Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Veel hoofdpijn, kan dit hierdoor komen?

<<

Anoniem149

Bericht 18 Mrt 2016 19:35

Veel hoofdpijn, kan dit hierdoor komen?

Wist even niet hoe ik de titel anders moest zetten, maar kan het zijn dat ik zoveel hoofdpijn heb (vooral aan het eind van de dag) doordat er een vetbult in mijn nek tussen/tegen mijn spieren aan zit?
<<

Anoniem148

Bericht 18 Mrt 2016 19:40

Re: Veel hoofdpijn, kan dit hierdoor komen?

Ja. Ik heb een andere bult die tegen de spierhechting drukt. Dat geeft ook hoofdpijn.
<<

anoniem203

Bericht 18 Mrt 2016 19:41

Re: Veel hoofdpijn, kan dit hierdoor komen?

Ja dat kan. Spieren in de nek hebben veel invloed op hoofdpijn. En vooral als het een beetje bekneld zit.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Mrt 2016 19:49

Re: Veel hoofdpijn, kan dit hierdoor komen?

ja dat kan zeker, Ik heb al vanaf november erge hoofdpijn zakt langzaam af. Zit vanuit de nek een spier in mn achterhoofd waar de pijn zit
Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 18 Mrt 2016 20:13

Re: Veel hoofdpijn, kan dit hierdoor komen?

Oke. Ik hoopte dat al, maar vind het al snel eng als ik zoveel hoofdpijn heb.
<<

Anoniem148

Bericht 19 Mrt 2016 06:22

Re: Veel hoofdpijn, kan dit hierdoor komen?

Ik ga er regelmatig voor naar een chiropracter om alles weer los te krijgen. Bij mij is het een schedel uitstulping dus niet echt makkelijk te verwijderen.
Maar door alles op z'n tijd los te kraken, wordt het wel minder.
Durf alleen niet tijdens de zwangerschap dus ga nu tijdelijk naar de fysio.
<<

Anoniem149

Bericht 19 Mrt 2016 17:07

Re: Veel hoofdpijn, kan dit hierdoor komen?

Lijkt me wel vervelend dat het steeds weer terug komt Dandelion. Ik heb het 'geluk' dat er wel wat aan gedaan kan worden.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers