Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heelys

<<

Anoniem331

Bericht 28 Dec 2015 21:30

Heelys

Iemand van jullie kinderen die deze schoenen hebben? Zijn dus schoenen met wieltjes onder de zool, waarmee je kunt lopen maar ook kunt rollen.
Mijn dochter zag ze vandaag en lijkt haar leuk om te hebben. Vind ze te duur om zo even te komen, maar aangezien ze bijna jarig is, zou hest best kunnen.
Wellicht hier iemand met ervaring?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Dec 2015 21:33

Re: Heelys

Niet mee bekend, alleen stond er vorige week wat over in de nieuwsbrief van school.
Op school mogen ze die niet gebruiken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem331

Bericht 28 Dec 2015 21:35

Re: Heelys

Nee las ik net ook. Ik zou ze haar ook niet aan laten trekken naar school dan.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 28 Dec 2015 23:01

Re: Heelys

Hoe oud is je kindje?

Ik heb ze hier ook gezien. Maar ik vind ze er voor onze dochter (6.5jr) levensgevaarlijk uit zien. Wieltjes zitten onder de hiel alleen. Als je iets te ver naar achter hangt klap je volgens mij achterover. Maar misschien heb ik hey helemaal mis hoor haha.

Hier op school zijn ze ook niet toegestaan.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem331

Bericht 29 Dec 2015 09:29

Re: Heelys

Bijna 7. Misschien dat ik het anders ook niks had gevonden, maar ze is zo behendig in zulke dingen. Wil ook het liefst stelten op haar verjaardag omdat ze op school niet zo vaak aan de beurt komt. Maar door de nieuwprijs tijfel ik wel!
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 29 Dec 2015 16:52

Re: Heelys

Bij ons op school mogen ze ook niet. Ik vind het ook maar gevaarlijke dingen.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem162

Bericht 30 Dec 2015 18:38

Re: Heelys

Hier op school heel veel kinderen die ze hebben. Niet mijn zoontje/bij hem in de klas, hij is pas 4. Maar ik zie ze dus wel veel voorbij komen bij jongens en meisjes. Ik heb de eerste keer toch echt gekeken 'wat doet dat kind nou raar?' haha, stukje lopen stukje rollen en weer lopen en weer rollen.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 31 Mrt 2016 20:40

Heelys

Mijn dochter wil heel heel heel erg graag heelys. Ze krijgt ze niet zomaar van ons en wil ze zo graag dat ze ze van haar zakgeld wil gaan kopen. We willen dat ze ze eerst ergens gaat passen en uitproberen.
Maar ik ben benieuwd naar ervaringen, heeft 1 van jullie kinderen heelys? Doen ze ze vaak aan en kunnen ze er op lopen/rijden zonder te vallen?
<<

Anoniem331

Bericht 31 Mrt 2016 20:45

Re: Heelys

Ik heb er laatst ook een topic over geopend, is vast nog wel te vinden?
Ik vond ze uiteindelijk gewoon te duur om er even bij te kopen.
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 31 Mrt 2016 20:52

Re: Heelys

Mijn oudste wil ze ook. Maar vind ze erg duur. Het is een hype op school.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 31 Mrt 2016 20:54

Re: Heelys

Bij ons op school hebben we Heelys verboden, in elk geval mét wieltjes. Grappig concept, maar kinderen kunnen niet normaal lopen op die dingen en ze rolden zo de gangen door. Leuk speelgoed misschien, maar ik zou een kind die dingen niet te lang achter elkaar aantrekken, dat lijkt me helemaal niet goed voor de voeten.
❤ 7 juni 2018
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 31 Mrt 2016 20:57

Re: Heelys

Popcorn schreef:Ik heb er laatst ook een topic over geopend, is vast nog wel te vinden?
Ik vond ze uiteindelijk gewoon te duur om er even bij te kopen.

Ik heb ze samengevoegd!
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 31 Mrt 2016 21:14

Re: Heelys

Bij mijn dochter op school mag ook niet op heelys gerold worden binnen. Kinderen mogen ze wel gewoon aan naar school als ze er op lopen. Ze zou ze ook echt niet alle dagen aan mogen, ze zijn dan voor erbij en niet in plaats van goede schoenen.
Zelf vind ik ze ook te duur om zomaar voor haar te kopen, maar als ze ze van haar eigen zakgeld koopt vind ik het prima (ze geeft vrijwel nooit iets uit van haar zakgeld en spaart het. Dit is de eerste keer dat ze iets echt duurs wil kopen van haar zakgeld en ze wil het dus echt graag).
<<

Anoniem315

Bericht 31 Mrt 2016 22:24

Re: Heelys

Ik had afgelopen week tot twee keer toe een kind onder mijn instructietafel liggen nadat ze achteroverklapte toen ze naar me toe 'liep'. Die dingen lijken me bovendien heel slecht voor de spierontwikkeling als er elke dag op gelopen wordt als ware het gewone schoenen.
<<

Anoniem331

Bericht 31 Mrt 2016 23:03

Re: Heelys

Als ze ze gebruikt als skeelers of vervanging daarvan kan het niet veel kwaad denk ik. Ik las laats ergens dat er niet meer of minder ongelukken mee gebeuren dan skeelers, en bijvoorbeeld spacescooters. Ligt ook aan de behendigheid van je kind. Ik zou er zelf ook niet voor kiezen om ze een kind aan te laten trekken naar school.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 01 Apr 2016 12:46

Re: Heelys

Ons nichtje heeft ze en ik vind het on-dingen. Maar zij vind ze geweldig, stukje lopen, stukje rollen: het ziet er ook wel grappig uit.
Als ze er 'gewoon' mee loopt is het alsof ze op hakken loopt, omdat die wieltjes hoger zijn dan de zool van de schoen. Dat lijkt mij niet zo goed voor de benen/voeten.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 01 Apr 2016 16:43

Re: Heelys

We zijn ze net gaan uitproberen bij Decathlon en dat was maar goed ook. Ze durfde het helemaal niet en viel ook nog een keer hard. Ze gaat dus een jaar wachten en kijken of ze ze dan nog wil.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 15 Apr 2016 15:26

Re: Heelys

Twee weken geleden hebben we toch nog 'Heelys' besteld via aliexpress. Wel de neppe dan natuurlijk en het kostte ons maar 20 euro. Vandaag kwamen ze binnen, mijn dochter is er heel blij mee. Ze is druk aan het oefenen en het lukt nog niet echt goed, maar ze vindt het leuk en het gaat steeds een klein beetje beter.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers