Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tot welke temperatuur voetenzak..

<<

Anoniem150

Bericht 08 Apr 2016 13:37

Tot welke temperatuur voetenzak..

.. In de wandelwagen ??

Wat doen jullie ? Ik twijfel om hem al eruit te halen nu bijna half april.

En tot welke leeftijd gebruiken jullie hem ?

Groetjes
<<

Anoniem161

Bericht 08 Apr 2016 13:42

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Heb dat laatst gevraagd in het stomme vragentopic? De meeste hebben hem er nog in zitten en ik ook. Ik kijk wel naar de dag zelf. Als het echt zonnig is, dan haal ik hem eruit maar met deze wind laat ik hem nog lekker zitten.
Leek nog wel de enigste te zijn in het dorp met dat ding erin. Maar anders heeft zoon echt koude benen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Apr 2016 13:43

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Ik denk dat het best wel afhangt van je kindje. Mijn zus heeft bij haar beide kinderen amper een voetenzak gebruikt (bij de jongste deze winter volgens mij helemaal niet zelfs!). Haar kinderen hebben het altijd warm en zij gingen enorm zweten als ze alleen al een te dikke winterjas aan hadden, laat staan zo'n voetenzak.

♥♥
<<

Anoniem150

Bericht 08 Apr 2016 13:47

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Ik kan hem er niet makkelijk in en uit doen want alle bandjes moeten los echt heel veel werk dus eruit is echt eruit hier vandaar dat ik twijfelde. Hij is trouwens 19 maanden.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Apr 2016 13:55

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Ik heb 'm dit jaar helemaal niet gebruikt. Ze heeft het altijd snel warm en heel vaak loopt ze al zelf. Voetenzak hebben we dan ook helemaal niet gemist.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 08 Apr 2016 13:55

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Onze dochter is 15 maanden, en ik heb hem er een paar weken terug al uit gehaald. Het scheelt wel dat wij nooit hele stukken lopen, het is echt maar voor boodschapjes enzo en een enkele keer een stuk lopen. Voor hele jonge kindjes zou ik hem er nog wel even in houden, maar voor kindjes die de 1,5 zijn gepasseerd vind ik het ook wel zonder kunnen.
<<

Anoniem161

Bericht 08 Apr 2016 13:57

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Ow ja bij mij is het heel simpel.

19 maanden, ga je veel en lange afstanden wandelen?
Wij wandelen op zich best korte stukken dus ik denk dat het met 19 maanden en deze temperaturen wel kan. Maar ik las op internet dat het dit weekend nog kan vriezen. Dus misschien dit weekend nog afwachten?

Hoe komt hij trouwens uit de wandelwagen? Ik voel altijd meteen aan de benen, dan weet je of hij het niet te warm had. Misschien in het begin een wat dikker broekje aan? Ik heb gewone spijkerstof broeken maar heb bv ook een winterbroek, zit een voering in. Deze zou ik dan in het begin kiezen. En zorgen dat het bij de enkels niet te bloot is.
<<

Anoniem150

Bericht 08 Apr 2016 13:58

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Thanks ga hem meten eruit halen dat irritante ding !

Als het echt koud is gebruik ik wel een dekentje :-)
Laatst gewijzigd door Anoniem150 op 08 Apr 2016 13:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Apr 2016 13:58

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Onze dochter is 20 maanden. Ik heb de zak er nog wel in. Ze zit toch dan de hele tijd stil. Geen idee bij welke temperatuur ik hem eruit laat. Als het een keer erg warm is dan laat ik de zak gewoon open.
2014 2016
<<

Anoniem151

Bericht 08 Apr 2016 15:08

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Ik laat 'm er nog even in zitten, maar hier aan het Ijsselmeer waait het ook altijd
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 08 Apr 2016 15:38

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Hier geen voetenzak meer, maar hij zit ook bijna nooit meer in de wagen of buggy. Maar ook vorig jaar toen heb ik hem denk ik hooguit een keer of 5 gebruikt. Bij dochter wel wat vaker toen. Maar zoon heeft het veel sneller warm en vaak gingen we of met de auto ergens heen, of hij zat in de drager met beenwarmers of in de buggy met een fleecedekentje over z'n benen.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 08 Apr 2016 15:40

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Ik heb hem er vorig weekend uitgehaald. Als het nu fris is pak ik voor buiten even een fleecedekentje mee.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem199

Bericht 08 Apr 2016 17:20

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Ik laat het een beetje afhangen van het weer. Kan zo dr bovenkant er afhalen. En als het dan weer wat kouder is, rits ik m er zo weer aan.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 08 Apr 2016 17:27

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Ik kan dr boven kant er zo op en af ritsen dus dat is zo gedaan. Nu is trouwens de bovenkant er gewoon af.
<<

Patsy

Bericht 09 Apr 2016 08:07

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Ik heb ze er sinds vorige weer uit. Als het echt heel koud is doe ik ze er weer in.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 09 Apr 2016 08:17

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

Ik had de voetenzak er altijd heel lang in. J had (en heeft) een gruwelijk hekel aan een jas dus zo gauw het iets warmer werd gaf ik haar een vestje aan ipv een jas en dan dus nog een tijd in de voetenzak. Pas als het echt warm genoeg was voor alleen een vest ging de voetenzak eruit.
En verkijk je er ook niet op dat kinderen stil zitten in de kinderwagen en het dus sneller koud hebben dan wij.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 14:10

Bericht 09 Apr 2016 08:22

Re: Tot welke temperatuur voetenzak..

ik heb die voetenzak er nog steeds in, maar ik gebruik hem dan ook als jas.
Ik haat het om jasjes aan te doen, hij vind het ook verschrikkelijk met die mouwen en zet het altijd op een gillen.
dus die voetenzak vind ik nog steeds ideaal.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers