Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ovulatietest ...help!??

<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 18:19

Bericht 11 Mrt 2016 21:35

ovulatietest ...help!??

Hoi!

Ik moet vanwege iui ovulatietesten doen. Nu zit ik op dag 10 en wordt de test al positief!
Dat lijkt mij zo vroeg bij 35-36 dagen cyclus..

Heb gebeld met zkh en zij vinden dit niet heel raar. Ze zei ook beter te vroeg dan te laat....

Vorige maand was het streepje ook niet feller geworden dan dit en dat ik ook rond dag 10-11 alleen was ik toen ziek en dacht ik dat het daardoor kwam. Daarna is hij helemaal wit gebleven....

Ziekenhuis adviseerde in ieder geval afspraak te maken voor iui.
Dat heb ik gedaan.

Ik heb sensi ltest besteld die had ik vroeger maar wou eerst zwanger en kids opmaken. Heb ze laat x dubbel gebruikt maar sensitest blijft wit en zwanger en kids kleurt al naar het felste streepje van vorige maand.
Iemand hier ervaring mee????
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 12 Mrt 2016 10:09

Re: ovulatietest ...help!??

Ik heb zelf alleen maa negatieve ervaringen met ovulatietesten. Ze kleurde bij mij altijd maar dat komt omdat ik pcos heb. Ondanks dat ze duur zijn zou je misschien voor de digitale van clearblue kunnen gaan. Geen streepjes maar een smiley
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 12 Mrt 2016 10:11

Re: ovulatietest ...help!??

Misschien kun je om een echo vragen in het ziekenhuis? Dan kunnen ze de grootte van de follikel zien en aan de hand daarvan bepalen of je eisprong eraan komt. Als je eisprong geweest ks, kan die niet meer.
Ik heb een keer een cyclus laten volgen met echo's en thuis testen gedaan om te kijken of het gelijk liep. In mijn geval klopte de testen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 12 Mrt 2016 17:41

Re: ovulatietest ...help!??

Is het misschien een idee om te temperaturen? Ik heb dit gedaan tijden de iui behandelingen. Het kost niks en vond het zelf veel duidelijker dan ovulatietesten. Krijg je geen echo? Dit deden ze bij mij geregeld.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 18:19

Bericht 12 Mrt 2016 18:22

Re: ovulatietest ...help!??

Nee ik krijg geen echo.
Verpleegkundige zei wel dat het er goed uit zag voor de vruchtbare periode was flink wat slijm.

Ze adviseerde ook clearblue. Maar was er ook niet erg in thuis.

Streepje was vanochtend alweer lichter vd zwanger en kids en de sensi test weer mislukt!
<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 18:19

Bericht 12 Mrt 2016 18:23

Re: ovulatietest ...help!??

Frustrerend twijfel of het dan wel goed is zeg maar. Mja

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers