Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik ben nog nooit vreemdgegaan en zal hier ook nooit aan meewerken.
19
13%
Ik ben nog nooit vreemdgegaan en heb die intentie ook absoluut niet, maar ik zeg nooit nooit.
17
12%
Ik ben zelf nog nooit vreemdgegaan, maar ik heb het wel eens met een bezette man/vrouw gedaan.
15
10%
Ik ben wel eens vreemdgegaan en ook wel eens 'de andere vrouw' geweest.
15
10%
Ik ben in een vorige relatie wel eens vreemdgegaan.
12
8%
Ik ga vreemd in mijn huidige relatie.
4
3%
Ik ben wel eens bedrogen en de relatie is daardoor beëindigd.
10
7%
Ik ben wel eens bedrogen en toch doorgegaan met de relatie.
13
9%
Als mijn partner vreemd zou gaan, is het voor mij sowieso einde verhaal.
13
9%
Als mijn partner vreemd zou gaan, zou ik er alles aan doen om er samen toch nog uit te komen.
26
18%
 
Aantal stemmen : 144
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Mrt 2016 19:13

Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

N.a.v. een gesprek dat ik afgelopen week met iemand had ben ik benieuwd, dus ik gooi er even een poll tegenaan. Reageren mag, maar anders kun je natuurlijk ook anoniem stemmen. Ik heb zo veel mogelijk opties toegevoegd en je kunt meerdere opties kiezen. 'Vreemdgaan' is trouwens maar een raar woord als je het zo vaak ziet staan haha.
Laatst gewijzigd door Bliss op 23 Mrt 2016 10:58, in totaal 3 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Mrt 2016 19:15

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik heb deze gekozen:

Ik ben zelf nog nooit vreemdgegaan, maar ik heb het wel eens met een bezette man/vrouw gedaan.


Dat weet je waarom ik daarvoor kies. Ik miste de optie nog: Ik heb geen intentie om vreemd te gaan maar zeg nooit nooit. Want zo sta ik er in. Ik heb absoluut zo ontzettend geen intentie om vreemd te gaan, ik hoop met m'n hele hart dat ik mijn ontzettend goede lieve man dat nooit aan zal doen en ik zal mezelf voor m'n kop slaan als ik het wel doe. Maar ik weet het niet 100% zeker. Dus dat is mijn mening er over.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Mrt 2016 19:17

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Oh ja, die voeg ik nog ff toe.

Weet jouw man trouwens van de affaire die je hebt gehad?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem148

Bericht 22 Mrt 2016 19:18

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik heb een hekel aan vreemdgaan en zal dat dus nooit doen. Man ook niet maar anders is het echt over.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Mrt 2016 19:20

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Bliss schreef:
Weet jouw man trouwens van de affaire die je hebt gehad?


Uiteraard. Ik praat er niet graag of veel over, maar het is geen geheim. Nooit geweest ook.

Ook dat ik op vrouwen viel/val (we checken vaak samen vrouwen uit voor de lol op een terrasje bijv). Ik heb niets te verbergen voor hem. Tenzij ik vreemd zou gaan. Maar dat hoop ik echt niet dat ik dat ooit zal doen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Mrt 2016 19:24

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik ben nog nooit vreemdgegaan en heb niet de intentie dat ooit te doen. Ik kan mezelf dan niet meer in de spiegel aankijken.

Mocht mijn man mij bedriegen, dan is het vertrouwen weg en is het einde verhaal.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Mrt 2016 19:25

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Exogenesis schreef:Mocht mijn man mij bedriegen, dan is het vertrouwen weg en is het einde verhaal.


Oh ja die weet ik zo net nog niet voor mezelf. Hoe ik daarop zou reageren. Die heb ik niet aangevinkt, maar ik denk dat ik inderdaad niet per definitie hem de deur wijs. Ik weet het gewoon eigenlijk niet. Ook afhankelijk van of het een slippertje is of een langdurige affaire. Maar ergens vind ik ook dat ik er niet over mag oordelen door wat ik zelf heb gedaan in het verleden. Ik weet het gewoon eigenlijk niet.

Overigens snap ik het van een ander (zoals bijv jou) wel hoor als je hem de deur zou wijzen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Mrt 2016 19:28

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik weet ook niet of het op staande voet zou zijn of dat ik het een poosje voor de kinderen zou gedogen hoor. Je weet natuurlijk nooit hoe je er echt op reageert...
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Mrt 2016 19:29

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Dat is zeker waar!
Let's discover the world together.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 21:09

Bericht 22 Mrt 2016 19:38

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik ben nog nooit vreemd gegaan en heb die intentie ook echt niet maar ik zeg nooit nooit. Ik denk dat je het nooit zeker kunt weten. Als mijn vriend vreemd zou gaan denk ik dat het voor mij einde verhaal zou zijn maar ik weet niet zeker hoe ik zou reageren. Denk dat dat aan de situatie ligt. Ik verdenk mijn ex ervan dat hij aan het eind van onze relatie vreemd is gegaan. Ik kwam er toen achter dat hij stiekem met andere meiden afgesproken had. Dit deed mij zoveel pijn al was het toen al uit dat ik het zelf nooit iemand aan zou willen doen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Mrt 2016 20:53

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ben nu wel benieuwd naar waar dat gesprek van jou over ging Bliss :wink:

Ik kan te veel opties kiezen, dus kies er voor geen een. Ik kan hier gewoon moeilijk een duidelijk of logisch iets over zeggen.
<<

Marjolein

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 19 Nov 2014 23:13

Bericht 22 Mrt 2016 21:00

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik heb ook geen intentie om vreemd te gaan en ik heb altijd gezegd dat als mijn vriend vreemd zou gaan, het einde verhaal zou zijn. Maar ik heb geen idee of er hetzelfde over zou denken als het echt zou gebeuren. We hebben ten slotte ook een kind samen en ik denk dat het voor mij ook wel verschil uit zou maken of het iets eenmaligs of een verhouding is geweest. Bij dat laatste zou het denk ik sneller einde verhaal zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Mrt 2016 21:08

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Lastig,

Ik ben wel eens vreemdgegaan en ik ben wel eens 'de andere vrouw' geweest, maar toen was ik nog niet eens vrouw. Dat speelde allemaal toen ik 16/17 was, toen nam ik het niet echt zo heel nauw, want vooral kwam door een enorme zwak voor mijn ex van toen. En ondanks dat hij vreemdging, kwamen we altijd weer bij elkaar.

Maargoed, dat was allemaal toen. Nu sta ik er uiteraard heel anders in.
<<

anoniem196

Bericht 22 Mrt 2016 21:20

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik heb meerdere hokjes die ik aan wil vinken.

Ja ik ben vreemd gegaan, ik was toen 15.

Ik heb het wel eens gedaan met een jongen die een relatie had, ik was toen 19, nu zou ik dat nooit meer doen.

Ik zou niet verder willen als mijn man vreemd gaat.
Laatst gewijzigd door anoniem196 op 22 Mrt 2016 21:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Mrt 2016 21:23

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

ikknutsel schreef:Ik heb meerdere hokjes die ik aan wil vinden.


Dat kan gelukkig ook want het zijn vierkantjes, dan kun je meerdere aanvinken.
Let's discover the world together.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 09:09

Bericht 23 Mrt 2016 07:18

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik heb ingevuld dat ik weleens vreemd ben gegaan(toen was ik 17), dat ik er alles aan zou doen samen verder te gaan als mijn mam vreemd zou gaan en dat ik weleens de andere vrouw geweest ben.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 23 Mrt 2016 08:54

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Mijn ex ging vreemd en daardoor is hij mijn ex. Ik had sowieso al twijfels over die relatie, toen ik erachter kwam dat hij vreemd ging, was het einde oefening.
ik kan me niet voorstellen dat ik of mijn vriend ooit vreemd zal gaan. Mocht dat toch gebeuren, heb ik geen idee hoe we daarmee om zullen gaan. Het ligt er voor mij ook aan in hoeverre er iets gebeurd is, al maakt het eigenlijk niet uit of het een eenmalige zoen was of een maandenlange affaire. Het feit dat zoiets gebeurd, zegt in mijn ogen wel iets over je relatie.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem321

Bericht 23 Mrt 2016 09:06

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik heb dat wel eens met een vriendje gehad waar ik verkering mee had op de middelbare school. Ik kwam er achter dat hij vreemdgegaan was, of sterker nog, dat hij achter mijn rug om er nog een relatie op na hield. Dat was meteen exit.

Ik ben zelf nog nooit vreemdgegaan en ben ook nog nooit in de verleiding gekomen. Ik wil ook niet vreemdgaan en zoals ik er nu in sta, zal ik ook nooit vreemdgaan. Natuurlijk kun je 'zeg nooit nooit' zeggen, maar ik weet het gewoon. Het is een gevoel dat ik heb. Zo ben ik niet.
Ik weet dat mijn vriend er ook zo in staat.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 23 Mrt 2016 09:14

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik zie de optie niet die ik zou moeten kiezen: Ik ben wel eens vreemdgegaan in een eerdere relatie.

Ik kan nu alleen kiezen voor vreemdgaan én de andere vrouw zijn of vreemdgaan in huidige relatie. Die zijn beiden niet van toepassing.

♥♥
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 23 Mrt 2016 09:19

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Exogenesis schreef:Ik weet ook niet of het op staande voet zou zijn of dat ik het een poosje voor de kinderen zou gedogen hoor. Je weet natuurlijk nooit hoe je er echt op reageert...

Ik heb gekozen voor de optie: proberen er samen uit te komen. Dat zal realistisch zijn, maar eigenlijk weet ik wel zeker dat het vertrouwen dan weg is. Dus ik ben het wel met exo eens.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 23 Mrt 2016 10:05

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Toen ik 14 was en al 3 maanden verkering had met mijn eerste vriendje heb ik met een andere jongen gezoend. Als dat onder vreemdgaan valt dan heb ik dat gedaan.

Verder ben ik in een relatie emotioneel vreemdgegaan. Ik was ontzettend verliefd op een andere man. We hadden goede gesprekken, ontzettende aantrekkingskracht en allebei een relatie. Ik heb mijn relatie (mede) om deze reden verbroken en daarna is er wel het een en ander gebeurd met die andere man. Hij had toen nog wel een relatie.

In mijn huidige relatie kan ik me niet voorstellen dat een van de twee vreemdgaat. Ik ben stapel op mijn vriend en vertrouw hem volkomen. Mocht hij wel vreemdgaan weet ik niet wat ik zal doen. Ik zal hem niet direct de deur wijzen maar ik weet niet of ik dat opgebouwde onvoorwaardelijke vertrouwen ooit nog terug zal krijgen.
<<

anoniem203

Bericht 23 Mrt 2016 10:20

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik ben ook 1x vreemd gegaan. Ik ging vreemd met mijn huidige man en bedroog mijn ex daarmee. Het was een spannende tijd en ik ben er niet trots op maar wel blij dat ik het heb gedaan.

Mocht mijn man vreemdgaan zou het niet meteen einde relatie zijn. Maar dat zou er ook aan liggen of het iets eenmalig was of het een paar keer is gebeurd en of hij ook daadwerkelijk verliefd is. We hebben toch kinderen, een koophuis en mijn liefde voor hem zou niet binnen een paar dagen verdwijnen. Ik zou er wel echt ontzettend onzeker van worden maar ik zou er wel voor proberen te gaan.

Overigens ben ik van mening je echt nooit zeggen dat je nooit vreemd zou gaan. Het is ook vaak een momentopname en iets wat je overkomt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Mrt 2016 10:56

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Elliot schreef:Ik zie de optie niet die ik zou moeten kiezen: Ik ben wel eens vreemdgegaan in een eerdere relatie.

Ik kan nu alleen kiezen voor vreemdgaan én de andere vrouw zijn of vreemdgaan in huidige relatie. Die zijn beiden niet van toepassing.


Oh ja, die zal ik er ook nog ff bij zetten.
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 23 Mrt 2016 11:14

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Carra schreef:.

Verder ben ik in een relatie emotioneel vreemdgegaan. Ik was ontzettend verliefd op een andere man. We hadden goede gesprekken, ontzettende aantrekkingskracht en allebei een relatie. Ik heb mijn relatie (mede) om deze reden verbroken en daarna is er wel het een en ander gebeurd met die andere man. Hij had toen nog wel een relatie.

In mijn huidige relatie kan ik me niet voorstellen dat een van de twee vreemdgaat. Ik ben stapel op mijn vriend en vertrouw hem volkomen. Mocht hij wel vreemdgaan weet ik niet wat ik zal doen. Ik zal hem niet direct de deur wijzen maar ik weet niet of ik dat opgebouwde onvoorwaardelijke vertrouwen ooit nog terug zal krijgen.


Echt dit dus. Ik ben emotioneel vreemdgegaan, niet fysiek. Maar misschien is dat nog wel erger omdat het dan niet in één opwelling was maar kon ontstaan.

Overigens door die ervaring zou ik me ook afvragen, mocht het nu voorkomen met mijn vriend, of het aan de relatie ligt. Of ik ergens in te kort ben geschoten of dat het om een solistische actie zou gaan. De aanleiding voor het vreemdgaan zou voor mij denk ik wel bepalen of ik door zou gaan met die relatie of niet.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 23 Mrt 2016 11:18

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Voor mij zou de situatie heel veel uitmaken. Zoenen vind ik zelf niet zo'n heel erge big deal, dus ik kan me voorstellen dat ik na een eenmalige dronken zoen niet echt radicale beslissingen zou nemen. Maar ook hier ligt het eraan. Een eenmalige dronken zoen met die vriendin die onze relatie saboteert, ja dan is het zonder enige twijfel klaar. Ik zou het ook zonder twijfel uitmaken bij een affaire met een ander. Eenmalig seks is lastiger. Ik zou het nu dan uitmaken met mijn vriend, maar dat is denk ik wel anders als je getrouwd bent, kinderen hebt, een koophuis.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers