Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede smoezen

<<

Anoniem168

Bericht 31 Mrt 2016 20:19

Re: Goede smoezen

.
Laatst gewijzigd door Anoniem168 op 29 Aug 2016 14:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Apr 2016 08:20

Re: Goede smoezen

Susan schreef:Ik zou eerlijk gezegd helemaal niks zeggen. En als iemand erom vraagt, zeggen: 'Ik wil gewoon graag een sapje' en verder nergens op ingaan. Vind het altijd zo stom dat je smoezen moet bedenken om geen alcohol te 'hoeven' drinken. Je maakt zelf wel uit wat je drinkt.



Dit....
Nu drink ik uberhaupt nooit, dus het was vrij simpel hahaha
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 01 Apr 2016 10:31

Re: Goede smoezen

Ik snap nooit zo goed waar mensen zich mee bemoeien in zulke gevallen. Waarom zou je je uberhaupt moeten verantwoorden als je geen alcohol drinkt, of je nou wel of niet zwanger bent? En zelfs als het wel opvalt, wat op zich kan natuurlijk, waarom moet je daar dan meteen wat van zeggen? Ik vind dat zo kinderachtig.
Ik verbind er zelf trouwens nooit conclusies aan als iemand geen alcohol drinkt, terwijl diegene dat normaal wel (vaak) doet. Er zijn zoveel redenen te bedenken waarom iemand geen alcohol drinkt.
<<

Anoniem280

Bericht 03 Apr 2016 08:49

Re: Goede smoezen

Toen ik positief testte was het dorpsfeest en ook nog eens WK voetbal.
Ik heb niet 1 druppel alcohol gehad. Wel kreeg ik de vraag waarom ik niet een glaasje meedronk.
Geen behoefte, niet fit was dan mijn antwoord.

Pas 6/7 weken later, toen ik bekend maakte dat ik zwanger was van 2, kregen wij te horen, we dachten al zoiets, omdat jij eerst een hele platte buik had en toen zat er al een klein bobbeltje.
Met 4 weken begon mijn darmenbuik dus al.
<<

Anoniem148

Bericht 03 Apr 2016 09:18

Re: Goede smoezen

Caramba herkenbaar. Niet dat het er 2 zijn maar ik heb nu al een flinke buik. Dus mede daardoor (en omdat ik zo ziek ben) al verteld. Over een week pas de termijnecho.
<<

Anoniem280

Bericht 03 Apr 2016 09:39

Re: Goede smoezen

Een smoes kan dus ook terecht zijn.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Apr 2016 10:47

Re: Goede smoezen

Caramba schreef:Een smoes kan dus ook terecht zijn.


He?
<<

Anoniem280

Bericht 03 Apr 2016 11:38

Re: Goede smoezen

Zeg het verkeerd :palm:
Bedoelde eigenlijk te zeggen, het kan als smoes gezien worden, terwijl het eigenlijk geen smoes is.
Ik kwam toen uit de nachtdienst van dat dorpsfeest, net positief getest, was doodmoe en geen zin in een borrel.
Ik was echt moe en had, ookal was ik niet zwanger geweest, echt geen zin in alcohol.

Dit gebeurt nu heel vaak.
En is geen smoes :wink:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Apr 2016 12:07

Re: Goede smoezen

Ah ja zo :P
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Apr 2016 12:21

Re: Goede smoezen

Mizz_S schreef:Ik snap nooit zo goed waar mensen zich mee bemoeien in zulke gevallen. Waarom zou je je uberhaupt moeten verantwoorden als je geen alcohol drinkt, of je nou wel of niet zwanger bent? En zelfs als het wel opvalt, wat op zich kan natuurlijk, waarom moet je daar dan meteen wat van zeggen? Ik vind dat zo kinderachtig.
Ik verbind er zelf trouwens nooit conclusies aan als iemand geen alcohol drinkt, terwijl diegene dat normaal wel (vaak) doet. Er zijn zoveel redenen te bedenken waarom iemand geen alcohol drinkt.


Helemaal mee eens.

En al heb je min of meer door dat iemand zwanger is: gun iemand haar geheimpje en haar eigen moment om het bekend te maken en doe alsof je het niet ziet. Ik vind het zo kinderachtig en stom om dat hardop te benoemen of ernaar te gaan vissen als iemand het overduidelijk nog voor zichzelf wil houden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem250

Bericht 03 Apr 2016 14:31

Re: Goede smoezen

Onder alcohol kwam ik nog wel uit. Met de auto. Of moe door gebroken nachten met twee kleine kinderen. Maar ik wel een aantal etentjes afgezegd. Vooral werk etentjes waar je een menu krijgt. Ik heb voor een etentje het restaurant opgebeld wat het menu was. Er zat o.a. sashimi, gerookte zalm, tournedos en crème brullee in. Ik zou bij elke gang iets anders krijgen dan de rest van de groep. Het restaurant heeft omdat ik toen gebeld heb voor de hele groep het menu omgegooid, zodat het niet op zou vallen. Heel lief, maar ik voelde me erg bezwaard. De volgende etentjes heb ik maar afgezegd.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers