Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


VanVelzen

<<

Peeteke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 16 Mei 2015 10:10

Bericht 20 Mrt 2016 14:12

VanVelzen

Gisteren ben ik naar de theatertour van VanVelzen geweest en wat een persoonlijke aanrader vond ik dat. Eerst had ik verwacht dat we heel de tijd moesten blijven zitten,maar konden veel meedansen en er was echt een geweldige sfeer. Na de show kwam hij ook nog cd's signeren en op de foto. Hij nam echt de tijd voor iedereen en toen wij in de rij stonden zei hij ook echt "zo, de eerste rij is ook vertegenwoordigd." Wel leuk dus dat we waren opgevallen! =) En ja, in het echt is hij echt heel klein.

Afbeelding
10 december 2014 werd ik zijn meisje, 20 mei 2016 zijn wij gaan samen wonen, 10 februari 2017 ging hij op zijn knieen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Mrt 2016 14:41

Re: VanVelzen

Hihi wat leuk. Wel tof dat het zo'n feestje was en dat je m mocht ontmoeten! Ook heel leuk dat ie je echt herkende zeg!

Hij woont bij mij in het dorp of in de stad hier. Kom m wel eens tegen in de AH. Toen had ik een keer melk van de bovenste plank nodig in de koeling maar ik kon er net niet bij en draaide ik me om in de hoop dat iemand die lang was me kon helpen, en toen stond hij daar. :laughcry: dat ging niet helpen haha.

Maar verder vind ik m stom want vorig jaar voer hij langs onze achtertuin in een boot en toen voer hij zo over baby eendjes heen. Toen werd ik nog boos op m omdat ie veel te hard voer, maar volgens mij dacht ie dat ik naar m wees omdat hij bekend is. Hij had geloof ik niet door dat hij over eendjes voer en dat ik dat bedoelde.

Maar verder is ie leuk hoor haha.
Let's discover the world together.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 20 Mrt 2016 20:22

Re: VanVelzen

Super leuk! Wij gaan over een paar weken en wil dan ook proberen met hem op de foto te gaan :) Ben al eens eerder naar een show van hem geweest, zeker de moeite waard!

Wat stom dat ie over eendjes voer, Marin! En idd niet zo'n goede hulp als je zelf al te klein bent :laughcry:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Peeteke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 16 Mei 2015 10:10

Bericht 20 Mrt 2016 20:30

Re: VanVelzen

Rose. schreef:Super leuk! Wij gaan over een paar weken en wil dan ook proberen met hem op de foto te gaan :) Ben al eens eerder naar een show van hem geweest, zeker de moeite waard!

Wat stom dat ie over eendjes voer, Marin! En idd niet zo'n goede hulp als je zelf al te klein bent :laughcry:


@ Marin, van die eendjes is wel stom, maar zal hij inderdaad niet door hebben gehad en als je iemand met lengte nodig hebt zit je bij hem niet goed ;p

@ Rose, Als het goed is komt hij overal na de show nog signeren en op de foto =) Hij neemt ook echt de tijd voor iedereen om even te kletsen enzo!
10 december 2014 werd ik zijn meisje, 20 mei 2016 zijn wij gaan samen wonen, 10 februari 2017 ging hij op zijn knieen!
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers