Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen maar kleine flesjes drinken

<<

Anoniem186

Bericht 04 Okt 2013 22:17

Alleen maar kleine flesjes drinken

Mijn zoon drinkt altijd alleen maar kleine beetjes. Zelfs flesjes zijn klein, altijd maar 100 cc per keer. Hij spuugt of de boel uit of hij houdt z'n lippen stijf op elkaar als hij een grotere fles krijgt.
Best wel jammer, want ik had gehoopt dat hij wat langer zou slapen met een grotere fles.
Heeft iemand hier ervaring mee? Op deze leeftijd zou hij toch eigenlijk best meer moeten kunnen drinken?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Okt 2013 22:19

Re: Alleen maar kleine flesjes drinken

Geen ervaring met weinig drinken, maar 1 troost; Ravi drinkt rond de 170cc en komt nog hartstikke vaak voor een voeding.
R. 2013
D. 2016
<<

Artemis

Bericht 04 Okt 2013 22:23

Re: Alleen maar kleine flesjes drinken

Wees blij dat je kind naar zijn eigen lijf luistert ipv op te drinken wat de verpakking zegt dat hij moet drinken.

Baby's hebben kleine maagjes, de hoeveelheden flesvoeding die daarin moeten zijn niet echt realistisch, bij borstvoeding drinken ze vaker kleine beetjes. En als je er regelmatig veel meer in stopt rekt zo'n maagje wel op, maar of je daar nu zo blij mee moet zijn....

Leren dat je drinkt tot je vol zit is veel gezonder.
<<

Anoniem186

Bericht 04 Okt 2013 22:29

Re: Alleen maar kleine flesjes drinken

Ik ben het echt volledig met je eens hoor, artemis.
Alleen ik ben moe, zo ontzettend moe. Ik word echt helemaal simpel van die vele nachtvoedingen. Hij komt om de 1,5 a 2 uur. Soms zelfs nog vaker.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 04 Okt 2013 22:55

Re: Alleen maar kleine flesjes drinken

F drinkt als ik er niet ben ook altijd kleine flesjes van 100cc wel ongeveer om de drie uur. Ze komt tussen 12 en 6 meestal 1keer en de rest van de dag om de drie uur meestal. Ik dacht ook dat ze wel erg weinig drinkt maar ze doet het er prima op.
Heb je al geprobeerd hem wat pap te geven? 100cc pap zal meer vullen dan 100cc bv. Misschien helpt dat. Verder helaas geen tips.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem186

Bericht 04 Okt 2013 23:03

Re: Alleen maar kleine flesjes drinken

Ja, ik wilde biobim kopen. Maar ik lig met griep op bed, dus dat is er nog niet van gekomen. Morgen m'n man er maar even op uit sturen.
Wat voor soort speen moet ik hebben als ik een papfles geef? Dat hebben we bij m'n dochter nooit gedaan.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 04 Okt 2013 23:06

Re: Alleen maar kleine flesjes drinken

Hopelijk is dat de oplossing. Geen idee welke speen je dan moet hebben, hier ook geen ervaring met papflessen.
Beterschap!
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem186

Bericht 04 Okt 2013 23:13

Re: Alleen maar kleine flesjes drinken

Dank je!
<<

Anoniem 42

Bericht 04 Okt 2013 23:22

Re: Alleen maar kleine flesjes drinken

Er zijn van die 1,2,3 spenen die geschikt zijn voor pap. Als je de speen dan draait komt er meer of minder pap uit omdat het gat dan groter of kleiner wordt. Mijn oudste dochters konden hier beide trouwens niet uit drinken, dus die gaven we gewoon pap met een normale speen met een vrij groot gat erin. Bij de oudste hebben we er volgens mij met een speld zelf een groter gat in gemaakt.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers