Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oorontsteking

<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 29 Mrt 2016 20:28

Oorontsteking

Weet iemand of oorontsteking bij een volgende verkoudheid direct weer op kan spelen? Ik ben 12 maart met Naomi bij de hap geweest, dubbele oorontsteking. Voor een week ab meegekregen, oorontsteking was (aan haar gedrag en temp te merken) helemaal weg. Nu zijn we 2,5 week verder en is ze weer verkouden, en alweer 3 avonden een compleet overstuur meisje, vandaag maar 3kwartier geslapen met huilen vooraf wat ze nooit doet, om 3 uur was ze weer doodmoe maar als ik haar in bed wilde leggen raakte ze helemaal overstuur. Koorts heeft ze denk ik niet ze voelt niet warm maar ik heb nog niet gemeten.

Ik bel sowieso morgenvroeg even de huisarts maar vroeg me af of dat kan, dat ze weer oorontsteking heeft.
<<

Anoniem255

Bericht 29 Mrt 2016 20:35

Re: Oorontsteking

Ja, dat kan zeker.
Onze zoon heeft het sinds eind november een keer of 7 gehad.

En onze dochter had het in 6 maanden tijd ook een keer of 12.

Mijn dochter heeft buisjes gekregen vlak na haar 1e verjaardag en daarna nooit meer last gehad.
Mijn zoon heeft ze vorige week gekregen.

Kno artsen adviseren over het algemeen druppels voor in het oor. Dat zou sneller en beter werken. Misschien kun je dat vragen bij de huisarts.

Beterschap voor je meisje.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 29 Mrt 2016 22:26

Re: Oorontsteking

Wat sneu zeg. Het kan helaas wel, hier hebben we het met N. ook weleens gehad. Wij gaan met beide kinderen na een oorontsteking en ab kuur dan ook altijd weer zelf op controle bij de huisarts om het even te laten checken, zo weten we in elk geval zeker of de ab kuur zijn werk heeft gedaan.

Sterkte en beterschap voor jullie meisje.
<<

Anoniem331

Bericht 29 Mrt 2016 22:47

Re: Oorontsteking

Ik heb het na de laatste oorontsteking op verzoek van de huisarts zelf laten controleren. De ontsteking opzich was weg, maar ze had in beide oren nog veel vocht wat weer kan zorgen voor een nieuwe ontsteking. Nu heeft ze een neusspray voor 6 weken mee gekregen dat alles mooi open houdt zodat het niet weer zal gaan ontsteken. Dus ja het zeker. Erg vervelend.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 30 Mrt 2016 09:47

Re: Oorontsteking

Dank jullie voor de reacties, om half 12 kunnen we bij de huisarts terecht. En volgende keer laat ik haar oren na de ab kuur dus even nakijken.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers