Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


n.a.v.: gekke dingen waat je van kunt genieten?

<<

Anoniem260

Bericht 06 Apr 2016 10:23

n.a.v.: gekke dingen waat je van kunt genieten?

N.a.v. het topic 'gekke dingen waar je je aan kunt ergeren': welke gekke dingen kun jij van genieten?

Ik zag op tv net Irene Moors die het heel fijn vindt om als eerste haar mes in een nieuwe pot pindakaas of chocopasta te steken.

Ook is er natuurlijk de welbekende 'plastic van nieuwe apparaten trekken' of precies op een rond getal uitkomen bij tanken.

Welke gekke dingen kun jij van genieten?
<<

Anoniem281

Bericht 06 Apr 2016 10:30

Re: n.a.v.: gekke dingen waat je van kunt genieten?

- Nieuwe gadgets uitpakken
- ik vind alleen de eerste plak kaas van een nieuw blok lekker.
- Pot Nutella openen en idd, als eerste gebruiken...
- Iets stofzuigen wat veel herrie maakt als t opgezogen wordt.
- einde van een lange dag, mn bh losmaken.
- een elastiekje de hele dag om mn pols laten zitten en losmaken als k lekker op de bank hang.
- een zachtgekookt ei pellen en t eigeel zien. Dan kan ik oprecht trots zijn als t gelukt is :laughcry:
- ik word intens gelukkig van een goed gebakken biefstuk. Als ik die bak voor mn vriend, moet ie er ook altijd een show van maken als ie m doormidden snijdt, zodat ik kan zien hoe perfect medium rare ik m gebakken heb. Dus een stukje aan de zijkant afsnijden als eerste hap mag dan niet, dan is t effect niet meer zo mooi.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 06 Apr 2016 14:15

Re: n.a.v.: gekke dingen waat je van kunt genieten?

Bubbeltjes plastic kapot ploppen ;)
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Apr 2016 21:22

Re: n.a.v.: gekke dingen waat je van kunt genieten?

Op het werk printen we altijd stickers uit om op open producten te plakken, ik print er soms wel 10 uit omdat ik geen 13.59 als tijd er op wil, dan print ik tot het een minuut later is haha. En dan snel alle stickers die ik nodig heb binnen een minuut.

Ik word ook heel blij van het bovenste plakje kaas en van als eerste de duo penotti smeren.

En ik heb nu een craving en daar word ik zo blij van. Licht bruisend mineraalwater. Echt ik kan me er steeds zo op verheugen.
R. 2013
D. 2016

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers