Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar laat jij je telefoon 's nachts?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Apr 2016 19:12

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Op mijn nachtkastje.. Sinds mijn schoonmoeder plotseling overleed en ik toevallig (Was wel overdag hoor) op mijn werk mijn geluid aan had omdat mijn moeder ook naar het zh moest, heb ik een soort dwangneurose dat ik altijd en overal bereikbaar wil en moet zijn...
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 05 Apr 2016 19:13

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Op mijn nachtkastje of op de grond. We hebben geen klok op de slaapkamer en ik wil graag zien hoe laat het is als ik wakker word (gemaakt).
Tegenwoordig lig ik halve nachten wakker dus dan ligt hij vooral in mijn hand 's nachts.
R. 2013
D. 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Apr 2016 19:15

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

op mijn nachtkastje. Gebruik hem ook als wekker. En mijn geluid staat aan. Wil altijd bereikbaar zijn
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 05 Apr 2016 19:16

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Op mijn nachtkastje aan de lader. Ik gebruik hem ook als wekker.
En tegenwoordig heel handig als ik niet kan slapen....
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Apr 2016 19:52

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Op mijn nachtkastje met het geluid uit. Ik wens niet gestoord te worden 's nachts :angel: Als ik geen wekker nodig heb, laat ik hem wel eens in de woonkamer. Ik ben nogal snel geneigd om als ik wakker word meteen op dat ding te kijken en dit gaat in het weekend vaak ten koste van mijn slaap. Als ik eenmaal op die telefoon heb gekeken, lukt het namelijk niet goed meer om in slaap te vallen. Het is dus beter als ie dan niet binnen handbereik is.
❤ 7 juni 2018
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 05 Apr 2016 19:58

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Marin schreef:Op m'n nachtkastje in de lader met m'n wekker op de telefoon aan. Telefoon staat op stil.


Hier ook zo..alleen kijk ik er dus veel te vaak op. Slaap slecht, maar dat wordt er natuurlijk niet beter op door op die telefoon te gaan kijken. Moet hem dus misschien toch maar gewoon beneden aan de oplader gaan leggen.
Maar wat dan als ik weer eens lang wakker lig? Haha
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Apr 2016 19:59

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Misschien lekker lezen, MdU? Ik kijk soms nog even op m'n mobiel als ik in bed ga liggen (check tien keer de wekker haha), maar daarna leg ik 'm echt weg en als ik niet kan slapen pak ik even een boek. Meestal slaap ik dan heel snel.
Let's discover the world together.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 05 Apr 2016 20:02

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Ja, dat is wel beter inderdaad. Ben alleen altijd bang dat ik mijn vriend dan wakker maak met het nachtlampje :eyes: . Maarja, nu heeft ie commentaar dat ik altijd maar op die telefoon kijk :P .
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

anoniem213

Bericht 05 Apr 2016 20:05

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Meneer de Uil schreef:
Marin schreef:Op m'n nachtkastje in de lader met m'n wekker op de telefoon aan. Telefoon staat op stil.


Hier ook zo..alleen kijk ik er dus veel te vaak op. Slaap slecht, maar dat wordt er natuurlijk niet beter op door op die telefoon te gaan kijken. Moet hem dus misschien toch maar gewoon beneden aan de oplader gaan leggen.
Maar wat dan als ik weer eens lang wakker lig? Haha

Opstaan! Dan word je vanzelf moe.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 05 Apr 2016 20:08

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

In bed zelfs, meestal achter het matras (boxspring).

Ik gebruik mijn telefoon ook als wekker en ik app mezelf zo'n 2 keer per nacht, als een soort notitieblok. :laughcry:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 05 Apr 2016 20:11

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Op m'n nachtkastje, ik gebruik hem als wekker.
Geluid staat alleen aan voor bepaalde mensen (ouders, schoonouders, man). Ik ga ervan uit dat die alleen midden in de nacht zouden bellen als er ook echt wat is en dan wil ik wel bereikbaar zijn.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 05 Apr 2016 20:21

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

June schreef:
Meneer de Uil schreef:
Marin schreef:Op m'n nachtkastje in de lader met m'n wekker op de telefoon aan. Telefoon staat op stil.


Hier ook zo..alleen kijk ik er dus veel te vaak op. Slaap slecht, maar dat wordt er natuurlijk niet beter op door op die telefoon te gaan kijken. Moet hem dus misschien toch maar gewoon beneden aan de oplader gaan leggen.
Maar wat dan als ik weer eens lang wakker lig? Haha

Opstaan! Dan word je vanzelf moe.


Daar ben ik dan weer te moe voor :wink: . Of is dat lui?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 05 Apr 2016 20:22

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Op mijn nachtkastje met het geluid, WiFi en 4g uit.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem147

Bericht 05 Apr 2016 20:29

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

In de woonkamer. Altijd.

Ik baalde ook echt als ik in de kraamzorg dienst had en ik moest dat ding meenemen in de slaapkamer. Mijn man laat hen ook in de woonkamer. Wij hebben een oldskool radiowekker haha.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Apr 2016 20:30

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Meneer de Uil schreef:Ja, dat is wel beter inderdaad. Ben alleen altijd bang dat ik mijn vriend dan wakker maak met het nachtlampje :eyes: . Maarja, nu heeft ie commentaar dat ik altijd maar op die telefoon kijk :P .


Ik heb zelf meer last van een fel telefoonlicht (wat je natuurlijk wel kunt dimmen, dus dat is ook een beetje stom argument) dan een bed/leeslampje. Maar dat is vast ook persoonlijk.
Let's discover the world together.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Apr 2016 20:32

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Op mijn nachtkastje aan de lader. Ik heb hem wel altijd uitstaan (alleen toen ik net bevallen was niet, toen forumde ik 's nachts nog wel eens tijdens het voeden) en gebruik hem als wekker.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Apr 2016 20:49

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Op de grond naast mijn bed. Geluid staat altijd uit.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 05 Apr 2016 21:05

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

In de badkamer. Voorheen altijd naast mijn hoofd op nachtkastje, maar sinds ik dat niet meer doe slaap ik rustiger.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem168

Bericht 05 Apr 2016 21:07

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Beneden in de oplader. Sinds ik hem niet meer in de slaapkamer heb slaap ik sneller/beter.
<<

Anoniem152

Bericht 05 Apr 2016 21:12

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Op mijn nachtkastje in flight mode.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 05 Apr 2016 21:51

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Op mijn nachtkastje op de stille modus. Ik slaap juist slechter zonder omdat het mijn wekker is :smile:. Ik dim wel het licht omdat hij zo fel is.
<<

Anoniem321

Bericht 06 Apr 2016 07:36

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Ik laat mijn telefoon in de woonkamer. Ik heb op mijn nachtkastje een oldskool wekker staan.
Ik weet dat als ik mijn telefoon boven heb, ik er 's nachts op ga kijken en dat gaat ten koste van mijn nachtrust.
<<

Anoniem149

Bericht 06 Apr 2016 07:54

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Madam schreef:In de huiskamer met de wekker aan, zodat ik uit bed moet om de wekker uit te zetten.
Mijn huiskamer zit naast mijn slaapkamer.


Oh maar dit is slim!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Apr 2016 08:06

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Wij hebben een soort 'regel' in huis dat we geen telefoons meenemen naar de slaapkamer. Mijn man neemt hem soms toch mee, maar dat komt doordat hij bereikbaar moet zijn voor zijn werk (hij woont het meest dichtbij en hij wordt gebeld als het alarm afgaat), en als hij zijn telefoon beneden laat liggen hoort 'ie hem niet.
Mijn telefoon ligt vaak wel beneden aan de oplader, maar omdat ik de laatste tijd vaak al na het eten in m'n bed ga liggen neem ik 'm ook wel eens mee zodat ik nog even op m'n telefoon kan kijken voordat ik echt ga slapen.

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 06 Apr 2016 08:17

Re: Waar laat jij je telefoon 's nachts?

Hij lag altijd op mijn nachtkastje, aan de lader en helemaal uit. De telefoon van mijn man altijd beneden aan de lader en uit. Vorige week moesten wij ivm een noodgeval per direct bellen, nou dan duurt het opstarten van je telefoon echt heel lang! Vanaf nu staan de telefoons allebei weer aan, wel met internetverbindingen uit.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers