Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Attractieparken voor kinderen en geen eigen consumpties

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 27 Mrt 2016 19:45

Attractieparken voor kinderen en geen eigen consumpties

Ik ga morgen met vrienden naar een overdekt attractiepark. Ik was even met haar aan het appen wat we mee zouden nemen. Lazen we op de site van het park dat eigen consumpties niet toegestaan is.
Ik komt eigenlijk nergens waar dit niet mag, ja ballorig, maar daar koop ik zelf altijd kopje thee en heb ik beker ranja voor de meiden mee en ben ik maar twee max 3 uurtjes.
Nu gaan we wel een hele dag en eigenlijk vind ik het wat bezwaarlijk dat ik niet gewoon wat mag mee nemen.

Hoe gaan jullie hier mee om?
Kopen jullie alles daar?
Of nemen jullie toch wat mee van huis en koop je daar dan ook wat?
Of heb je beetje lak aan de regels en neem je wel gewoon alles mee van huis?
:heart: :heart: 2011
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 27 Mrt 2016 19:48

Re: Attractieparken voor kinderen en geen eigen consumpties

Ik koop dan daar wat maar neem ook wel wat zelf mee. Fruit neem ik sowieso zelf mee en verder ook nog wel wat tussendoortjes en water. Lunchen zou ik dan wel daar doen.
<<

Anoniem236

Bericht 27 Mrt 2016 20:57

Re: Attractieparken voor kinderen en geen eigen consumpties

Normaal nemen we alleen voor zoon iets te drinken mee. Wij kopen verder altijd alles in het park.

Maar ik zou het, als je toch zelf wilt meenemen het zo doen zoals Liadan zegt
<<

Pitty

Bericht 27 Mrt 2016 21:28

Re: Attractieparken voor kinderen en geen eigen consumpties

Welk park ga je heen?

Ik zou zelf ook wat meenemen en alleen een kop koffie kopen ofzo.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 27 Mrt 2016 22:07

Re: Attractieparken voor kinderen en geen eigen consumpties

Ik neem gewoon alles zelf mee altijd.
Ben er nog nooit op aangesproken.
Ik vind de entreeprijzen van attractieparken al bizar hoog.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem219

Bericht 28 Mrt 2016 07:02

Re: Attractieparken voor kinderen en geen eigen consumpties

Liadan schreef:Ik koop dan daar wat maar neem ook wel wat zelf mee. Fruit neem ik sowieso zelf mee en verder ook nog wel wat tussendoortjes en water. Lunchen zou ik dan wel daar doen.



Dit inderdaad
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 28 Mrt 2016 18:06

Re: Attractieparken voor kinderen en geen eigen consumpties

We hebben idd daar geluncht en kan ranja gekocht. We hadden wat snoepjes en fruit meegenomen. Is prima gegaan zo. Was ook niet van plan daar dan mijn eigen brood te gaan eten als het echt niet mag, maar wat fruit meenemen vind ik dan wel geoorloofd.
:heart: :heart: 2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marin