Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


April-mei-juni 2015 mama's #3

<<

Cactus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 549

Geregistreerd: 30 Jul 2017 20:57

Bericht 19 Aug 2017 11:46

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Haha Zora, wat een grappenmaker die T.

Afgelopen donderdag zijn we weer gekomen uit Zuid-Kroatie. Heerlijke week gehad, maar ook wel vermoeiend met een peuter. Nu nog even bijkomen en dan donderdag weer aan het werk.

Gisteren naar de huisarts gebeld voor een afspraak om m'n spiraaltje te verwijderen, aanstaande woensdag gaat het gebeuren. Spannend. Ik vroeg ook nog voor een verwijsbrief voor de gynaecoloog, maar dat kan pas als ik zwanger ben zij ze, aangezien er toch nog niet zoveel gedaan kan worden en het ook nog wel even kan duren voordat ik zwanger ben. Daarnaast kost het me dan direct het eigen risico. Olivia, hoe ging dat bij jou bij de 2e zwangerschap? Ben je toen direct naar de gynaecoloog gegaan of eerst naar de verloskundige? Jouw 1e zwangerschap was ook drama toch?

Ik zal het ook nog wel even vragen woensdag bij de huisarts.
Maart 2015 - stoer ventje
Februari 2018 - kleine vechter *
April 2019 - onze held
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 20 Aug 2017 17:37

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Even kort:

Ik ben gewoon bij de verloskundige geweest de 2de keer. Met 27 weken ben ik doorverwezen. Bij een derde zwangerschap moet ik direct contact opnemen met de gynaecoloog. Maar dat is in onze situatie niet aan de orde.
<<

Cactus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 549

Geregistreerd: 30 Jul 2017 20:57

Bericht 23 Aug 2017 14:10

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Bedankt voor je reactie. Ik heb het net nog even nagevraagd bij de huisarts. Moest er toch heen voor het verwijderen van m'n spiraal. Als ik zwanger ben, kan ik gewoon contact opnemen met de poli. Misschien dat ik eerst wel naar de verloskundige moet, maar dat vertellen ze me dan wel.
Maart 2015 - stoer ventje
Februari 2018 - kleine vechter *
April 2019 - onze held
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers