Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De grote forumkennisquiz

<<

Anoniem168

Bericht 10 Apr 2016 11:58

Re: De grote forumkennisquiz

Ronde 1

1. Welke forumster is onlangs haar eigen webshop begonnen met schattige kinderbroekjes?

Sam

2. Wie wil de stap naar de ICT wereld gaan maken?

Briggy

3. Wie heeft onlangs besloten te stoppen met haar part time baan en zich alleen nog te richten op haar bedrijf?

Geen idee

4. Waar wil Moederkoekje naar toe op vakantie?

Geen idee

5. Wie is er uitgerekend (qua zwangerschap) op 1 oktober?

Geen idee

6. Wie heeft onlangs haar eigen toffe woonblog gelanceerd?

Aziraphale

7. Welke bruid uit 2016 gaat in september trouwen maar is ook al bezig voor een kindje?

Jip, denk ik.

8. Wie heeft van de week haar nieuwe bank gekregen en zit nu naar alle waarschijnlijkheid heerlijk te chillen op die bank?

Oeh, dit heb ik gelezen (en gezien), maar weet niet meer wie het was.

9. Wie heeft er laatst ontzettend gigantisch veel geshopt voor zichzelf?

Wie niet?

10. Scandic volgt al drie maanden een nieuwe levens- en voedingsstijl. Hoe heet dit?

Ook gelezen, maar weet het niet meer.

De rest is een beetje lastig op mn mobiel.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 11 Apr 2016 12:53

Re: De grote forumkennisquiz

Test je kennis over je medeforummers! Zoeken mag, maar nog beter is het wanneer je het uit je hoofd doet. En natuurlijk niet afkijken bij degenen boven je.

Ronde 1

1. Welke forumster is onlangs haar eigen webshop begonnen met schattige kinderbroekjes? Sam
2. Wie wil de stap naar de ICT wereld gaan maken? Briggy
3. Wie heeft onlangs besloten te stoppen met haar part time baan en zich alleen nog te richten op haar bedrijf? Weet ik niet
4. Waar wil Moederkoekje naar toe op vakantie? Weet ik niet
5. Wie is er uitgerekend (qua zwangerschap) op 1 oktober? Fiwen?
6. Wie heeft onlangs haar eigen toffe woonblog gelanceerd? Azi
7. Welke bruid uit 2016 gaat in september trouwen maar is ook al bezig voor een kindje? Jip?
8. Wie heeft van de week haar nieuwe bank gekregen en zit nu naar alle waarschijnlijkheid heerlijk te chillen op die bank? Weet ik niet
9. Wie heeft er laatst ontzettend gigantisch veel geshopt voor zichzelf? Reva
10. Scandic volgt al drie maanden een nieuwe levens- en voedingsstijl. Hoe heet dit? Green Happiness

Ronde 2

Van wie zijn deze drie schattige beestjes de avatars?

1. Afbeelding Caro?
2. Afbeelding Elliot
3. Afbeelding weet ik niet

En deze andere avatars dan?
4. Afbeelding Spencer
5. Afbeelding weet ik niet
6. Afbeelding Caramba
7. Afbeelding Lejow
8. Afbeelding Urban Naked
9. Afbeelding Taeda
10. Afbeelding Isolt?
11. Afbeelding Suus
12. Afbeelding Teun
13. Afbeelding Zora
14. Afbeelding Arwyn
15. Afbeelding Bambina


Ronde 3

En van wie is dit onderschrift?

1. "Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar in het hebben van weinig behoeften"
2. I'm sorry I don't have a photographic memory, but my brain is already busy being awesome.
3. Your first breath took ours away..
4. Our love goes without saying.
5. Ik vond Madorudam maar een saaiig iets. Heel klein ook. Susan dacht ik

Zonder terugzoeken :) ik let blijkbaar erg weinig op onderschriften.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem193

Bericht 11 Apr 2016 14:08

Re: De grote forumkennisquiz

Leuk Marin!
Ik herken veel wel en weet ook wel veel over diegenen te zeggen, maar de namen, shoot me! :P
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Mizz_S