Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerels met een kleintje

<<

Anoniem321

Bericht 13 Apr 2016 11:57

Re: Kerels met een kleintje

Ik vind die Arthur ook wel heel schattig hoor met zijn dochtertje. En hilarisch hoe hij te pas en te onpas aan iedereen uitlegt hoe die naam in elkaar zit en hoe de naam van zijn partner er achterstevoren in zit en dat zijn voorletter er ook nog in zit. Geweldig!

En tja, Bientje. Je kunt vinden wat je wilt van dat koppel, maar ik vind ze allebei heel lief naar hun dochtertje toe.

Die jongen die met zijn vriendin in Duitsland woont, dat vind ik pas een mafkees. Zij die alles in het huishouden moet doen, en zijn auto moet poetsen en stofzuigen.. Hoewel je je af kunt vragen of het niet in scene is gezet wat we op tv zien.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 13 Apr 2016 12:19

Re: Kerels met een kleintje

Ik geloof dat dat echt in scene gezet is ja..
2016
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1430

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 13 Apr 2016 12:31

Re: Kerels met een kleintje

Nee hoor, zo werkt dat bij mensen van een woonwagenkamp... Vrouw blijft thuis en poetst..
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 13 Apr 2016 22:22

Re: Kerels met een kleintje

Ik vind dit hele seizoen zo gek, veel nepper ofzo dan vorig seizoen. Die vond ik echt tof, dit is... Weird!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 14 Apr 2016 11:57

Re: Kerels met een kleintje

Jezzie schreef:Wat een mafkees die jongen die zijn dochter het voetbalstadion laat zien.


Ik word moe van hem. Wel lief maar verder zit er niks bij.
M:21072011
J :08012014
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Apr 2016 14:12

Re: Kerels met een kleintje

Snap niet waarom afl. 4 op rtlxl nog te zien is omdat het van vorige week was.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2016 17:54

Re: Kerels met een kleintje

Ik vind Arjen een aparte man. Hij heeft iets liefs, denk te lief. Het lijkt wel alsof iemand hem in zijn noten heeft getrapt gezien zijn hoge licht vrouwelijke stem. Zit echt te wachten totdat hij uit de kast komt.
<<

Anoniem177

Bericht 16 Apr 2016 18:26

Re: Kerels met een kleintje

Ik vind Arthur echt ook een verselijke vent. Irriteer me dood aan hem. Met zn vanity tina en de a van Arthur...omg.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2016 22:21

Re: Kerels met een kleintje

Ik vind het juist komisch die berekeningen ed hoe hij dat ziet zo ook met de naam.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 17 Apr 2016 07:40

Re: Kerels met een kleintje

Die Arjen moet echt nog uit de kast komen hoor.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem239

Bericht 17 Apr 2016 08:35

Re: Kerels met een kleintje

Als hij homo zou zijn dan zal hij daar echt wel voor uitkomen. In het wereldje waar hij werkt is dat al zo normaal dat niemand zich anders hoeft voor te doen. Ik denk omdat hij juist in dat wereldje zit hij zo praat en doet.

Wat ik trouwens net las is dat Bien haar zusje Fleur op jonge leedtijd heeft verloren. Mooi dat ze haar kindje dan zo vernoemd heeft.


Ik word wel een beetje kriegelig van arthur. Echt overal dat verhaal over de naam. :palm:
<<

Anoniem321

Bericht 17 Apr 2016 09:40

Re: Kerels met een kleintje

Ik vind Arthur juist schattig en aandoenlijk.
Oke hij is een beetje simpel maar vind hem wel lief.

Keshi, ik wist niet dat Bien haar zusje heeft verloren. Wel mooi inderdaad dat ze hun dochtertje Fleuri hebben genoemd.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Apr 2016 15:47

Re: Kerels met een kleintje

Keshi schreef:Als hij homo zou zijn dan zal hij daar echt wel voor uitkomen. In het wereldje waar hij werkt is dat al zo normaal dat niemand zich anders hoeft voor te doen. Ik denk omdat hij juist in dat wereldje zit hij zo praat en doet.

Wat ik trouwens net las is dat Bien haar zusje Fleur op jonge leedtijd heeft verloren. Mooi dat ze haar kindje dan zo vernoemd heeft.


Ik word wel een beetje kriegelig van arthur. Echt overal dat verhaal over de naam. :palm:


Dat weet je helemaal niet of hij er voor uit zou komen. Er zijn zat mannen die het nooit doen hoor.
<<

Anoniem177

Bericht 17 Apr 2016 17:30

Re: Kerels met een kleintje

Ik geloof ook niet dat hij homo is. Ik ken genoeg heren in het kappersvak die net zo zijn maar 100% hetero zijn.

Ik vind hun trouwens echt een leuk stel!
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Apr 2016 17:33

Re: Kerels met een kleintje

Dat geloof ik zeker dat niet alle kappers op mannen vallen, maar hij is zo verwijfd vind ik.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Apr 2016 15:23

Re: Kerels met een kleintje

Zit nu afl. 3 te kijken via NLziet voor zover dat lukt en er staat bij Paulo en zijn bloedmooie vriendin Bo Yael. Overdrijven is ook een vak, zo mooi is ze ook weer niet. Die moeder die overal met haar neus bovenop zit, vreselijk zeg.

Vind dat nieuwe stel Tosca en haar vriend zoveel schelen in leeftijd net als het piratenstel. Zolang ze gelukkig zijn is het verder prima hoor. Ik als dierenvriend zat vol afschuw te kijken toen die 2 jongens naar de dierentuin gingen incl. bontjas...............walgelijk!

Wat erg zeg hoe die moeder van Tosca aan haar vriend ging uitleggen hoe hij moest puffen en hoe zij mee ging naar die workshop ofzo.

Dat woonwagen stel waarbij zij alles kan schoonmaken ed vind ik wel apart. Vind het wel grappig dat ze zo van de merken zijn en een nep merkdekbedovertrek hebben en naar de markt gaan voor die merken. Zei hij nou dat hij haar had ontmoet bij haar vriendin en dat hij die aan de kant had geschoven? Dus hij had eerst wat met haar vriendin?

Arthur, geweldig met zijn Feyenoord en gehaktballen en al die berekeningen.
<<

Anoniem301

Bericht 19 Apr 2016 22:13

Re: Kerels met een kleintje

Dat piratenstel vind ik echt hilarisch, hoe verzinnen ze het en hoe ben je een piraat en waarom? Heel bijzonder maar ook wel leuk! Ik denk dat hun kindje met heel veel plezier en liefde wordt opgevoed.

Vond het vorig seizoen wel leuker, toen kon ik me iets meer identificeren met de stellen.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 19 Apr 2016 22:18

Re: Kerels met een kleintje

Zielig die gipsafdruk van dat voetje bij die baby.

Ik werd wel misselijk van Arthurs teennagels diie hij moest knippen. Echt goor.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem301

Bericht 19 Apr 2016 22:27

Re: Kerels met een kleintje

Milou schreef:Zielig die gipsafdruk van dat voetje bij die baby.

Ik werd wel misselijk van Arthurs teennagels diie hij moest knippen. Echt goor.

Ah ja dat vond ik ook een beetje sneu.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Apr 2016 11:20

Re: Kerels met een kleintje

Fantine schreef:Ach die Bien is mediageil en een golddigger. Heeft ook een relatie gehad met Johny de Mol en Arie Boomsie. Ik vind dat stel zo tenenkrommend irritant dat ik er niet naar kan kijken.


Ze heeft nooit wat gehad met Arie, maar wild het blijkbaar wel. Ik las van hem dat hij bericht van haar gehad had, maar dat hij er niks van wilde weten.
Arjen, is gewoon bien ehhh bi en dat geeft helemaal niet. Hij is gewoon te lief en te vrouwelijk en zij weet dat of is gewoon ontzettend naief. Kom op zeg, hoe hij praat, doet met het haar, steeds love you etc zegt vrij overdreven vind ik.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers