Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen met bank/ stoelhoezen verven

<<

Anoniem172

Bericht 30 Mrt 2016 15:56

Ervaringen met bank/ stoelhoezen verven

Ik heb stoelen opgehaald op marktplaats maar na een flink sopje zijn ze toch niet helemaal schoon geworden. Nu wil ik proberen de hoezen te verven met van die dylon verf, heeft iemand hier ervaring mee? Eventueel met foto's.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 30 Mrt 2016 16:58

Re: Ervaringen met bank/ stoelhoezen verven

Misschien heb je iets aan de antwoorden in dit topic? ikea-henriksdal-stoelovertrek-gobo-wit-verfen-t15153.html
03/2019
11/2020
<<

Anoniem255

Bericht 30 Mrt 2016 18:09

Re: Ervaringen met bank/ stoelhoezen verven

Je kunt ze ook verven met verf van Annie Sloan.
<<

Anoniem168

Bericht 03 Apr 2016 20:20

Re: Ervaringen met bank/ stoelhoezen verven

Kunnen de hoezen van de stoelen af? Ik heb twee fauteuils waarbij dat niet kan en weet ook niet goed hoe ik het schoon moet krijgen. Als de hoezen eraf kunnen moeten ze in de wasmachine wel te verven zijn denk ik.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 04 Apr 2016 09:14

Re: Ervaringen met bank/ stoelhoezen verven

Ik denk dat je wel moet oppassen met verven, zeker omdat je niet weet wat voor een vlekken het zijn. Als je pech hebt komen de vlekken gewoon door de verf heen. Daarnaast zijn de stiksels bijna altijd van nylon en pakt de verf daar dus niet op, dus dan heb je een andere kleur stiksels dan de hoezen zijn.

Mocht je een beetje handig zijn met de naaimachine dan zou je ook de hoezen helemaal los kunnen tornen en dat vervolgens als mal kunnen gebruiken en zo nieuwe hoezen maken.

Ik heb overigens van HG spul speciaal voor stoffenmeubels en daar krijg ik mijn stoelen voor het grootste deel schoon mee. Onze stoffen bank heb ik toen we hem net hadden ingespoten met een vuil werende spray van HG en hij is nu een jaar later nog zonder vlekken terwijl er al heel wat melk/ spuug over heen gegaan is!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem168

Bericht 04 Apr 2016 23:21

Re: Ervaringen met bank/ stoelhoezen verven

Oh, HG! Daar ga ik eens voor kijken!
<<

Anoniem173

Bericht 04 Apr 2016 23:46

Re: Ervaringen met bank/ stoelhoezen verven

Oh wat handig misschien ga ik hg ook maar eens kopen dan. Onze bank heeft ook al jaren smerige vlekken.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers