Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jeans

<<

Anoniem62

Bericht 05 Okt 2013 13:30

Jeans

Welk merk jeans dragen jullie en hoe bevalt dat?

Eerst droeg ik vaak G-star en de laatste tijd eigenlijk alleen maar de jeans van Only. Wel heb ik er vaak last van dat broeken bij mijn taille vrij los zitten en dan een beetje gaan afzakken. Moet er dus echt een riem op dragen. Als ik een maat kleiner neem zit de broek dan weer erg strak om mijn bovenbenen en te strak in mijn taille waardoor het er niet meer charmant uit ziet. Vraag me dus af of ik niet beter een ander merk kan kopen waar dat niet zo is.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 05 Okt 2013 14:11

Re: Jeans

Ik heb laatste een broek van Silver Creek gekocht en hij bevalt super goed. Wordt niet losser, terwijl ik dat probleem ook heel vaak heb.
<<

Theekopje

Noob

Berichten: 52

Geregistreerd: 05 Sep 2013 09:25

Bericht 05 Okt 2013 14:21

Re: Jeans

Ik draag vaak Maison Scotch, hele fijne broeken. :thumbup:
<<

Anoniem62

Bericht 05 Okt 2013 14:27

Re: Jeans

Thanks!
Silver creek verkopen ze hier ook, dus zo maar eens gaan kijken.

Waar koop je maison scotch theekopje? Ken het niet.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 05 Okt 2013 14:28

Re: Jeans

Ik koop ze altijd van Esprit, die zitten heerlijk
<<

Farfalla

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 05 Okt 2013 14:44

Bericht 05 Okt 2013 15:28

Re: Jeans

Ik vind Diesel broeken het best zitten, sluiten mooi aan. Heb zelf ook een broek van Maison Scotch, gekocht bij de woman@work, geen idee waar je ze nog meer kunt kopen. Mooie broek maar zit bij mij niet ideaal, overal strak maar bij de taille te wijd. Weet natuurlijk niet of dit merk standaard zo valt.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 05 Okt 2013 15:47

Re: Jeans

Ik heb er een aantal van de WE die ik heel fijn vind. Maar ook een paar van de H&M. En een hele fijne van C&A. Ik heb gelukkig een hele makkelijke maat, dus ik hoef nooit zo goed te zoeken, de meeste broeken zitten snel goed.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 05 Okt 2013 16:05

Re: Jeans

G-Star, Kuyichi en nu had ik er eentje van de H&M voor 40 euro, en ik moet zeggen dat die een hele mooie pasvorm heeft en heel fijn zit.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 05 Okt 2013 16:57

Re: Jeans

Merken die ik het liefst draag zijn; Esprit en G-Star. Een paar weken terug trok ik te hard aan mijn lievelingsbroek, die kan ik nu niet meer aan. Ik kon wel janken, gek eigenlijk ... het is maar een broek :)
<<

Anoniem12

Bericht 05 Okt 2013 16:59

Re: Jeans

H&M

Alleen jammer dat ze daar iedere paar weken van model veranderen ofzo. Soms bestel ik 2 exact dezelfde en dan past 1 wel en 1 niet. Echt irritant.
<<

Anoniem 63

Bericht 05 Okt 2013 17:05

Re: Jeans

Levi's :yes:
Overigens zijn heus niet al mijn broeken daarvan, maar die hebben voor mij wel de fijnste pasvorm.
<<

Anoniem129

Bericht 05 Okt 2013 17:31

Re: Jeans

Ltb jeans zijn ook heel fijn!
<<

Anoniem315

Bericht 05 Okt 2013 18:02

Re: Jeans

De meeste broeken zijn van LTB. Die passen mij perfect en zijn van goede kwaliteit.

Only en H&M draag ik ook, maar zijn toch echt wel minder qua pasvorm. Ook heb ik een Replay en een paar Lee's.
<<

Anoniem253

Bericht 05 Okt 2013 18:07

Re: Jeans

Voornamelijk van de zara en only. Ltb lijkt mij ook fijne jeans te hebben.
<<

Anoniem62

Bericht 05 Okt 2013 20:28

Re: Jeans

Wat een verschillende meningen. Gewoon maar eens vanalles proberen dus.

Volgens mij heb ik ook wel eens een esprit jeans gehad en die beviel goed.
H&M heb ik vroeger wel eens gepast, maar zat nooit mooi. Maar misschien dat de pasvorm tegenwoordig anders is.
<<

Anoniem273

Bericht 06 Okt 2013 00:19

Re: Jeans

Mijn favoriete jeans is op dit moment een skinny low jeans van H&M voor maar €39,95.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 06 Okt 2013 01:42

Re: Jeans

Heb van de week een fornarina spijkerbroeken gekocht en die zit super! Zit 2% elastine in dus zit heerlijk en heb wel maat kleiner als normaal rekt toch nog wat uit
<<

Nyx

Bericht 06 Okt 2013 02:05

Re: Jeans

Nog steeds Clockhouse van C&A en dan alleen de variant Chi.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 06 Okt 2013 10:12

Re: Jeans

Wrengler, Diesel en Levi's. Zitten bij mij het best.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 06 Okt 2013 10:12

Re: Jeans

Ik droeg voor mijn zwangerschap graag mijn (oude) Indian Rose jeans. Ze zien er na jaren nog perfect uit. Ik weet eigenlijk ook niet of ze nog verkocht worden. Nu draag ik vooral positiebroeken van de H&M haha!
<<

Anoniem57

Bericht 06 Okt 2013 13:53

Re: Jeans

Ik denk dat het ook heel erg ligt aan je lijf, en aan de maat waarin je broeken nodig hebt.
Ik heb 42-44 en merk dat het bij de reguliere merken best pittig zoeken is, niet alles past of staat even mooi. Een hele lage taille kan ik bijv al niet aan.

Ik heb nu jeans van Only en van Clockhouse.
<<

Anoniem321

Bericht 06 Okt 2013 15:27

Re: Jeans

Ik heb tegenwoordig vaak jeans van ltb. Bevalt prima, mits ik ze in de goede maat koop. Ik heb een tijd lang gehad dat ik eigenlijk te groot kocht. Dan zaten ze in de winkel goed, maar begonnen ze als ik ze droeg halverwege de dag al uit te lubberen. Een hele tijd geleden heb ik eens een jeans van capsize gekocht bij The Sting. Die zat ook erg goed, maar is inmiddels overleden.
Voor een toekomstige spijkerbroek zit ik ook aan dat merk te denken.

Ik heb trouwens ook ooit een Tommy Hilfiger jeans gekocht, maar die was na een klein jaar al versleten :nopompom: . Vond ik een behoorlijke teleurstellig gezien de aankoopprijs.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 06 Okt 2013 17:11

Re: Jeans

Aziraphale schreef:Mijn favoriete jeans is op dit moment een skinny low jeans van H&M voor maar €39,95.


Ja van mij ook!

Em
En ik heb er een van kuyichi, die zit ook heerlijk.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Okt 2013 17:18

Re: Jeans

Indian Rose heb ik ook heel lang gedragen, maar dat vind ik nu te laag op de heupen. Ik draag nu meestal gewoon H&M. Heb er ook eentje van Jane Norman maar die is me nu te groot.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Theekopje

Noob

Berichten: 52

Geregistreerd: 05 Sep 2013 09:25

Bericht 06 Okt 2013 17:27

Re: Jeans

Kater schreef:Thanks!
Silver creek verkopen ze hier ook, dus zo maar eens gaan kijken.

Waar koop je maison scotch theekopje? Ken het niet.


Scotch&Soda, Menatwork
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers