb ik drie schoolgaande kinderen. Hoop ik 32 uur te werken op strategisch niveau. Ik denk dat ik nog wel in hetzelfde huis woon en ik hoop dat ik een aantal leuke vakanties met de kinderen heb gehad. Ik ben vooral van plan erg gelukkig en gezond te zijn en dat hoop ik voor mijn naasten ook.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 10 Apr 2016 19:04

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Ik ben dan nog steeds heel gelukkig met mijn vriend. Inmiddels hebben we dan de keuze gemaakt om wel of niet voor kinderen te gaan. Zo niet, laat ik mijn eierstokken verwijderen. Gelukkig kan ik deze keuze nog wel minimaal 5 jaar uitstellen. We hebben dan hopelijk een schattige schipperswoning gekocht en we hebben wellicht beide een andere baan. Mijn vriend heeft veel perspectief op werkgebied dus ik denk niet dat hij nog lang bij deze werkgever blijft plakken. Hopelijk is iedereen om me heen ook erg gelukkig met het leven en zien we onze vrienden nog steeds regelmatig zoals nu.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 10 Apr 2016 19:08

Re: Theekransje - Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Ik hoop gelukkig getrouwd, wonend in mijn oude dorp en wie weet met 2 kinderen.

Mijn vriend werkt nog bij zijn huidige baan met veel plezier en ik ben thuis de stabiele factor en werk parttime.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers