Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


1 april

<<

Anoniem237

Bericht 01 Apr 2016 16:23

Re: 1 april

Deze vond ik dan wel weer leuk. :laughcry:

Afbeelding
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Apr 2016 16:32

Re: 1 april

04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem156

Bericht 02 Apr 2016 10:04

Re: 1 april

Ik zie elk jaar op tegen 1 april in de klas maar het viel erg mee!
Met de bouwcollega's hebben we een neptoets afgenomen, met allerlei vreemde vragen en opdrachten. Ik heb gezegd dat er iets mis was gegaan met de rapporten, deze toets eerder afgenomen had moeten worden en het echt megabelangrijk was dat ze goed lazen. Bovenaan stond 'lees eerst alle vragen goed door'. Vraag 19 was 'vul de datum van vandaag in' en vraag 20 'maak alleen vraag 19. Loop naar de juf, fluister '1 april' in haar oor en laat niets aan je klasgenoten merken'.
Ik had 'm meteen 's ochtends afgenomen dus wist dat ik iets terug kon verwachten.
'S middags gingen we theeleuten en als 16 van de 27 kinderen iets te graag willen dat je ook thee drinkt weet je al dat er iets mis gaat ;).
Ik heb meegespeeld, een slok zoute thee gedronken en hen laten geloven dat ik erin was getrapt. Ze vonden het geweldig dat de grap was gelukt haha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Apr 2016 10:40

Re: 1 april

Onze LIO had ook een neptoets afgenomen en dan zie je maar weer hoe weinig kinderen de toets eerst echt goed doorlezen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 02 Apr 2016 10:46

Re: 1 april

Hier bleef het bij de simpele veter-grap.

's Middags hebben we de kinderen van de bovenbouw meegenomen naar een restaurant/friettent die 1 jaar bestaat. Zij deelden gratis ijs uit en dat was geen grap!
<<

Anoniem245

Bericht 02 Apr 2016 13:21

Re: 1 april

Bliss schreef:Onze LIO had ook een neptoets afgenomen en dan zie je maar weer hoe weinig kinderen de toets eerst echt goed doorlezen!


Bij mijn zoon ook, hij is er ook ingetrapt...
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Apr 2016 15:52

Re: 1 april

Mijn zusje was op het journaal gekomen met haar klas, een grap over schooluniformen.
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Apr 2016 15:55

Re: 1 april

Kira schreef:
Bliss schreef:Onze LIO had ook een neptoets afgenomen en dan zie je maar weer hoe weinig kinderen de toets eerst echt goed doorlezen!


Bij mijn zoon ook, hij is er ook ingetrapt...


Dat soort toetsen nemen collega's vaak in het begin van het schooljaar af, of rond de examen. Puur om de leerlingen er op te attenderen dat ze goed moeten lezen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers