Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inspiratie voorgerecht gezocht

<<

caribbeanlover

Bericht 25 Mrt 2016 12:50

Re: Inspiratie voorgerecht gezocht

Marin schreef:Je zou juist ook iets van brood met rozemarijn kunnen doen, focaccia ofzo. Dat kan ook wel werken denk ik. Dat suikerbrood klinkt wel heel lekker en goed passend bij de zoete geitenkaas, maar ik zou dan zelf nog iets van zoutvlokken toevoegen, anders is het met de honing en balsamico wel heel zoet allemaal.


Denk dat zoet op zoet teveel van het goede is. Jij bedoeld zeker geitenkaas met honing erin verwerkt?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Mrt 2016 13:06

Re: Inspiratie voorgerecht gezocht

caribbeanlover schreef:
Marin schreef:Je zou juist ook iets van brood met rozemarijn kunnen doen, focaccia ofzo. Dat kan ook wel werken denk ik. Dat suikerbrood klinkt wel heel lekker en goed passend bij de zoete geitenkaas, maar ik zou dan zelf nog iets van zoutvlokken toevoegen, anders is het met de honing en balsamico wel heel zoet allemaal.



Denk dat zoet op zoet teveel van het goede is. Jij bedoeld zeker geitenkaas met honing erin verwerkt?



Ik bedoel inderdaad dat zoet op zoet best veel zoet is. Maar ik vind ook dat geitenkaas een vrij zoete smaak van zichzelf heeft, dus niet persé met honing, maar gewoon van zichzelf smaakt het al een beetje zoet.
Let's discover the world together.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 25 Mrt 2016 21:40

Re: Inspiratie voorgerecht gezocht

caribbeanlover schreef:
Pineco schreef:Het suikerbrood maakt het juist wel heel lekker, de smaak combineert mooi met de geitenkaas. Maar het kan inderdaad zeker ook met ander brood.



Het suikerbrood van de Lidl is the Best. Mijn ouders hadden er een uit Friesland mee genomen en die vind ik echt 10x niks!


Verkeerde bakker getroffen misschien. Suikerbrood van de echte Friese bakker is echt wel lekkerder dan die van de Lidl!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 26 Mrt 2016 11:19

Re: Inspiratie voorgerecht gezocht

Ik had geen tijd meer om te reageren gisteren, maar ik heb de gevulde avocado's van Caulfield gemaakt, en het was erg geslaagd. Volgens mij vond iedereen het erg lekker.
Iedereen bedankt voor de tips!
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2016 17:43

Re: Inspiratie voorgerecht gezocht

Green_Pepper schreef:
caribbeanlover schreef:
Pineco schreef:Het suikerbrood maakt het juist wel heel lekker, de smaak combineert mooi met de geitenkaas. Maar het kan inderdaad zeker ook met ander brood.



Het suikerbrood van de Lidl is the Best. Mijn ouders hadden er een uit Friesland mee genomen en die vind ik echt 10x niks!


Verkeerde bakker getroffen misschien. Suikerbrood van de echte Friese bakker is echt wel lekkerder dan die van de Lidl!


Zou kunnen, maar ik vind die van Lidl de beste.
<<

Anoniem184

Bericht 26 Mrt 2016 17:54

Re: Inspiratie voorgerecht gezocht

Oh, suikerbrood :love: Jammer dat je een slechte Friese bakker trof, CBL. De lekkerste (en de enige echte) suikerbroden komen echt uit Friesland :love:
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2016 17:56

Re: Inspiratie voorgerecht gezocht

Is niet bij mij om de hoek en nogmaals ik vind die van de Lidl de lekkerste. Wie weet komen ze wel uit Friesland.
<<

Anoniem184

Bericht 26 Mrt 2016 18:01

Re: Inspiratie voorgerecht gezocht

Haha, Friesland is ook niet bij om te hoek hoor. Maar goed ook, anders bleef ik suikerbrood eten. Nu mag ik het van mezelf alleen kopen als we bij een echt Friese bakker komen. Het recept met suikerbrood, geitenkaas en honing ga ik onthouden!
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2016 18:28

Re: Inspiratie voorgerecht gezocht

Maple schreef:Haha, Friesland is ook niet bij om te hoek hoor. Maar goed ook, anders bleef ik suikerbrood eten. Nu mag ik het van mezelf alleen kopen als we bij een echt Friese bakker komen. Het recept met suikerbrood, geitenkaas en honing ga ik onthouden!



Heb je van de Lidl wel eens gehad? Probeer het eens zou ik zeggen, geloof me het is echt lekker.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 29 Mrt 2016 11:33

Re: Inspiratie voorgerecht gezocht

caribbeanlover schreef:Is niet bij mij om de hoek en nogmaals ik vind die van de Lidl de lekkerste. Wie weet komen ze wel uit Friesland.


Zeer waarschijnlijk komen deze uit Roosendaal.
Volgens mij bakt de bakkerij waar m'n vriend voor werkt deze en volgens mij op de locatie in Roosendaal.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2016 16:22

Re: Inspiratie voorgerecht gezocht

Zou kunnen hoor. Zeg maar dat ze heerlijk zijn!
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers