Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw toppunt van luiheid

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 25 Mrt 2016 19:54

Re: Jouw toppunt van luiheid

Toet schreef:Ik kijk al bijna een jaar NPO 1 omdat mijn afstandsbediening kapot is.
:lol: :lol:
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 26 Mrt 2016 16:43

Re: Jouw toppunt van luiheid

Thunder schreef:
Toet schreef:Ik kijk al bijna een jaar NPO 1 omdat mijn afstandsbediening kapot is.
:lol: :lol:



Haha ja het is echt diep triest. :laughcry:
<<

Anoniem304

Bericht 26 Mrt 2016 18:41

Re: Jouw toppunt van luiheid

Maar er zitten toch ook gewoon zap knopjes op je TV?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 26 Mrt 2016 18:50

Re: Jouw toppunt van luiheid

Ja maar die zijn heel traag dus daar heb ik geen zin in. En dan moet ik opstaan.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Mrt 2016 18:55

Re: Jouw toppunt van luiheid

Lui!
<<

Anoniem168

Bericht 27 Mrt 2016 15:31

Re: Jouw toppunt van luiheid

Ik ben zo blij met jullie, ik voel me altijd de meest luie persoon op aarde maar er zijn er gelukkig meer, haha. Heb me aan driekwart van waar hier genoemd wordt ook wel eens schuldig gemaakt. Zal eens opletten elke luie acties ik nog meer heb.
<<

Anoniem148

Bericht 28 Mrt 2016 07:44

Re: Jouw toppunt van luiheid

Kissyfur schreef:Mijn man die beneden zit vanuit bed appen dat ik dorst heb, of hij wat te drinken wil brengen.

Ow, en die 2 van Nana: ook schuldig.

Ik heb ook wel eens geprobeerd knuffels naar de lichtschakelaar te gooien, omdat ik te lui was op te staan om de lamp uit te doen.


Ik was erger. Toen Ik nog thuis woonde, sliep Ik gewoon met de lamp aan. De helft van de tijd kwam mijn vader boven en deed dan mijn lamp uit. Let op, hij sliep zelf beneden en had geen reden om boven te komen want de wc was beneden en tanden poetsen deden ze ook beneden.
<<

Anoniem170

Bericht 28 Mrt 2016 10:40

Re: Jouw toppunt van luiheid

Mijn klok heeft zeker wel een paar maanden stilgestaan omdat ik te lui was om ene nieuwe batterij in te doen.
<<

Anoniem255

Bericht 28 Mrt 2016 11:48

Re: Jouw toppunt van luiheid

Als ik 's middags langs de kast loop leg ik het tafellaken alvast klaar zodat de kinderen 's avonds de tafel kunnen dekken. Dat vinden ze leuk maar krijgen zelf de la niet open waar het laken in ligt en ik heb dan geen zin om op te staan.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 28 Mrt 2016 14:02

Re: Jouw toppunt van luiheid

Bij de bibliotheek een boek geleend dat ik eigenlijk zelf thuis heb, maar ik weet niet waar en ik heb geen zin om te zoeken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 28 Mrt 2016 14:08

Re: Jouw toppunt van luiheid

Autoklok heeft nu dus half jaar verkeerd gestaan omdat ik te lui was om een pen te pakken waarmee ik het knopje in kan drukken. Maar het is nu weer zomertijd dus het klopt weer. En ik was er net aan gewend met de parkeerschijf zetten dat het een uur verkeerd staat :smile:
2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 28 Mrt 2016 14:15

Re: Jouw toppunt van luiheid

Mijn forumtijd klopt nu eindelijk ook weer haha
R. 2013
D. 2016
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 28 Mrt 2016 20:47

Re: Jouw toppunt van luiheid

Haha deze laatste twee heb ik ook elk jaar weer.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 28 Mrt 2016 21:33

Re: Jouw toppunt van luiheid

Salome schreef:Autoklok heeft nu dus half jaar verkeerd gestaan omdat ik te lui was om een pen te pakken waarmee ik het knopje in kan drukken. Maar het is nu weer zomertijd dus het klopt weer. En ik was er net aan gewend met de parkeerschijf zetten dat het een uur verkeerd staat :smile:


Haha ik verzet mijn klokken nooit :D
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 28 Mrt 2016 21:57

Re: Jouw toppunt van luiheid

We hebben met J de afspraak dat ze in het weekend pas na 7 uur 'wakker' mag worden (lees: tot die tijd moet ze rustig bij ons in bed blijven liggen, mag er geen tv aan en mag ze ook niet naar beneden) en daar hield ze zich gister en vandaag heel netjes aan ondanks dat we de klok op de slaapkamer nog niet verzet hadden :angel:
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem167

Bericht 28 Mrt 2016 22:22

Re: Jouw toppunt van luiheid

Haha uur langer slapen voor jullie, ik zou het zo laten!
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 29 Mrt 2016 05:54

Re: Jouw toppunt van luiheid

Precies Pippa, zolang ze qua kloklezen nog niet verder komt dan 'als het eerste cijfer op de 7 staat' laten we het lekker zo.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 29 Mrt 2016 06:20

Re: Jouw toppunt van luiheid

Oh heerlijk Fiwen, een uur langer rust en dat een half jaar lang. In oktober zijn jullie als herboren :smile:

Ik val echt reuze mee als ik dit allemaal lees. Realiseer me nu wel dat mijn luie huisgenoten vaak misbruik van me maken, haha! Al die trucjes die jullie hebben om niet op te hoeven staan, hoor en zie ik hier in huis maar al te vaak toegepast worden :laughcry:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem185

Bericht 29 Mrt 2016 15:08

Re: Jouw toppunt van luiheid

Toppunt van vriends luiheid: ik heb gisteren afgewassen en het in het droogrekje laten staan (jaja ook lui), maar nu kom ik thuis van werk en staat het er nog met vuile vaat er naast. Hij is de hele dag vrij geweest.
<<

Anoniem185

Bericht 29 Mrt 2016 15:21

Re: Jouw toppunt van luiheid

De opgevouwen was in de wasmand staat ook nog steeds op tafel te wachten.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 29 Mrt 2016 16:50

Re: Jouw toppunt van luiheid

Bob schreef:Toppunt van vriends luiheid: ik heb gisteren afgewassen en het in het droogrekje laten staan (jaja ook lui), maar nu kom ik thuis van werk en staat het er nog met vuile vaat er naast. Hij is de hele dag vrij geweest.


Haha dat doe die van mij ook hoor..
Ik moet bekennen dat ik de schone vaat ook altijd in het rek laat staan puur omdat ik geen zin heb om af te drogen :laughcry: Uurtje later is het allemaal streeploos droog haha

Mijn luie punten:
- De was nog een keer laten draaien omdat ik die dag ervoor geen zin had om het op te hangen (Net als meerdere hier, nu voel ik mij al minder schuldig haha)
- Ik vind strijken echt verschrikkelijk dus er ligt altijd een hele berg.
- En als ik het toch over strijken heb: mijn vriend draagt vaak een blouse, nare afschuwelijke dingen om te strijken dus die hang ik verkreukeld in de kast :palm: Als hij er eentje aan wil strijkt 'ie hem zelf wel haha
- De tijd van de autoradio heeft nog nooit goed gestaan omdat we beide te lui zijn om hem te verzetten..
- Dweilen met een dweil en een spuitbus (met water en dreft) ipv een emmer met water te pakken want dat is teveel werk..
- Alles op 1 stapel leggen (reclame, boek, post etc) zodat het minder lijkt.. of nog erger: alles in een la proppen onder het mom van 'Niemand die het ziet'
- Een beetje zoals Dandelion: Als we naar bed gaan doe ik mijn vriend's nachtlampje aan want dan hoef ik het licht niet uit doen...
- Als de wc-rol bijna op is zorg ik er altijd voor dat er nog een paar velletjes op zitten want dan hoef ik de rol niet te vervangen :laughcry:
Wat als het lukt
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 29 Mrt 2016 17:24

Re: Jouw toppunt van luiheid

's Nachts heel moe, na een eind rijden uit werk komen. Toen ik na lang zoeken een parkeerplaats had gevonden, heb ik nog een kwartier in de auto gezeten, omdat ik te moe was om naar huis te lopen...
<<

Anoniem149

Bericht 29 Mrt 2016 18:05

Re: Jouw toppunt van luiheid

Roos' schreef:Mijn klok heeft zeker wel een paar maanden stilgestaan omdat ik te lui was om ene nieuwe batterij in te doen.


Dit heb ik ook. Of staat mijn klok gewoon constant op bijvoorbeeld wintertijd omdat ik te lui ben om te trap te pakken om de klok goed te zetten.

Als ik geen zin heb om dat beetje afwas te doen wat ik meestal heb zet ik het vaak gewoon in het goodsteenkastje, niemand die het ziet en het lijkt alsof ik netjes afgewassen heb.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 29 Mrt 2016 19:39

Re: Jouw toppunt van luiheid

Haha oh, ik heb er nog één.

Toen ik hier net kwam wonen, had ik nog geen aansluiting voor mijn vaatwasser. Ik was ook te lui om dat te regelen. Dus ik mikte daar gewoon al mijn vuile vaat in, tot ik niks meer in de kast had en wel moest afwassen....en dan diende het als luxe afdruiprek.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Mrt 2016 19:42

Re: Jouw toppunt van luiheid

Ik heb geen strijkijzer en ik vind het heerlijk! Ik draag dus gewoon enigszins gekreukte kleding, omdat ik te lui ben om te strijken (of überhaupt een strijkijzer te kopen). Gisteren heeft m'n vriend een bloesje van me gestreken en ik moet eerlijk zeggen dat dat toch wel lekker was, zo mooi glad ;)
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers