Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Urban Naked is bevallen!

<<

Anoniem234

Bericht 30 Mrt 2016 23:27

Re: Urban Naked is bevallen!

Gefeliciteerd! Wat een leuke naam.
<<

Anoniem173

Bericht 31 Mrt 2016 05:50

Re: Urban Naked is bevallen!

Gefeliciteerd met jullie zoon <3. Prachtige naam ook. Ben benieuwd of je bij mij in het ziekenhuis ligt!?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 31 Mrt 2016 06:25

Re: Urban Naked is bevallen!

Ha, geen idee Bugel! Ik lig in het Lucas.
#teammaple🍁
<<

Anoniem173

Bericht 31 Mrt 2016 07:29

Re: Urban Naked is bevallen!

Oh haha dan lig je in ons zusje ik werk in Oost!
<<

Anoniem261

Bericht 31 Mrt 2016 08:08

Re: Urban Naked is bevallen!

Gefeliciteerd!
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 31 Mrt 2016 13:42

Re: Urban Naked is bevallen!

gefeliciteerd!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 31 Mrt 2016 13:59

Re: Urban Naked is bevallen!

Gefeliciteerd, leuke naam heeft jullie zoon gekregen!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 31 Mrt 2016 14:27

Re: Urban Naked is bevallen!

UN! Wat lees ik nu! Zelfde dag bevallen!

Gefeliciteerd, genieten!!! En een spoedig herstel gewenst natuurlijk.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 31 Mrt 2016 17:15

Re: Urban Naked is bevallen!

Gefeliciteerd! Veel geluk met zn viertjes!
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 31 Mrt 2016 20:24

Re: Urban Naked is bevallen!

Jaaaaaa, gefeliciteerd! :cheering:
<<

Pecha

Noob

Berichten: 248

Geregistreerd: 23 Okt 2014 07:39

Bericht 31 Mrt 2016 23:08

Re: Urban Naked is bevallen!

Gefeliciteerd!
Afbeelding

Afbeelding
<<

JLo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 490

Geregistreerd: 11 Mei 2014 15:48

Bericht 01 Apr 2016 05:53

Re: Urban Naked is bevallen!

Van harte gefeliciteerd!!! Heel veel geluk samen en wat fijn dat alles goed is gegaan en je zo aan het genieten bent!
<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 13:10

Bericht 01 Apr 2016 08:04

Re: Urban Naked is bevallen!

Gefeliciteerd!!!
Lekker bijkomen nu x
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 02 Apr 2016 13:33

Re: Urban Naked is bevallen!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Mooie naam heeft hij gekregen. :love: Ook heel fijn om te lezen dat je nu een vlekkeloze bevalling heb gehad. Geeft de burger moed! :wink:
Had je een geplande keizersnede? Fijn dat je hem nu vanaf het begin kon meemaken!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Apr 2016 14:19

Re: Urban Naked is bevallen!

Bedankt iedereen!

We zijn nu thuis. Mochten vanmorgen het ziekenhuis uit en ik lig nu met Louis op m'n slaapkamer terwijl de kraamhulp boven rond loopt te scharrelen. Ze helpt me fijn met de borstvoeding en voorziet helemaal geen problemen op dat vlak.

Pinkel, ja het was een geplande, een gentle sectio. Ik heb alles meegekregen en omdat de ok iets warmer wordt gehouden kon ik hem geboren zien worden en daarna direct bij me houden. Dus vanaf geboorte is hij bijna non-stop bij mij geweest (op de snelle check van de kinderarts na, voor die apgarscores etc). Echt fijn!

Na de keizersnede had ik wel weer even stress: de baarmoeder kromp niet snel genoeg en daardoor bleef ik bloedverlies houden. Door m'n voorgeschiedenis hadden we het daar wel moeilijk mee. Ik zag m'n man al wit wegtrekken. Maar na een zak oxytocine werd het al snel beter en uiteindelijk is het bij 1 liter gebleven.

M'n andere zoon van 3 heeft me vanmorgen in rolstoel het ziekenhuis uitgereden :heart: Hij deed vet voorzichtig en stuurde heel goed. Hij is erg trots. Op mij, op z'n broertje, op zichzelf. En hij vindt de kraamhulp heel spannend. Ze spreekt niet echt vloeiend Nederlands dus dat vindt hij wel gek, maar hij wil haar tegelijkertijd laten weten dat hij óók veel van baby's weet net als zij. Hij ging voor haar staan en noemde alles op wat met baby's te maken heeft: 'luiers, flesjes, in bad doen'. Zo schattig.

Ha de geboortekaartjes komen net binnen. Leuk.
#teammaple🍁
<<

anoniem213

Bericht 02 Apr 2016 14:22

Re: Urban Naked is bevallen!

Wat een knapperd heb je gekregen! Schattig ook dat je andere zoon zo lief reageert!

Gelukkig is het bij een liter bloed gebleven, maar ik kan me voorstellen dat het toch even spannend is weer.

Veel geluk!
<<

Anoniem149

Bericht 02 Apr 2016 15:29

Re: Urban Naked is bevallen!

Wat lief van je oudste UN :love:

Veel geluk met z'n vieren.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 02 Apr 2016 17:07

Re: Urban Naked is bevallen!

Urban Naked schreef:Bedankt iedereen!

We zijn nu thuis. Mochten vanmorgen het ziekenhuis uit en ik lig nu met Louis op m'n slaapkamer terwijl de kraamhulp boven rond loopt te scharrelen. Ze helpt me fijn met de borstvoeding en voorziet helemaal geen problemen op dat vlak.

Pinkel, ja het was een geplande, een gentle sectio. Ik heb alles meegekregen en omdat de ok iets warmer wordt gehouden kon ik hem geboren zien worden en daarna direct bij me houden. Dus vanaf geboorte is hij bijna non-stop bij mij geweest (op de snelle check van de kinderarts na, voor die apgarscores etc). Echt fijn!

Na de keizersnede had ik wel weer even stress: de baarmoeder kromp niet snel genoeg en daardoor bleef ik bloedverlies houden. Door m'n voorgeschiedenis hadden we het daar wel moeilijk mee. Ik zag m'n man al wit wegtrekken. Maar na een zak oxytocine werd het al snel beter en uiteindelijk is het bij 1 liter gebleven.

M'n andere zoon van 3 heeft me vanmorgen in rolstoel het ziekenhuis uitgereden :heart: Hij deed vet voorzichtig en stuurde heel goed. Hij is erg trots. Op mij, op z'n broertje, op zichzelf. En hij vindt de kraamhulp heel spannend. Ze spreekt niet echt vloeiend Nederlands dus dat vindt hij wel gek, maar hij wil haar tegelijkertijd laten weten dat hij óók veel van baby's weet net als zij. Hij ging voor haar staan en noemde alles op wat met baby's te maken heeft: 'luiers, flesjes, in bad doen'. Zo schattig.

Ha de geboortekaartjes komen net binnen. Leuk.


Oh wat een heerlijk verschil met de vorige keer!! Hier heel lang getwijfeld, vooral mijn man durfde het niet aan. Maar ook hij wilde toch wel heel graag een tweede kindje. Als het zover is, mogen we in U bevallen, en dat is voor mijn man een hele geruststelling!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 02 Apr 2016 17:15

Re: Urban Naked is bevallen!

Wat fijn dat jullie lekker thuis zijn en dat jullie zo'n fijne kraamhulp hebben!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder