Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Extreem moe na griep

<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 16 Mrt 2016 18:27

Extreem moe na griep

Ik heb anderhalve week geleden 10 dagen lang een flinke griep gehad. Maar... sindsdien ben ik extreem moe. Ik heb nergens geen zin in, wordt wakker met hoofdpijn, geen fut om te sporten, het voelt alsof mijn lijf zo zwaar als beton is en ik zou de hele dag wel kunnen slapen (maar dit kan uiteraard niet).

Is dit een normale nasleep van de griep?
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 16 Mrt 2016 18:42

Re: Extreem moe na griep

Same here... Ik ben maandag na een week ziek zijn weer begonnen. Maar mijn baas en collega's snappen volgens mij niet zo goed wat ik daar kom doe ;-). Hij heeft me vandaag dan ook gevraagd het rustig aan te doen en mezelf goed in de gaten te houden en eventueel toch naar een dokter te gaan. Ik ervaar ook intense moeheid en hoest echt de longen uit mijn lijf. Gelukkig is de koorts, bijholtes en duizeligheid voorbij. Het is dan ook heel lang geleden dat ik zo ziek geweest ben.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 16 Mrt 2016 18:48

Re: Extreem moe na griep

O ja, dan heb je ook dat stomme hoesten nog :(. Gelukkig wordt dat bij mij al wat minder....
<<

anoniem213

Bericht 16 Mrt 2016 19:01

Re: Extreem moe na griep

Ik hoor het van iedereen die die griep heeft gehad. Heel vervelend!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 16 Mrt 2016 19:03

Re: Extreem moe na griep

Ik ook!! 4 keer griep gehad en ik kan nog steeds niet mijn volle uren werken....zo moe!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem253

Bericht 16 Mrt 2016 19:37

Re: Extreem moe na griep

Mijn huisarts zei ooit: voor elke dag dat je ziek bent geweest moet je een extra dag optellen en na zoveel dagen ben je weer de 'oude'.
<<

Anoniem186

Bericht 16 Mrt 2016 19:38

Re: Extreem moe na griep

June schreef:Ik hoor het van iedereen die die griep heeft gehad. Heel vervelend!


Ja, ik ook!
Mijn dochter had vorige week ook echt heftige griep, heel de week 40 graden koorts. Ze is echt helemaal op, moe. Ook al heeft ze geen klachten meer van de griep zelf.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 16 Mrt 2016 19:59

Re: Extreem moe na griep

Ik ben inmiddels al twee weken 'beter' en ik ben nog steeds aan het kwakkelen, hoesten is nog niet over en ik ben ook erg moe, het wordt wel langzamerhand wat beter, maar jemig wat gaat dat sloom!
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 16 Mrt 2016 20:16

Re: Extreem moe na griep

:cry:

Conclusie: wij zijn best een beetje zielig.....

Groepshug! :hug:
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 16 Mrt 2016 20:30

Re: Extreem moe na griep

Hier ook. Eind februari griep gehad, duurde 10 dagen, maar ben pas sinds een paar dagen weer een beetje fit.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 17 Mrt 2016 09:14

Re: Extreem moe na griep

Nou ladies... Ik heb me dus weer ziek moeten melden vanmorgen :-(. Halve nacht alleen maar liggen hoesten, en dat doet voort pijn aan mijn ribben enz. Oooooh ik ben er helemaal klaar mee. Lig dus alweer in mijn bed ( wel fijn dat ik me nu weer aan mijn moeheid kan over geven ;-))
<<

Anoniem185

Bericht 17 Mrt 2016 14:17

Re: Extreem moe na griep

Ja, het is normaal, maar nee het is niet leuk.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 17 Mrt 2016 20:20

Re: Extreem moe na griep

Herkenbaar. In totaal heeft het ruim een maand geduurd hier. Ik dacht dat het hoesten nooit meer weg zou gaan :palm: en de moeheid heeft dus na de griep nog bijna 3 weken geduurd. Verschrikkelijk. Beterschap..
2016

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers