Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


April-mei-juni 2015 mama's #3

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 02 Jul 2017 10:14

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Wat leuk om weer een update te lezen van jullie kindjes! Isabelle is ook niet zo groot, maar ze heeft wel een groeispurt gehad! Ze is nu 85 cm en 11,5 kg. Ze heeft maat 86 en schoenmaat 23. Ze ontwikkeld zich razendsnel. Kan klimmen en praten als de beste;) Van haar zus leert ze hoe je een grote mond kan geven. Ze is meestal vrolijk en een echte clown. Ze is wel pittig, maar als ze haar energie kwijt is gaat het prima.
Laatst gewijzigd door Olivia op 02 Jul 2017 17:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jul 2017 13:45

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Huh Lady door jouw maten twijfel ik opeens aan het CB haha. T was daar afgelopen week voor zijn jaarlijkse check en daar kwam hij op precies gemiddeld uit, met 90 cm en 13,6 kilo. Niet echt lang dus, maar het verschil zal 'm zitten bij D denk ik in dat 'ie ook zo slank is :)

Het klinkt wel stom hoor, die buien van D. Ik kan me goed voorstellen dat je je dan toch een beetje gepiepeld voelt door hem. Hallo, hoezo geen kus! Misschien heeft die KDV wel heel goede ontwikkeling op zijn praten hoor! T had er natuurlijk geen issues mee, maar die zit sinds een maand wel op een groep met kindjes van 2 tot 4 (eerst van 0 tot 2) en het is echt in een onvoorstelbare stroomversnelling geraakt daardoor. Echt niet te geloven. Wie weet!

T blijft maar zo'n lief en open kind. Lacht naar iedereen, praat met iedereen, zo leuk ook om te zien dat je zo makkelijk een lach bij anderen op hun gezicht bezorgt :) De CB-arts was lyrisch over hem. Hij sprak daar zoveel en deed precies wat ze vroeg haha. Hij houdt zoveel van knuffelen en komt 's ochtends tot 10x toe terug rennen vanuit de auto om me toch nog een extra 'kussie' te geven. Smelt. Tegelijkertijd heeft 'ie ook 'NIET AANKOMEN' geleerd en schreeuwt dat te pas en te onpas als iets hem niet zint, en het opeten van z'n korstjes duurt uren... En hij wordt zo kakkievroeg wakker al maanden. Rond 05:00 is geen uitzondering, en dan wil ie soms nog wel wat snoozen, maar soms ook niet. Poeh!

Katrien en DDL: een loopfiets met 2 of met 3 wielen? T gaat zo gigantisch hard om zijn wishbone met 3 wielen, dan moet je echt rennen haha. Maar we hadden laatst het 3e wiel er even af, maar daar snapte hij toch nog maar weinig van... Hebben jullie kindjes ook al in een echt bedje met een dekbed enzo? Wij nog niet, maar soms lijkt hij zoooo groot in z'n ledikantje. En dat dekentje ziet er dan ook een beetje dom uit :laughcry:

Wat voor slaaptrainer heb je DDL? Misschien willen wij ook eens zoiets proberen. Het CB raadde dat ook aan.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem197

Bericht 02 Jul 2017 13:58

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Wij hebben 2 wielen. De puky.
Slaaptrainer van Nijntje. Hij doet er alleen niet veel mee :( later te bed leggen en minder overdag slapen scheelt wel!
Is zoon dan echt zo groot? Zie je zelf niet he.
Ow wij hebben een peuterbed. Met dekbed (nu alleen overtrek). Gaat heel goed.

Lady wat balen dat hij zo op jou reageert. Zijn er misschien dingen die jullie met zn 2en alleen kunnen doen? Echt even tijd voor jou en D. Misschien helpt dat?

Fijn dat het met de andere kindjes ook zo goed gaat! Leuk om te lezen hoe de allemaal op hun eigen manier ontwikkelen en toch dezelfde leeftijd hebben.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 02 Jul 2017 14:30

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Ja leuk, een update!! :-)

Alle kindjes zijn inmiddels 2 toch? Leuke feestjes gehad allemaal? :-D
Hier wel, we hadden ook echt schitterend mooi weer, dus grande bbq-tuinfeest gehouden.
Was echt zoo’n relaxed sfeertje, iedereen mengde met iedereen, zo gezellig. En onze jarige jet dartelde er vrolijk tussendoor, die kon er geen genoeg van krijgen :-)

J. heeft een loopfiets met 2 wielen, maar ze is er nog net ietsjes te kort voor. Dus papa en mama mogen de hele tijd duwen haha.
Gelukkig staat het 4-wielertje van de buren hier ook nog, dus ze scheurt daar vooral op rond. Het concept van die 2 wieler heeft ze trouwens al wel helemaal te pakken. Vrees dat ze idd er met noodgang vandoor gaat, zodra ze echt goed bij de grond kan.

Ddl en Katrien wat een verschil in grootte tussen jullie jochies haha.
Mijne is meer de middenmoot. Ze is nu 85,5 cm (jaja, die halve cm doet t ‘m) en 12,5 kilo.
Lekkere meidenbillen heeft ze. ;-)

Lady wat pittig die buiten! :( Ik duim voor maar een korte fase.
En wat zonde van zn haar!! ooh daar zou ik ook gigantisch van balen zeg.
Wat dacht die kapper dan te doen?! Beetje pokon erop ;-) hopelijk groeit t heel snel weer aan!

Olivia leuke foto’s! Nog steeds dat prachtige witte haar. Waar waren jullie op vakantie?
Wij gaan pas in oktober op vakantie, poeh hee, kijk er nu al naar uit haha

Ook J is weer helemaal goedgekeurd bij CB. Gezond/sterk, lief en vrolijk. kijk, wat wil je nog meer.
Ze praat al heel goed, volgens CB zit ze nu op niveau van een ruim 3-jarige met haar volzinnen. Ik vind het zo knap hoe ze steeds weer met nieuwe dingen begint te oefenen, we kunnen het zelf haast niet bijhouden. Kleuren herkennen doet ze al een tijd, maar nu sinds paar weken maakt ze ook onderscheid tussen donkergroen en lichtgroen, donkerroze en lichtroze etc. Ze begint met eerste werkwoordsvormen en met dingen als boven/achter/naast en allebei / allemaal. Ze herkent al wat letters en oefent met tellen. En dan echt zo vol overtuiging aanwijzen en dan "1-2-3-5-6-7-8-7!” Trots snoetje erbij haha, zo heerlijk wijs. En ze is superlief. Echt een zoeterd. We kunnen r overal mee naar toe nemen en ze vindt alles even gezellig. Alleen het slapen blijft een dingetje, ze zal nooit de beste slaper worden denk ik, dat hebben we na 2 jaar inmiddels opgegeven. Nog steeds veel nachten dat we er uit moeten en/of ochtenden inderdaad ook rond 5 uur op. Inmiddels kunnen we aardig goed functioneren op weinigggg slaap. :-P

Zora gefeliciteerd!! Las je update in het andere topic. Wat superleuk voor jullie! Hoop dat alles goed mag blijven gaan!
Wat zullen jullie een spannende weken hebben gehad (en misschien nu nog?). Jemig. Maar wat een heerlijke uitkomst. Het is jullie van harte gegund!

Hier inmiddels ook wel wat kriebels voor een 2e. Lijkt me vooral voor J. geweldig, een broertje of zusje. Maar ik zie ook nog ontzettend op tegen een nieuw ziekenhuistraject. Bij J. heb ik dat nooit zo gehad, ziekenhuis was de enige optie en dus ons daar toen ‘gewoon’ ingestort. Maar nu? poeh. Ik vrees dat stiekem dat het verdriet van toen er toch nog wel beetje zit en dat dat gelijk weer heel heftig wordt als je in zo’n traject weer met zoveel teleurstellingen te maken krijgt. Maar wie weet, ooit! :-)
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 02 Jul 2017 14:32

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Oja, Zora, J. slaapt ook nog gewoon in haar ledikant hoor.
We kunnen ons ledikant ombouwen tot peuterbed (dwz zijkant eruit), maar dat ook nog niet gedaan.
Vind t nog wel even prima zo! Ze heeft wel sindskort een kussen en dekbedje. Kussen vooral omdat we zagen dat ze steeds op 1 van r knuffels ging liggen met haar hoofd. En dan ook maar gelijk een dekbedje erbij, maar met t warme weer afgelopen weken ligt die er meer voor de sier :smile:
<<

Anoniem197

Bericht 02 Jul 2017 14:51

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Zora ik heb een update gemist, dat vertel je hier niet even? Schandalig!
Maar van harte gefeliciteerd! Hoe ver ben je? En gaat alles goed?
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 02 Jul 2017 15:25

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Wat leuk, een up voor dit topic! Leuk om te lezen hoe het met alle kids gaat!

Wow Ddl, wat een grote kerel al! D is 86 cm, 12,5 kilo en ze draagt schoenmaat 23 (maar maat 22 past ook nog aan haar pootjes). Bovenkleding heeft ze echt maat 92 nodig, broeken is soms maat 86 nog te lang. Balen dat hij steeds zo vroeg wakker is en de slaaptrainer nog niet echt uitmaakt!

Fijn dat 't zo goed gaat met M. Katrien! Leuk dat kletsen he! En fijn dat samen spelen!

Dat klinkt wel als een leuk kdv Lady, fijn dat het wennen goed ging! Wat lastig, die driftbuien bij jou, wellicht voelt hij aan dat je niet zo lekker in je vel zit. Hier is D. overigens ook vaak langer huilerig/boos bij mij dan bij papa. Hoewel ik echt heel consequent ben weet ze toch dat er bij hem minder ruimte is ofzo. Hij kan soms wat erg strak zijn in bepaalde dingen, waarin ik dan weer wat soepeler ben. Als ze op 1 been met 2 handen los op het meerijdplankje wil staan, is dat wat mij betreft hartstikke prima. Als ze dan valt leert ze dat dat toch niet zo handig is (maar het is verrassend hoe goed ze haar evenwicht op dat ding kan bewaren), mijn man zit echt meteen dat ze zich vast moet houden en beide benen erop etc.
Ik kan me wel voorstellen dat dat praten toch als een dingetje voelt. Misschien is hij 1 van die kids die eerst wacht tot ie zeker weet dat ie t kan en dan ineens je oren van je kop kletst. Fijn iig dat het cb een extra controleafspraak heeft gepland, het net even wat extra in de gaten wordt gehouden.

Wat een heerlijk koppie van I, Olivia!

O Zora, om 5uur wakker, poe poe, pittig! Hier gaan de korstjes van de eerste snee vaak rap op, omdat ze dan meer wil of omdat ze bv fruit wil. Dan zeg ik dat eerst haar korsten op moeten en dan propt ze die gauw naar binnen. Haha, dat 'niet aankomen'. Hier is 'niet doen' favoriet, ook al zo fijn :laughcry: .
We hebben nog geen groot bed voor D, sowieso eerst maar eens op vakantie en daarna misschien eens kijken. Ze sjeest echt nog heel haar ledikant door, dus ben benieuwd hoe dat met een groot bed zou gaan.

SophieZMY, bij jullie ook al zo vroeg dus! En wauw, wat een ontwikkelingen zeg, die gaat rap!

Met D. gaat het ook erg goed. Ze is begonnen met het afwerken van alle vlekjesziekten. Even geleden de hand-mond-voetziekte, en nu heeft ze de waterpokken. Ik denk dat ze er maar gauw vanaf wil zijn ;). Naar het kdv gaan vindt ze echt heel leuk, zelfs op zaterdag vraagt ze nog of ze daarheen gaat, en als we haar ophalen is het steevast brullen dat ze naar huis moet. Ze gebruikt steeds vaker zinnen van 3 of 4 woorden. Er zijn wel echt een aantal woorden waar je de vertaling van moet weten. Zo is er iets dat klinkt als akkamme, je zou denken aan slaapkamer of haar kamen, maar dat is opruimen :laughcry: . Ze kan heel lang zoet spelen, vindt het heerlijk om boekjes te lezen of te kleuren, en weet ook veel kleuren al te benoemen of aan te wijzen. Buiten spelen, en dan vooral met water spelen, is echt het allerleukste wat er is. Fijn dat de zomer er nu aankomt en de deur open kan blijven staan, in haar eentje buiten spelen met de deur dicht doet ze nog steeds niet, maar lekker in en uit lopen vindt ze wel prima.
Ze is echt dol op haar broertje, hij kan echt niks verkeerds doen bij haar, ze wil constant met hem spelen, hij staat echt bovenaan voor haar. Enige wat ze minder vindt is dat hij inmiddels soms haar haren te pakken heeft als ze naast hem gaat liggen.
Grappig om te zien ook hoe zij dingen onthoudt. Voor haar verjaardag heeft ze een steigerhouten keukentje gekregen. Die kwam iets te laat binnen, dus op de dag zelf liet ik een foto zien en legde haar uit dat ze er zo 1 zou krijgen. Het keukentje kwam ingepakt in plastic, maar met de deurtjes, met sterren eruit gezaagd, los. Weet ze toch zo te vertellen dat dat een keukentje is, zo bizar.

Ik zal op Facebook nog ff wat foto's showen.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jul 2017 16:03

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Haha jaaa opruimen is hier appele :smile:

later meer!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 02 Jul 2017 22:57

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Wat een leuke updates! Probeer later nog uitgebreider te reageren maar even voor Zora: wat een fantastisch nieuws, van harte gefeliciteerd! Ik duim voor jullie dat alles goed mag blijven gaan!
2010 2012 2015 2017
<<

Anoniem197

Bericht 03 Jul 2017 06:36

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Hier jengelt zoon ook meer bij mij (als ik alleen ben). Ik denk dat het hier komt omdat ik altijd thuis ben. Wij zijn dus echt op elkaar in gespeeld. Dus meer vertrouwd. Maar daarnaast ook het feit dat ik het huishouden nmoet doen dus ik heb niet alle tijd voor hem.
Als man thuis is, moet hij wel in de tuin werken ofzo maar dat doen ze samen. Hij besteedt dus echt alle tijd aan de kinderen.
En ik laat zoon ook wat losser. Pick your battles las ik hier ooit en dat doe ik dus ook. Ik wil niet de hele dag politie agent spelen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Jul 2017 08:13

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

dank voor alle felicitaties!

Sophie, die twijfels hadden wij ook heel erg hoor. We wisten dat de kans zo groot was dat het mis zou gaan, en dat we misschien wel meerdere miskramen moesten doorstaan als we nog een 2e wilden, laat staan dat het zou lukken. Wil je dat wel, durf je dat aan, als je weet dat je met z'n drietjes ook hartstikke gelukkig bent?! Wat nou als je door al het verdriet dan opeens mínder blij bent met wat je hebt. Daar hebben wij ook wel heel lang tegen aan zitten te hikken. Maar ja, uiteindelijk wilden we toch gewoon heel graag nog een kindje. En we hadden de hoop dat het misschien íets minder allesomvattend zou zijn, mochten we dat verdriet nogmaals moeten meemaken. Immers, de angst of we ooit wel ouders zouden worden, of we het allemaal ooit wel mochten meemaken, die speelt nu allemaal niet meer mee. Dat scheelt wel wat :) Maar toch, als je eenmaal gaat beginnen dan kun je niet meer terug he... echt een erg spannende keuze. Ik snap je twijfel!

En J op het niveau van een ruim 3-jarige?! Wauw wat superknap zeg!! Supertof en gezellig lijkt me ook haha! En ja, je kunt wel functioneren op weinig slaap maar of je ooooooit niet meer moe bent. Poeh. Ik maak me daar wel een beetje zorgen over icm baby 2 stiekem.

Wat sneu van de waterpokken Rebecca! Heeft ze erg veel jeuk? Ik hou m'n hart elke keer vast als er op de KDV weer zon briefje hangt dat het heerst maar vooralsnog krijgt T het niet. Het schijnt wel beter te zijn het op jonge leeftijd door te maken toch?

Dat korstjes wel opeten omdat 'ie daarna iets lekkerders mag werkt hier maar matig. Het gaat zooooo traag haha vet irritant. Vanochtend voor het eerst geprobeerd dat ik per kwartje eerst het korstje moest opeten. Dat ging al iets soepeler maar men wat kan dat lang duren :laughcry:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 03 Jul 2017 09:15

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Kijk, daar heb ik met D dan weer geen problemen mee. Hij eet broodjes binnen no time op en wil dan vaak nog een tweede. Tegenwoordig eet hij ze vaak zelfs bevroren op, meneertje ongeduld :eyes: .

Waar ik nog benieuwd naar ben: slapen jullie kids 's middags nog? D gaat iedere middag rond 12.45 naar bed maar het gebeurt de laatste tijd regelmatig dat hij pas rond 14.30 óf helemaal niet in slaap valt. Hij huilt dan ook niet dus ik laat hem gewoon liggen, blijkbaar vindt hij die afzondering wel prettig. En soms slaapt hij ook tot 15.30-16.00, geen pijl op te trekken momenteel. Ik vind het altijd een heerlijke rust dus wil eindelijk nog niet van dat slaapje af!

Uitslapen doet hij momenteel weer bijna dagelijks, meestal tot 8.30. Dat zal ook wel meespelen in zijn middagslaapje.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Jul 2017 11:02

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

oh noooos ik ben ook echt doodsbang dat dat slaapje eraf gaat. Heb ik voor m'n gevoel echt nodig! Gelukkig slaapt 'ie echt nog goed, meestal van 12:30 tot 15:00/15:30. Echt luxe! Wel lekker dat 'ie iig even stil blijft liggen dan Lady...

Oh en qua uitslapen klopt het dan ook wel haha, als T al rond 5 of 6u wakker is :laughcry:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem197

Bericht 03 Jul 2017 19:42

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Hier slaapt hij af en toe niet meer tussen de middag maar ook ik heb dat slaapje nog nodig! Even tijd voor mijzelf! Adem halen en naar het toilet.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 03 Jul 2017 20:26

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Hier ook nog een middagslaapje, Lady! Maar idd, D. zal een deel van zn slaap dan ook wel uit t uitslapen halen!
Middag is hier nog net te lang voor r. Tijden wisselen thuis wel nog al, op de opvang slaapt ze strak om half 1 (hoe doen ze dat toch?!). Hier ligt ze soms ook echt zo 2 uur lang te kletsen en te spelen voor ze alsnog in slaap valt. Of soms blijft ze zooo wakker en als we dr dan uit bed takelen wil ze aan de borst en valt ze vervolgens alsnog bij mij op schoot in slaap :love: . Ik vind dat slaapje ook nog wel erg lekker, ff tijd voor jezelf (tenzij ze op schoot slaapt dus), maar stiekem lijkt t me met dagjes weg en vakantie enzo toch ook wel weer lekker als ze die slaapjes straks niet meer nodig heeft (ooh ik krijg spijt van deze uitspraak :smile: )

Ja en Zora, idd precies die twijfels! Jij vat ze goed samen. Ik durf gewoon nog niet zo goed.
Ooit gaan we er ons wel in storten denk ik. Is het bij jou nu in 1 keer gewoon gelukt?? :-)

Ja, J dr geklets is echt supergezellig haha. Ze heeft ook echt zo'n mega zoet lief klein stemmetje.
Vanavond wilde ze dat ik mee kwam spelen met haar magneetjes.
J: "Mamaaaaa...mamaatje?" ( :laughcry: ) "Mama neetjes pelen?"
ik: mama zit nog even aan tafel schat
J: "mama éers eventjes pelen, dánnn tafel zitten" *zelf alvast driftig ja knikkend erbij
ik maar even niet gereageerd. 5 seconden later
J: "mama even staan! anners stoel pot! (kapot)"
Hahaha, ze dacht, ik verzin wel even een andere truc om mama in beweging te krijgen :thumbup:
Ook elke dag weer nieuwe dingen, zo grappig. Ze tettert wel aan een stuk door, dat gaat nog een keer heeeeull vermoeiend worden denk ik :suspect: :lol:

Haha lady, bevroren boterhammen, wel ja joh :smile: Fijn dat ie zo lekker eet!

Ahh rebecca, de waterpokken! Beehh. Heeft ze er veel last van?
J. heeft ze al gehad vlak voor haar 1e verjaardag (sjoe dat lijkt lang geleden!). Hoop zo dat ze ze niet nog eens krijgt!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Jul 2017 20:36

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Haha Oehh Sophie wat een dreigementen!! Heerlijk zeg!

Het is nu gewoon zomaar bij onze eerste poging gelukt ja! We vinden het zo'n wonder als het goed mag blijven gaan. Hier durfden we nooit van te hopen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 03 Jul 2017 20:47

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Wat superfijn! nou inderdaad zeg, daar durf je toch gewoon niet op te hopen! :heart:
<<

Patsy

Bericht 03 Jul 2017 21:00

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Mijn oudste is pas sinds kort van de slaapje af, om dan om 16.30 uur op de bank in slaap te vallen. De jongste slaapt (gelukkig!!) nog wel 's middags. Mijn jongens zijn wel meestal om 6.00 wakker, dus dat zal het verschil maken.


Zo leuk al die updates!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Jul 2017 21:08

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Nou Lady, als je D nou gewoon voortaan om 06:00 wakker maakt is het opgelost :thumbup:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Patsy

Bericht 03 Jul 2017 21:26

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Zora schreef:Nou Lady, als je D nou gewoon voortaan om 06:00 wakker maakt is het opgelost :thumbup:


:smile:
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 29 Jul 2017 13:05

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Hallo dames!

Ik lees heel soms stiekem nog mee maar daadwerkelijk inloggen en een verhaal typen is me vaak een brug te ver blijkbaar. Maar gezien ik het leuk blijf vinden om te lezen hoe het met de spruiten gaat plaats ik ook maar weer eens een update!

Onze kleine dame doet het heerlijk, ze blijft een mini (82 cm, 10 kilo rond) maargoed, ik zou denk ik verbaasder zijn als ze ineens een spurt zou maken! Al hebben we vandaag toevallig wel nieuwe schoenen en laarzen gekocht omdat 21 net niet meer kan :)

P. is een zoet kind wat vecht als een meisje (lees, het wil wel eens gebeuren dat in woede aan haren getrokken wordt of in wangen geknepen :face: ) Ze praat net als J. van Sophie buitengewoon goed wat gewoon erg gezellig is (en soms ook onhandig want ze snapt echt ALLES, ook dingen waarvan je dan stiekem als ouder denkt 'och snapt ze toch niet... Wel dus... wat het leven soms een stuk ingewikkelder kan maken :nerd:) Ze is gek op boeken en liedjes zingen en glijbanen, hoe hoger hoe beter :) Oh en konijnen! knuffel konijnen, konijnen op haar dekbed, speldjes, op dr trui. Het liefst omringt ze zich met konijnen de hele dag. Een tripje naar de kinderboerderij is dan ook een dikke favoriet net als elke twee weken naar de bibliotheek (wat ze zo super zoet heel netjes kan zeggen *smelt*) om nieuwe boekjes uit te zoeken.

Ook een nieuwtje is dat ze in februari grote zus wordt! Net als Zoortje groeit er ook weer een mini in mijn buik, wederom na ICSI. Dit keer in Leiden en warempel weer de eerste keer raak! Philly heeft er nu al erg veel zin in. We hadden het erover gehad waar ze bij was, en vervolgens had ze het op het kdv al verteld aan de lunchtafel (een voorbeeld van zo'n 'snapt ze toch niet' momentje) Ze is er veel mee bezig en dus betrekken we er ook wel wat bij, ze had al een 1 persoons bed gekregen en nu weet ze ook dat haar oude bed voor 'broertje of zusje' is en de kamer.
Laatst ging ik haar naar bed brengen waar altijd haar twee spenen (met en een konijn erop natuurlijk) liggen, toen gaf ze me er een en zegt 'deze is voor broertje of zusje mama' :heart:

Wat minder leuk nieuws is dat onze hond een paar weken geleden vrij onverwacht is overleden. Iets waar ik het persoonlijk best moeilijk mee heb gehad/stiekem nog steeds heb. Dan is dat breintje van haar minder leuk... Ze mist haar niet echt maar ze heeft zeker door dat ze er niet meer is en heeft het er regelmatig over. Het waren de beste maatjes dus dat moet slijten, groot deel van haar leefwereld geweest. Bij mij moet het ook slijten, ik mis haar elke dag.

Nou al met al een hele hoop gebeurd de afgelopen maanden, fijn te lezen dat het bij iedereen zo goed gaat met de kleintjes. Het zijn gewoon alweer peuters! idioterie hoe snel de tijd gaat!

liefs,

Guus
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 29 Jul 2017 14:03

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Wat leuk Guus, ontzettend gefeliciteerd!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 29 Jul 2017 22:06

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Wat een dubbel nieuws zo Guus.
Maar wat leuk dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!!
En wat verdrietig van jullie hond. Logisch ook dat het pijn doet, het beestje is onderdeel van jullie gezin geweest.
2010 2012 2015 2017
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 29 Jul 2017 22:26

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Wat verdrietig van jullie hond Guus..
Maar wat een ontzettend leuk nieuws dat P. grote zus wordt, gefeliciteerd!! Wanneer ben je uitgerekend?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 29 Jul 2017 22:35

Re: April-mei-juni 2015 mama's #3

Jeetje Guus, is Nala overleden? Wat ontzettend erg zeg :( wel heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk zeg!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers