Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


gezocht: jurkje voor bruiloften

<<

Anoniem173

Bericht 28 Mrt 2016 11:23

gezocht: jurkje voor bruiloften

Dag dames!
Ik heb in dit voorjaar 3x een bruiloft en hopelijk ook mijn diploma uitreiking. Oftewel ik mag van mezelf een mooi jurkje kopen (of 2 binnen het budget).
Steps vind ik mooi alleen heb ik het idee dat daar altijd zoveel mensen kopen dus wil liever iets anders. Ben alleen het spoor een beetje bijster. Kunnen jullie me helpen?

Eisen:
Lengte ongeveer op de knie (ik ben 178). Ik heb maat 38. Heb geen grote borsten.
Budget maximaal 100 euro maar liever 75.
Kleur een beetje vrolijk :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Mrt 2016 11:30

Re: gezocht: jurkje voor bruiloften

topvintage en succubus ed gekeken.
2015 💙
<<

Anoniem173

Bericht 28 Mrt 2016 12:47

Re: gezocht: jurkje voor bruiloften

Top vintage wel maar vond ik niet zo geweldig. Die andere ken ik niet.
<<

Anoniem281

Bericht 28 Mrt 2016 12:48

Re: gezocht: jurkje voor bruiloften

Succubus heeft idd veel leuke jurken en één keer per maand is hun 'winkel' ook open en kan je ook passen. Volgens mij zitten ze in.. Ehm.. Zaanstreek of zo? Die richting op iig.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers