Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Condooms

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 08 Apr 2016 19:57

Re: Condooms

Yadira schreef:
Pippa schreef:
Leaf schreef:Ik haalde ook weleens bij de Big Bazar, daar hebben ze ook een soort eigen merk geloof ik.

In een grijs verleden, want ik haat condooms...


Ik kijk er ook niet echt naar uit, maar na 15 jaar pil ben ik het gewoon echt zat, en gezien er nog geen baby'tjes mogen komen nu, weet ik even geen andere optie.

Ik vind het best meevallen hoor. Maar vorig jaar was ik het na een half jaar wel weer zat en ben ik weer aan de pil gegaan.


Ik krijg er schimmelinfecties van, dus ik ben er niet echt blij mee als ik ze moet gebruiken. En als het moet, dan maar latexvrij...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem167

Bericht 08 Apr 2016 19:58

Re: Condooms

SoGood, haha, gewoon op de gok seksen dus? ;)
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 08 Apr 2016 20:02

Re: Condooms

Pippa schreef:SoGood, haha, gewoon op de gok seksen dus? ;)


Ehm, tja. Lekker naïef maar ik geeft borstvoeding en ben nog niet ongesteld geworden. (Ojee!) De baby slaapt bij ons op de slaapkamer dus heel vaak komt het er niet van. (mijn doucheputje wordt vaker schoongemaakt :wink:) en we hebben 2 1/2 jaar op een goede zwangerschap moeten wachten met behulp van het ziekenhuis. Oja, en ik mis een eileider. Als ik nu zwanger zou worden dan zal het wel zo moeten zijn denk ik dan maar.
<<

Anoniem281

Bericht 08 Apr 2016 20:03

Re: Condooms

Oh mijn god ik las te snel en dacht even, heel even, dat je doucheputje als synoniem gebruikte of zo!
<<

Anoniem304

Bericht 08 Apr 2016 20:04

Re: Condooms

Oi Leaf, dat is wel heel naar. :( Vervelend hoor.

Haha SoGood, pas maar op ;) Je heb een eisprong voordat je ongesteld wordt he?! Maar het zou wel een wonder bij jou zijn dan.
Op die manier werd mijn moeder zwanger van m`n middelste broer. De dokter zei; zolang je borstvoeding geeft kan je niet zwanger worden. En toen had mijn moedertje nog geen Googlen om dat te checken en wat de dokter zei was waar, natuurlijk.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 08 Apr 2016 20:04

Re: Condooms

Bazinga schreef:Oh mijn god ik las te snel en dacht even, heel even, dat je doucheputje als synoniem gebruikte of zo!

Whaha! Nee jonge, lees even het schoonmaaktopic.
<<

Anoniem222

Bericht 08 Apr 2016 20:06

Re: Condooms

Hahaha ik dacht het ook even.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 08 Apr 2016 20:07

Re: Condooms

Yadira schreef:Oi Leaf, dat is wel heel naar. :( Vervelend hoor.

Haha SoGood, pas maar op ;) Je heb een eisprong voordat je ongesteld wordt he?! Maar het zou wel een wonder bij jou zijn dan.
Op die manier werd mijn moeder zwanger van m`n middelste broer. De dokter zei; zolang je borstvoeding geeft kan je niet zwanger worden. En toen had mijn moedertje nog geen Googlen om dat te checken en wat de dokter zei was waar, natuurlijk.

Ja, ik ben expert in kennis over eisprongen, menstruaties, lf, enz. Ik ben dus op de hoogte. Dat borstvoeding géén anti conceptie is dat weet ik ook. Misschien toch nog eens een gesprekje met mijn man, vorige keer zei ik het hem in the heat of the moment en dat was nogal een afknapper. Haha.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Apr 2016 20:09

Re: Condooms

Ja, dat had ik ook wel gedacht.

Haha in the heat of the moment is dat heel zuur idd. Daarom heeft m`n vriend nu ook de WomanLog app. Dan weet hij wanneer er een condoom om moet. Anders ging hij dat, heel sexy, tussendoor vragen. Zucht.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 08 Apr 2016 20:11

Re: Condooms

Yadira schreef:Ja, dat had ik ook wel gedacht.

Haha in the heat of the moment is dat heel zuur idd. Daarom heeft m`n vriend nu ook de WomanLog app. Dan weet hij wanneer er een condoom om moet. Anders ging hij dat, heel sexy, tussendoor vragen. Zucht.

Haha, fantastisch! Zit ie op zijn werk, bedenkt hij de plannen voor die avond en pakt hij snel zijn telefoon erbij!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 08 Apr 2016 21:37

Re: Condooms

SoGood schreef:
Yadira schreef:Ja, dat had ik ook wel gedacht.

Haha in the heat of the moment is dat heel zuur idd. Daarom heeft m`n vriend nu ook de WomanLog app. Dan weet hij wanneer er een condoom om moet. Anders ging hij dat, heel sexy, tussendoor vragen. Zucht.

Haha, fantastisch! Zit ie op zijn werk, bedenkt hij de plannen voor die avond en pakt hij snel zijn telefoon erbij!

Dan kan je het wel gelijk in de gedeelde agenda zetten.

Ik nam ze vaak gewoon van de ah mee, eigen merk. Dan hoefde ik ook niet speciaal naar de kruitvat ofzo te rijden.
Maar ik vind ze allemaal stinken dus misschien moet ik ook die wingman eens proberen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 08 Apr 2016 21:58

Re: Condooms

Wij kunnen bij de drogist niet echt veel verschillende kopen omdat we (nou ja hij dan haha) een maatje groter nodig hebben. Ze hebben meestal alleen duren en billy boy. Billy boy is wel fijn.
Wij hebben nu online een verpakking met allemaal verschillende gekocht om te proberen welke fijn is. Sommige stinken, sommige voel je meer dan andere, er is best veel verschil. Trouwens ook in de maatje meer condooms, heb je ook weer groter en minder groot.
Overigens is dat wel een tip, mijn vriend had altijd normale, maar die zaten dus echt strak. Tot ik dus zei dat ik dacht dat hij misschien een grotere moest hebben, toen hebben we het zaakje maar eens opgemeten en was inderdaad geen overbodige luxe om een grotere maat te nemen. Hij heeft nu wel meer plezier.

Hoewel wij allebei liever geen condoom gebruiken, maar ja, ik reageer belabberd op anticonceptie dus het is nu even klaar.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Apr 2016 22:00

Re: Condooms

off topic: heb je mijn pm's gehad?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Apr 2016 22:04

Re: Condooms

En wow kudo's SoGood dat je zo snel alweer spreekt over meerdere keren haha! :smile:

Wij gebruiken gewoon Durex, heb voorlopig echt geen zin de pil weer te gaan gebruiken, maar nav jullie verhalen ook maar eens Wingmans gaan proberen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 14 Apr 2016 09:33

Re: Condooms

Leaf schreef:
Yadira schreef:
Pippa schreef:
Ik kijk er ook niet echt naar uit, maar na 15 jaar pil ben ik het gewoon echt zat, en gezien er nog geen baby'tjes mogen komen nu, weet ik even geen andere optie.

Ik vind het best meevallen hoor. Maar vorig jaar was ik het na een half jaar wel weer zat en ben ik weer aan de pil gegaan.


Ik krijg er schimmelinfecties van, dus ik ben er niet echt blij mee als ik ze moet gebruiken. En als het moet, dan maar latexvrij...


Ik heb nu ook al 1x een flinke en 1x een beetje een twijfelgeval schimmelinfectie gehad afgelopen 6 weken. En volgens mij ook door de condoomgebruik. Gisteravond hadden we seks met condoom en moesten we gewoon stoppen omdat ik in de fik stond en echt uren branden en jeuk gehad en vanochtend eens zonder gedaan omdat ik toch beetje gevoel hadden dat het aan condom lag en nergens last van.

Maar ik vind alleen pil beetje spannend toch. Zit nu te twijfelen wat we voor condoms kunnen proberen, want het kan natuurlijk latex zijn (hoewel ik met chirurgische handschoenen eigenlijk bijna nooit last heb heel soms als ik ze echt uren aan heb gehad wat roodheid/licht jeuken maar die dingen zweten ook) maar ook iets uit het glijmiddel ofzo.

Zijn er meer meiden die op bepaalde condooms reageren en op andere niet? Goeie tips?
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 14 Apr 2016 10:10

Re: Condooms

Kan prima gevoeligheid voor latex zijn Whatever. Dat kan ook maar op bepaalde plekken zijn. Ik heb jarenlang een latex-rubber allergie gehad, alleen als het in aanraking kwam met mijn handen of voeten. Enorme eczeem kreeg ik dan op handen en/of voeten. Verder nergens. Maar vreselijk was dat. Later dus ook overgevoeligheid voor condooms. Gelukkig geen enorme eczeem, zou wat zijn daar down under :wink: Maar wel erg branderig gevoel. Over de rest van mijn lichaam heb ik geen last mee nu, ben over die rubberallergie heen gegroeid. Kan weer goedkope slippers dragen en de rubberen handvaten van mijn fiets vasthouden, jeeej! Alleen die condooms dus nu nog. Er zijn ook latexvrije condooms, misschien is dat wat?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 14 Apr 2016 11:14

Re: Condooms

God, ik mis sex. Ik haat condooms, de geur, het onderbreken, het gevoel.. Mijn man is precies hetzelfde en dus moeten we onszelf bijna dwingen om zin te maken. Zin is er wel, maar zodra we denken aan die stomme condooms, is het bij beide over. Op zich prettig dat we precies hetzelfde erin staan en we zijn op andere manier wel intiem, maar grrrrrrrr.
Nog 1 maand, dan hoeven we ze niet meer te gebruiken en dan kunnen we weer als konijnen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 14 Apr 2016 11:16

Re: Condooms

Maar voor het zingen de kerk uit Marsy :P
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Apr 2016 11:19

Re: Condooms

Even voor de duidelijkheid: voor het zingen de kerk uit is GEEN voorbehoedsmiddel

Snap echt niet dat sommige dat als geschikt alternatief vinden voor condooms.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 14 Apr 2016 11:22

Re: Condooms

Jarenlange seksuele voorlichting geven heeft me veel geleerd. Maar wij gaan voor kindje volgende maand, vandaar dat Yadira dat oppert, omdat het niet zo vreselijk zou zijn als het wel gebeurt.

Maar man vindt dat onplezierig, die vindt dat dat we die 3 maanden voor niks aan het doen zijn, wat fair point is natuurlijk. Dus nog even doorzetten paar weken, doen tenslotte al 2 maanden zo.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 14 Apr 2016 11:22

Re: Condooms

Dat staat er toch niet?

Ze gaan volgende maand voor een baby, daarom zeg ik dat. Eventueel kan je de touwtjes dan wat losser laten als je wilt. Doen wij ook, alleen niet rond m`n eisprong.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Apr 2016 11:23

Re: Condooms

Wat Marsy zegt dus ;)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 14 Apr 2016 11:57

Re: Condooms

Parisienne: dan ga ik sowieso die maar eens proberen inderdaad om mee te beginnen. Ben wel blij dat het nu na gisteren zo duidelijk het condoom is, nu kan ik een oplossing gaan zoeken want het is voor mij niet leuk zo en hij voelt zich ook heel rot vervolgens.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Apr 2016 12:20

Re: Condooms

Yadira, ik lees het vaker hier op het forum en ook in dit topic. Vandaar. Ik snap dat het bij marsy anders kan zijn, maar wil het toch even gezegd hebben.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Apr 2016 12:23

Re: Condooms

Oh ik had het nog niet eerder gezien. Excuus. :)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron