Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hechting en laten huilen

<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 09 Apr 2016 20:08

Re: Hechting en laten huilen

Ik snap trouwens heel goed dat je jouw man hier niet mee wilt belasten gezien zijn werk. Zou ik ook niet doen als mijn man de hele dag op de weg zou zitten!
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 09 Apr 2016 20:11

Re: Hechting en laten huilen

Ze is wel ooit wezen logeren ava. Maar dat is langer geleden, toen hadden we hier niet zo mee te maken.
Eigenlijk ben ik bang dat het het proces vertragen gaat als we dat nu doen, omdat zij misschien niet precies doen wat wij nu doen en ze daardoor weer langer gaat huilen dan omdat ze bijv wel uit bed mag daar.
Maar voor 24 april staat toevallig een nachtje logeren gepland sowieso.
Dit weekend is mijn man langer vrij, en heb ik vannacht gelukkig wat bijgeslapen doordat hij de nacht deed. Dat was al erg fijn. De komende nachten doet hij ook. Daarnaast ga ik overdag nu regelmatig liggen.
Erg welkom die extra slaap, want ik hoorde haar zelfs huilen als ze niet eens huilde of überhaupt in de buurt was (in de sportschool bijvoorbeeld).
Laatst gewijzigd door Pure* op 09 Apr 2016 20:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 09 Apr 2016 20:15

Re: Hechting en laten huilen

Fiwen schreef:Ik snap trouwens heel goed dat je jouw man hier niet mee wilt belasten gezien zijn werk. Zou ik ook niet doen als mijn man de hele dag op de weg zou zitten!

Mijn man zit niet op de weg. Maar goed, ik heb wel degelijk andere redenen om t zo te doen.
En het is ook 'goed' hoor. Zoals ik al eerder schreef ging het topic me niet over een discussie over of laten huilen goed is of niet, maar dat ik gewoon heel bang ben het niet goed te doen in de hechting ivm mijn eigen hechting.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 09 Apr 2016 20:20

Re: Hechting en laten huilen

Zie nu inderdaad dat het Elisa was die dat zei. Maar dan nog is dat helemaal aan jullie hoe jullie het verdelen. Toen ik nog studeerde en werkte deden wij het 50/50 maar nu ik thuis ben neem ik het ook meestal op me als er 's nachts iets is.

En toch vraag ik me af of je er wel 100% achter staat als je zo bang bent voor de hechting. Niet om je nu aan het twijfelen te brengen want ik geloof er oprecht niet in dat jouw dochter hechtingsproblemen krijgt van 's nachts huilen als je elke 10 minuten gaat kijken/troosten, maar gewoon voor jou iets om over na te denken. Huilen doet ze toch en daar kun je meestal niks aan veranderen, maar wat zou jij het liefste doen op zo'n moment? Dan bedoel ik niet 'haar laten ophouden met huilen' maar wat zegt jouw gevoel in zo'n situatie?
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers