Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 28 Mrt 2016 16:46

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Ik zou met onze katten ook gerust twee keer op een dag kunnen stofzuigen als ik dat zou willen. Na een dag ligt er helaas al vaak weer genoeg alsof je denkt dat ik een week niet heb gestofzuigd. Drie keer wordt misschien wat overdreven.

Blijkbaar een flinke schoonmaaktik, Bob :) Misschien kun je ze vragen of ze ook bij jou eens aan de slag willen, scheelt je zelf weer stofzuigen :smile:
<<

Anoniem185

Bericht 28 Mrt 2016 16:51

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Ze zijn nu serieus voor de vierde keer bezig. Ik begin te twijfelen of het wel de stofzuiger is. Wie stofzuiger er nu vier keer op een dag?
<<

Anoniem168

Bericht 28 Mrt 2016 19:26

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Bob schreef:Ze zijn nu serieus voor de vierde keer bezig. Ik begin te twijfelen of het wel de stofzuiger is. Wie stofzuiger er nu vier keer op een dag?


Mensen met (kleine) kinderen :ja:
<<

Anoniem168

Bericht 28 Mrt 2016 20:46

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

-Als iemand smakt tijden het eten met zijn mond dicht. Dacht vroeger dat alleen met mensen met open mond dat deden. Niet dus.
-Onnodig door de chocopasta of jam gaat roeren met een mes. Dat vind ik echt goor. Dat geluid alleen al.
-Als mijn man de gordijnen niet helemaal goed heeft dicht gedaan en je een spleetje licht blijft zien, dan kan ik niet slapen tot ik het goed heb gedaan.
-Mensen die woorden verkeerd uitspreken, zoals spaghetti, en dan van de "g" een klank tussen g en de k maken en het meer als "spaketti" klinkt of net als met yoghurt/yokhurt.
-De term plaspauze vind ik ook heel irritant. Ik hoorde mijn broer dit jaren geleden voor het eerst zeggen en hoor het steeds vaker van mensen en kan er niet aan wennen. Zeg gewoon dat je naar de wc gaat denk ik dan.
-Sokken die je ziet omdat de schoenen laag zijn of de broek aan de korte kant. Ik heb dat bij mezelf ook. Als ik ga zitten zie je soms ook sokken als ik bijv. sneakers of gympen aan heb terwijl de broek wel lang genoeg is, op de een of andere manier vind ik dat lelijk en voel ik me dan ongemakkelijk.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 29 Mrt 2016 18:34

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

- Het geluid van nylon jasjes, als de armen langs het lijf schuren. Krijg daar de rillingen van.
- Toen ik nog in de bios werkte: (vaak oudere) mensen die popcorn uitspreken als pop-koren.
- Als de bovenbuurvrouw na 23.00 gaat wassen/drogen. De wasmachine staat recht boven mijn bed.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 31 Mrt 2016 13:56

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Ik hing net buiten de was aan de droogmolen en ergerde me aan het feit dat ik steeds twee verschillende soorten wasknijpers te pakken had (ik heb grote knijpers en normale knijpers)
Dat ik twee kleuren per shirtje of broek heb, maakt mij niet uit gelukkig, want dan was ik nog langer bezig geweest :palm:
10.04.17
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 31 Mrt 2016 19:21

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Ik merk dat ik er slecht tegen kan als mijn vriend teksten van liedjes verkeerd zingt. Ik zeg er niks van, maar ik mijn hoofd denk ik wel:' dat is FOUT!'
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 01 Apr 2016 12:04

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Soleil schreef:Ik merk dat ik er slecht tegen kan als mijn vriend teksten van liedjes verkeerd zingt. Ik zeg er niks van, maar ik mijn hoofd denk ik wel:' dat is FOUT!'



Oooh ja dat heb ik ook joh! Echt irritant is dat.
Verder vind ik het irritant dat Nederlanders zoveel fouten maken in hun eigen taal. "Hun zeiden dat ze een grotere boom in de tuin hebben als ons". Pffff
Ik erger me aan mensen die zonder gewetenswroeging keuzes maken die voor een ander heel naar zijn.
Maar goed.. eigenlijk vallen deze ergenissen niet onder 'gek' denk ik.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 01 Apr 2016 12:38

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Ik stond net in een viskraam en mensen die na mij kwamen aanlopen gingen gewoon voor me staan. Werd er gewoon boos om! En riep dus gewoon dat ik aan de beurt was. Had je die chagrijnige koppen moeten zien die zich omdraaiden....
04-2014
10-2015
<<

Anoniem170

Bericht 02 Apr 2016 20:56

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Als mensen zeggen tomaatjes, champignonnetjes, paprikaatjes etc.
Ga je voor kabouters koken denk ik dan
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Apr 2016 23:39

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Haha idd Roos, waarom al die verkleinwoorden?!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem148

Bericht 03 Apr 2016 04:27

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Ja doen ze bij masterchef heel erg, groentjes. Verschrikkelijk!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Apr 2016 09:34

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Hihi :p
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Apr 2016 09:47

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Dandelion schreef:Ja doen ze bij masterchef heel erg, groentjes. Verschrikkelijk!


Is dat niet bij de koks uit België? Want daar is groentjes heel gewoon/standaard taalgebruik terwijl wij dat in NL niet kennen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem148

Bericht 03 Apr 2016 10:41

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Nee Nederland. O.a. Robert kranenborg. Echt verschrikkelijk!
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 03 Apr 2016 12:38

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Zo vind ik een zuurtje, bittertje enz ook heel irritant
D. 💙14-01-2019💙
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Apr 2016 20:39

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Het is niet echt gek maar:

- wanneer mensen 'ik vindt' schrijven
- lelijke, niet passende raambekleding (te smal of juist overlappend ik zou daar echt niet mee kunnen leven)
- mensen die helemaal geen smaak/stijl hebben qua kleding of inrichting, ik kan daar gewoon niet bij dat je dat niet interesseert
- mensen waarvan ik zie dat ze altijd maar over hun eigen grenzen heen gaan en ze hier geen enkel benul van hebben maar wel steeds klagen
- mensen die het altijd over hun kinderen hebben
- mensen die in mijn ogen steeds maar domme beslissingen maken en wel vinden dat alles ze overkomt
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Apr 2016 21:15

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Als ik heel uitgebreid bezig ben geweest met stofzuigen (alles van de kant, op de buik om bij de stomste plekjes te komen, dat werk), de stofzuiger heb opgeruimd en dan vervolgens een stom klein dingetje midden op de vloer zien liggen. Die toch echt gewoon in die stofzuiger had moeten zitten! Grom.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Apr 2016 22:45

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

R heeft het figuur van een houten plank en daardoor blijven zijn broeken nooit zo goed zitten. Mijn schoonouders pakken hem echt super vaak op en dan zakt die broek af. Dan rollen ze hem op aan de onderkant.

Echt als ze bij R in de buurt zijn moet ik steeds die broek weer goed doen. Ik erger me zo aan zo'n uit model gezakte opgerolde broek.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem236

Bericht 04 Apr 2016 22:55

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Nou heel gek niet, maar in de categorie van spencer; heb ik mijn best gedaan om het haar van mijn zoontje met zo min mogelijk gel leuk in model te krijgen, gaan we op familie bezoek en heeft iedereen de neiging hem 10x over z'n bol te aaien.. Grr..
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Apr 2016 23:00

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Ook heel herkenbaar!

Mijn schoonvader had hem helemaal mooi gemaakt, zijn trui in zijn broek gestopt 'want dan zakt hij niet af'. Arm kind zag er niet uit.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem222

Bericht 05 Apr 2016 11:22

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Kun je geen riem om doen?
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 05 Apr 2016 11:40

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Het geluid van de wasdroger als hij klaar is. Tijdens het drogen erger ik me er niet aan, maar zodra ie klaar is kan ik me er zo aan ergeren dat ie dan telkens nog dat geluid maakt :palm:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Apr 2016 11:48

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Ik heb een collega die altijd een beetje loopt te fluiten/zingen als hij door de gang loopt. *Tiediedie fuut fuut fuut* en ondertussen knipt ie met z'n vingers. Ik wil die man echt slaan als hij eraan komt lopen. Houd gewoon je smoel.

♥♥
<<

Anoniem260

Bericht 05 Apr 2016 11:51

Re: Gekke dingen waar jij je aan kan ergeren?

Als mensen me over m'n hoofd aaien/wrijven. Heb n collega die dat doet. Ben n keer ontzettend uit m'n slof geschoten toen ze t weer deed (na al tig keer te hebben gezegd dak t vervelend vond) met als resultaat dat ze t nog steeds doet maar daarna meteen "sorry sorry sorry" roept. Blijkbaar is het van haar ook een of andere tic ofzo
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers