Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Apr 2016 12:51

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

In aanvulling op Yadira:
In Drachten heb je Philips (assemblage van scheerapparaten) en Continental Candy (snoepjesfabriek), hier zoeken ze zo nu en dan ook mensen.
08/2018
05/2021
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 24 Apr 2016 12:53

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

http://www.uitzendbureau.nl/vacature/64 ... mpaign=xml

http://www.uitzendbureau.nl/vacature/64 ... mpaign=xml

Er zijn afgelopen dagen een aantal vacatures online gekomen voor de Jumbo in Beilen, is dat qua afstand te doen?
Laatst gewijzigd door Sawadee op 24 Apr 2016 12:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem177

Bericht 24 Apr 2016 12:54

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Fantine schreef:Verhuizen naar Engeland een optie? Tijdeljk bij familie of vrienden van je vriend? Of je man toch echt eerst naar Engeland en jij in Nederland en hij steeds bezoeken en na je bevalling verder kijken?

We willen sowieso verhuizen naar Engeland, maar kunnen niet terecht met ons 3en. Vriend kan inderdaad zelf eerst terecht bij zijn moeder en vanuit daar gewoon aan het werk. Het enige probleem is daar een woning vinden.

In het ergste geval.moet hij 3 maanden weg. En mag hij 3 maanden later later weerkomen en dan zijn we sowieso van het IND gezeik af.


We hadden zijn hele uitzetting kunnen voorkomen werd ons verteld. Ik had geld moeten krijgen van de verzekering van de tegenpartij (van mijn ongeluk) en die zou mij moeten aanvullen tot normale loon. Als dst was gebeurd hadden wij nooit bijstand gehad en deze ellende nooit gehad. Helaas is dat achteraf maar dit gaat iig ook allemaal meespelen in het bezwaar.
Laatst gewijzigd door Anoniem177 op 24 Apr 2016 12:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 24 Apr 2016 12:55

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Het rekken tot na de bevalling ben ik het trouwens wel mee eens hoor. Want dit lijkt me gewoon geen zwangerschaps bevorderende situatie. Het feit dat je zwanger bent helpt gewoon niet mee omdat jij nu ook geen werk kunt zoeken. Ik wens je iig wel echt succes met alles maar je vriend zou echt overal elke dag achteraan moeten gaan om maar aan een baan te komen. Al is het dopjes op tandpasta schroeven in een fabriek.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 24 Apr 2016 13:04

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Plien schreef:Roos en een aantal anderen, ik vind jullie erg kort door de bocht. Ze wijst helemaal niet alle tips af. Het verbaast me zelfs dat ze nog zo positief reageert want ik vind dat een aantal mensen behoorlijk lomp zijn in hun reacties. Het zal je zelf overkomen, dan zou je waarschijnlijk ook grenzen hebben qua afstand, huisvesting e.d. lekker makkelijk praten voor iedereen die niet in zo'n situatie zitten en hun leven op orde hebben.


Eens. En daarnaast geeft ze zelf al aan graag naar Engeland te willen, maar kan me ook goed voorstellen dat ze wel graag nog even hier wil bevallen. Zo even naar Engeland verhuizen zitten ook haken en ogen aan, ook qua zorgverzekering en die heeft ze met een baby op komst uiteraard wel nodig.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 24 Apr 2016 13:27

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Eens met Plien. Ik vind daarbij veel reacties gewoon onnadenkend. Ik zie wel dat alle reacties goed bedoeld zijn en dat iedereen probeert mee te hebben, maar het is gewoon niet zo eenvoudig. Ik heb met mijn man in een soortgelijke situatie gezeten. Mijn man werd ook bij elk bedrijf en uitzendbureau afgewezen vanwege beperkte kennis van de Nederlandse taal. En dan zeiden ze op het uitzendbureau zelf nog tegen hem dat hij goed Nederlands sprak en begreep, maar ja het schrijf/lees gedeelte was dan een probleem. Gewoon bij lopende band werk, inderdaad vanwege veiligheidsredenen. Dat is nou eenmaal een makkelijke afwijzing, helemaal nu er genoeg anderen beschikbaar zijn. Mijn man heeft ook vaak zat gevraagd hoe het dan kan dat er in dat bedrijf wel veel Polen/Roemenen zonder enige taalkennis werken, maar die werken weer via een speciaal uitzendbureau en daar kom je met een andere nationaliteit gewoon niet tussen, ik denk als eu-burger al helemaal niet. Dus dat bij bedrijf x ook mensen zonder kennis van het Nederlands werken zegt helemaal niks over de mogelijkheden voor de man van Bambina. Ik denk ook dat het voor haar man zelfs in haar nadeel is dat hij eu-er is, althans wat laag-of ongeschoold werk betreft. Daar komen andere nationaliteiten nou eenmaal eerder voor in aanmerking.
Verder lees ik hier veel tips over werk op Schiphol of elders in de randstad. Daar zal ongetwijfeld meer werk te vinden zijn dan in omgeving Groningen, maar werkt het vermoedelijk niet veel anders. Overigens Bambina, houd er wel rekening mee dat de IND vereist dat jullie op hetzelfde adres woonachtig zijn, voordat je daarmee weer in de problemen komt.

Succes ermee, ik ken het. Wat betreft de IND, daar moet je je ook niet teveel zorgen over maken. Tuurlijk is het rot allemaal, maar feitelijk zal hij echt niet gelijk uitgezet worden.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 24 Apr 2016 13:45

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Ik vind het ook heel erg rot voor jullie. Maar heb dus in dezelfde situatie gezeten met een man die niet eens een visum had om te werken en de taal niet sprak en we zijn METEEN begonnen met de taal leren. Wij woonden in Leeuwarden. Hadden overal post its thuis en hij ging heel specifiek dingen leren. Nu leert hij makkelijk een nieuwe taal, maar toch. Hoe lang woont hij al in Nederland en waarom is hij niet meteen begonnen met Nederlands leren, hij woont nu toch daar? Ik had hier nogmaals ook niet kunnen werken zonder Engels.

Jullie zitten in een onwijs lastige positie (beide geen werk toch en zwanger?) en ik geloof echt dat jullie veel geprobeerd hebben, maar juist omdat wij in dezelfde situatie hebben gezeten en het wel gewoon lukte.. Heb je een netwerk, is er niemand die jouw vriend voor een poosje aan wil nemen? Het is niet bedoeld als onderuit trappen of gelijk willen hebben, maar oprecht interesse.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 24 Apr 2016 14:08

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Marsy31, heb je het antwoord op je vorige post wel gelezen?
Sawadee schreef:
Plien schreef:Roos en een aantal anderen, ik vind jullie erg kort door de bocht. Ze wijst helemaal niet alle tips af. Het verbaast me zelfs dat ze nog zo positief reageert want ik vind dat een aantal mensen behoorlijk lomp zijn in hun reacties. Het zal je zelf overkomen, dan zou je waarschijnlijk ook grenzen hebben qua afstand, huisvesting e.d. lekker makkelijk praten voor iedereen die niet in zo'n situatie zitten en hun leven op orde hebben.


Eerlijk? Als de andere optie is dat hij het land moet verlaten, zou ik geen grenzen hebben aan afstand en huisvesting.. Ik zou zelfs desnoods samen met hem verhuizen naar de andere kant van NL als het moest (aangezien ze zelf nu ook zonder werk zit).

is dit echt een serieus bedoelde reactie? Even naar de andere kant van het land verhuizen waar desnoods 90% van het inkomen opgaat aan een woning?
Afbeelding
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 24 Apr 2016 14:17

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Je haalt nu 2 reacties door elkaar :) Naar de andere kant van het land verhuizen als hij een baan kan vinden, zou ik doen ja, dus ergens samen een nieuw leven opbouwen. Alles beter dan dat hij in zijn eentje terug moet? Ze willen toch emigreren naar Engeland na de bevalling, dus zo vast zit zij niet aan haar huidige woonplaats.

Of als hij tijdelijk ergens anders een baan zou kunnen vinden en hij daar een kamer zou huren, dan kan hij iig in NL blijven. Ze komen nu ook rond zonder dat hij werkt, dus zou het niet "erg" zijn als zijn inkomen (wat dan extra is) op zou gaan aan die kamer huren, als hij daarmee in NL kan blijven. Maar begreep later dus dat ze bijstand krijgen nu en daar hebben ze geen recht op als hij dus werk heeft. Ik ging even uit van een WW uitkering.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 24 Apr 2016 14:22

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Ja Elska, dat hij nu een Nederlandse cursus is begonnen. Maar ik geef zelf Nederlandse les dus ik weet hoe erg dat geen zoden aan de dijk zet. Dat is niet specifiek en als er thuis niet geoefend is en hij er nu net mee begonnen is, dan vind ik dat laat, als je in een ander land gaat wonen en wilt blijven, dan had dat meteen gemoeten. Maar ik zie vooral dingen die nu pas gedaan worden en dat vind ik niet handig, want nu zijn ze beide werkeloos, is zij zwanger, leven ze van een uitkering en moet hij misschien terug. En aangezien wij in dezelfde situatie hebben gezeten, kan ik me daar nu moeilijk in verplaatsen. Zelfde provincie, zelfde probleem, ongeveer zelfde leeftijd, zelfde taal. Alleen was mijn vriend niet afhankelijk van nu een Nederlandse uitkering, mocht hij niet eens werken maar was hij wel aan de slag. En ik gaf als tip, vertel het iedereen in je omgeving want hij kreeg zijn laatste baan via via.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem177

Bericht 24 Apr 2016 14:26

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Hoe moet je in godsnaam een huis vinden wat betaalbaar is voor ons en een baby op komst. Daarbij moet ook alles bekostigd worden wat we niet hebben. Een verhuizing is niet gratis .

Om maar even precies te zijn. Ik heb een ziektewetuitkerig en wij samen aanvulling van de bijstand.
<<

Anoniem177

Bericht 24 Apr 2016 14:28

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Nog even over taal; Hij is niet net begonnen. We hebben post its door het hele huis. Kinderboeken. Duolingo. Tv. Alleen je snapt zelf ook wel met de simpele dingen kom je er niet. Bijv Veiligheidsregels lezen kun je niet als je bezig bent met een cursus Nederlands. Dan moet je toch zeker meer woordenkennis hebben.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 24 Apr 2016 14:37

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Sawadee schreef:Je haalt nu 2 reacties door elkaar :) Naar de andere kant van het land verhuizen als hij een baan kan vinden, zou ik doen ja, dus ergens samen een nieuw leven opbouwen. Alles beter dan dat hij in zijn eentje terug moet? Ze willen toch emigreren naar Engeland na de bevalling, dus zo vast zit zij niet aan haar huidige woonplaats.

Of als hij tijdelijk ergens anders een baan zou kunnen vinden en hij daar een kamer zou huren, dan kan hij iig in NL blijven. Ze komen nu ook rond zonder dat hij werkt, dus zou het niet "erg" zijn als zijn inkomen (wat dan extra is) op zou gaan aan die kamer huren, als hij daarmee in NL kan blijven. Maar begreep later dus dat ze bijstand krijgen nu en daar hebben ze geen recht op als hij dus werk heeft. Ik ging even uit van een WW uitkering.


ah, dan had ik je reacties ook verkeerd begrepen want ik ging er wel vanuit het huidige inkomen (grotendeels) komt te vervallen. dan komt een opmerking dat 90% van het inkomen op mag gaan aan woonlasten nogal extreem over, maar dat was dus niet zo bedoeld.

nog mee rede om voorzichtig te zijn met een dooddoener als 'waar een wil is is een weg' of andere zinnen waarmee wordt gezegd dat iemand niet genoeg zijn/haar best doet. geschreven taal kan zo gemakkelijk anders worden opgevat. via een forum is het lastig de gehele situatie te overzien, en ook lastig om te zien wat er allemaal al is gedaan en wat niet.
Afbeelding
<<

Anoniem170

Bericht 24 Apr 2016 20:45

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

[quote="Plien"]Roos en een aantal anderen, ik vind jullie erg kort door de bocht. Ze wijst helemaal niet alle tips af. Het verbaast me zelfs dat ze nog zo positief reageert want ik vind dat een aantal mensen behoorlijk lomp zijn in hun reacties. Het zal je zelf overkomen, dan zou je waarschijnlijk ook grenzen hebben qua afstand, huisvesting e.d. lekker makkelijk praten voor iedereen die niet in zo'n situatie zitten en hun leven op orde hebben.[/quote

Nou, om eerlijk te zijn denk ik dat zoiets mij en anderen dit niet snel zou overkomen omdat ik er ten eerste er voor zou zorgen dat ik niet zwanger zou worden in zo'n positie. Maargoed de situatie is nu eenmaal zo en wil ook niet verder persoonlijk gaan worden in die richting.
En wanneer ik dan wel in deze positie zou belanden zou ik er echt alles aan doen om te zorgen om de situatie zo snel mogelijk te verbeteren, Alles beter dan dat hij terug naar Engeland moet toch? En nee, dan zou ik geen grenzen hebben. Dan zou ik zelfs naar andere mant van het land verhuizen als dat nodig zou zijn.
Iedereen denkt mee, geeft tips alleen lijkt wel alsof alles afgeschoten wordt.
Maargoed,ik wil je sterkte wensen Bambina, hoop dat er snel een oplossing komt
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 24 Apr 2016 21:06

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Roos' schreef:
Plien schreef:Roos en een aantal anderen, ik vind jullie erg kort door de bocht. Ze wijst helemaal niet alle tips af. Het verbaast me zelfs dat ze nog zo positief reageert want ik vind dat een aantal mensen behoorlijk lomp zijn in hun reacties. Het zal je zelf overkomen, dan zou je waarschijnlijk ook grenzen hebben qua afstand, huisvesting e.d. lekker makkelijk praten voor iedereen die niet in zo'n situatie zitten en hun leven op orde hebben.[/quote

Nou, om eerlijk te zijn denk ik dat zoiets mij en anderen dit niet snel zou overkomen omdat ik er ten eerste er voor zou zorgen dat ik niet zwanger zou worden in zo'n positie. Maargoed de situatie is nu eenmaal zo en wil ook niet verder persoonlijk gaan worden in die richting.
En wanneer ik dan wel in deze positie zou belanden zou ik er echt alles aan doen om te zorgen om de situatie zo snel mogelijk te verbeteren, Alles beter dan dat hij terug naar Engeland moet toch? En nee, dan zou ik geen grenzen hebben. Dan zou ik zelfs naar andere mant van het land verhuizen als dat nodig zou zijn.
Iedereen denkt mee, geeft tips alleen lijkt wel alsof alles afgeschoten wordt.
Maargoed,ik wil je sterkte wensen Bambina, hoop dat er snel een oplossing komt



Tuurlijk een leven valt perfect te plannen. Soms lopen dingen nou eenmaal anders dan anders. Je kan niet voorspellen hoe je dan reageert. Er spelen zoveel dingen mee die op papier vaak lastig uit te drukken zijn en die waarschijnlijk ook niet genoemd worden. De situatie is kut de situatie is onzeker. Er zijn fouten gemaakt en dat kun je niet terug draaien. Het is roeien met de riemen die je hebt. Er zijn banen te kort op het moment. In deze regio echt behoorlijke tekorten zelfs. Bedrijven kunnen kiezen en dat is als je niet helemaal in het plaatje past kut.
Bambina als ik vacatures tegenkom moet ik ze jou dan even via Pm sturen? Ik zit zelf ook veel te zoeken.
2015 💙
<<

Anoniem177

Bericht 24 Apr 2016 21:53

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Roos' schreef:Nou, om eerlijk te zijn denk ik dat zoiets mij en anderen dit niet snel zou overkomen omdat ik er ten eerste er voor zou zorgen dat ik niet zwanger zou worden in zo'n positie. Maargoed de situatie is nu eenmaal zo en wil ook niet verder persoonlijk gaan worden in die richting.
En wanneer ik dan wel in deze positie zou belanden zou ik er echt alles aan doen om te zorgen om de situatie zo snel mogelijk te verbeteren, Alles beter dan dat hij terug naar Engeland moet toch? En nee, dan zou ik geen grenzen hebben. Dan zou ik zelfs naar andere mant van het land verhuizen als dat nodig zou zijn.
Iedereen denkt mee, geeft tips alleen lijkt wel alsof alles afgeschoten wordt.
Maargoed,ik wil je sterkte wensen Bambina, hoop dat er snel een oplossing komt

Mijn god :palm: :palm: :palm: :palm:
Je hebt werkelijk makkelijk lullen blijkt wel, sponsor jij mij een woning met inhoud en alles? inclusief babykamer etc? Zorg jij dat er geld is voor een verhuizing en een betaalbare woning? Ik zou er U tegen zeggen hoor, graag.

Edit: @ Minx uiteraard heel graag! :ja:
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 24 Apr 2016 21:55

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Maar die woning betaal je nu toch ook? Natuurlijk is een verhuizing niet gratis, en zeker niet als je nog een hoop moet doen aan een woning. Maar dat zijn in feite de enige kosten, als het goed is heb je al je meubels etc al, in je huidige woning?
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 24 Apr 2016 23:50

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

meestal is een woning die op korte termijn geregeld moet worden een stuk duurder dan een standaard huurwoning.

ligt dan nog een beetje aan de regio maar er zijn sowieso geen inschrijfpunten opgebouwd en voor een spoedwoning kom je van buiten de gemeente vaak niet in aanmerking. dan zit je al aan de particuliere huur, bij hoge huur mogelijk geen huurtoeslag.
om het nog maar niet te hebben over de in verhouding hogere huurpijzen in sommige delen van het land. waar je hier een gezinswoning voor hebt heb je daar een kamertje. banen liggen daar schijnbaar voor het oprapen maar betaalbare woningen?
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 25 Apr 2016 01:05

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Ja, verhuizen is best stressvol, weet niet of ik dat zou aanraden. Snap dat het anders is nu je zwanger bent, maar de stress van geen inkomen is ook niet goed voor je. Ik vind het eerlijk gezegd ook terecht dat hij het land zou moeten verlaten, ik zit hier in dezelfde situatie en heb niet eens recht op een uitkering nog mocht ik werkeloos raken.. Mijn oplossing zou zijn dat hij naar Engeland gaat en daar als een idioot aan het werk gaat zodat hij voor jou en jullie kindje wat kan opbouwen. Jij kan mee, dat hoeft niet, maar kan wel. Het duurt nu al zo lang en als hij geen werk kan krijgen, dat zal dan wel, maar beide niet aan het werk en van een uitkering leven EN een kindje op komst, ooit zal hij gewoon knoop moeten doorhakken en zorgen dat hij aan het werk gaat voor zijn gezin, waar dan ook. Dan maar even op de kiezen bijten. Want ik blijf erbij dat nu 'jammeren' dat er geen werk is, terwijl hij hier kwam zonder de taal te spreken en jij nu werkeloos bent en zwanger, dat vind ik ook behoorlijk onhandige situatie, zacht uitgedrukt. En jij wordt maar zwangerder en hij zit maar thuis. Dat kan gewoon niet. Dan maar een minder ideale situatie.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem177

Bericht 25 Apr 2016 04:59

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Ik snap nit dat er blijft worden gezegd dat er geen inkomen is. Wij hebben WEL een inkomen. Bijstand of geen bijstand.

Dat verbuizen stressvol zou zijn dat intereseert me niet. Maar het is helemaal niet realistisch. Er worden dingen hier gezegd dat gewoon niet haalbaar is. Het zou haalbaar zijn of gewoon totaal niet over wordt nagedacht.

Dat hij geen recht heeft op rrn uitkering vind ik ook meer dan logisch maar heeft uberhuapt iemand gelezen waarom wij SAMEN een uitkering hebben? Ik mag niet alleen een uitkering hebben als er iemand op mijn adres staat zonder inkomen. Dat wordt automatisch een gezamenlijke uitkering.

En nogmaals naar Engeland verhuizen is sowieso het plan. Maar ik beval hier eerst en mijn vriend is daar gewoon bij, daarna zien we het wel. En ook dit nogmaals; mocht hij toch weg moeten dan is het jammer maar hij is daarna gewoon weer welkom en hebben we nooit meer met de IND te maken.

Ik ben heel blij met de tips die er tussen staan maar reacties zonder realistisch te blijven daar kan ik echt niks mee.

Helaas zijn we door omstandigheden in deze stuatie gekomen. Dat ik thuis zit heeft ook een reden en niet omdat ik maar gewoon werkloos ben. We maken het beste er van. We geven iig niet op. Mijn vriend doet zijn best. Ik doe mijn best en allr anderen ook. Onze advocaat doet ons best en we zien het wel.

Ik heb gevraagd of dit topic op slot gaat. (Gisteren nacht al) Uiteraard sta ik altijd open voor tips of (realistische) ideeën en vind het dan ook heel fijn om een PM te krijgen!
<<

Anoniem184

Bericht 25 Apr 2016 05:34

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Ik denk dat iedereen hier realistisch is, Bambina. Ik snap alleen wel dat het voor jou anders voelt omdat jij degene bent die er middenin zit. Maar iklees enkel en alleen reacties van mensen die je willen helpen. Allemaal even realistisch.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 25 Apr 2016 06:53

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Maple schreef:Ik denk dat iedereen hier realistisch is, Bambina. Ik snap alleen wel dat het voor jou anders voelt omdat jij degene bent die er middenin zit. Maar iklees enkel en alleen reacties van mensen die je willen helpen. Allemaal even realistisch.


Vind ik beslist niet. Er worden hier dingen genoemd wat volgens sommige zomaar gebeuren kan/moet.
Ik vind dat er erg hard geoordeeld wordt, zonder dat men de hele situatie kent.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 25 Apr 2016 07:34

Re: IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst)

Op verzoek van Bambina gaat dit topic op slot, zie haar reactie in het moderatortopic:

bambina↓
Re: Moderatortopic
Gisteren, 8:55 pm
Mag het topic eerst gewoon op slot? Ik wil er nog wel wat uithalen namelijk! Maar reacties hoeft niet meer. Ik hoop dat als mensen tips hebben ze mij wel een PM sturen
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers