Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wraps

<<

Anoniem148

Bericht 15 Mrt 2016 16:20

Wraps

Ik vind wraps altijd lekker om te serveren op een feestje maar ik wil wel eens een andere smaakcombinatie.
Ik doe steeds kruidenroomkaas met een plakje vlees of zalm en dan wat sla. Beetje saai dus.

Heeft iemand nog een lekkere smaakcombinatie voor de eerste verjaardag van mijn zoon volgende week?
<<

Anoniem186

Bericht 15 Mrt 2016 16:25

Re: Wraps

Zachte geitenkaas, rucola en gegrilde paprika uit pot. Echt heerlijk!
<<

Anoniem186

Bericht 15 Mrt 2016 16:26

Re: Wraps

<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 15 Mrt 2016 16:39

Re: Wraps

Ik gebruik nog wel eens het zakje kruidenmix uit een doos burrito's van knor als ik het serveer op een verjaardag. Dan dat mengen met creme fraiche. In plaats van roomkaas. Maar je zou ook zelf kunnen experimenteren met kruiden in creme fraiche/roomkaas.
Sla met ananas (gewoon uit een blikje) was hier de laatste keer ook een succes, zelfs onder de niet vega's. (wel ook weer met roomkaas er onder).
Sla/tomaat/komkommer/kaas/ham.
Eigenlijk alle combi's wat je ook in een salade bij elkaar doet, is volgens mij wel lekker in een wrap. Maar in principe kun je bijna alles wel in een wrap stoppen, ik vind het zelfs lekker met frikandel...
<<

Anoniem236

Bericht 15 Mrt 2016 16:51

Re: Wraps

Ja een mega lekkere!

Wraps insmeren met pesto, dan gerookte kip, zongedroogde tomaatjes en rucola erop, oprollen en in plakkies snijden.
(Enige nadeel; niet te lang van te voren maken want dan lekt de olie uit de pesto)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 15 Mrt 2016 16:52

Re: Wraps

Roomkaas, verse dille, bieslook en munt en walnoten.
Dat een beetje afmaken met zout en peper en klaar.

Of met roomkaas, salami (of rauwe ham) en rucola.

Goddelijk is ook filet American, mayo, uitjes en rucola.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 15 Mrt 2016 17:19

Re: Wraps

Wraps insmeren met Philadelphia kruiden, beleggen met kipfilet, dunne plakjes komkommer en paprika.
<<

Anoniem148

Bericht 15 Mrt 2016 17:27

Re: Wraps

Ow ze klinken erg lekker! Nu het moeilijkste, kiezen welke het gaat worden. Misschien moet ik ze allemaal eerst eens proberen :smile:
<<

Anoniem253

Bericht 16 Mrt 2016 19:35

Re: Wraps

Jans schreef:Zachte geitenkaas, rucola en gegrilde paprika uit pot. Echt heerlijk!

Klinkt goed!!
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 16 Mrt 2016 20:54

Re: Wraps

Met kip, avocado en honing mosterddressing.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron