Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Mrt 2016 21:23

Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

De titel zegt het al..
Wat had jij op je huwelijksdag graag anders gezien, of wat zou je graag over willen doen?

Ik zou het weggeven door mijn vader aan mijn man over willen doen. Het was erg druk, dus weinig ruimte om te lopen en voor mijn gevoel liep mijn vader continu achter me 'loop maar meisje, ga maar.. loop maar door' .. en toen ineens stond ik vooraan bij mijn man.
Dat moment ging zo snel, en zo onbewust, dat had ik graag eens rustiger en intenser over willen doen.

Oh en t feit dat we het gastenboek vergeten waren neer te leggen en daardoor de helft van de mensen er niet op staat en het nu onder in een la ligt weg te stoffen (onze trouwdatum in houten cijfers).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Mrt 2016 21:26

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Ahh ja dat moment ging inderdaad heel snel. En zo jammer van het gastenboek! Is ie wel een beetje vol geschreven? Je vader was wel erg lief geëmotioneerd.

Ik had achteraf denk ik tóch liever een andere fotograaf gehad. En 's avonds foto's gemaakt maar dat kwam door de regen dat dat niet door ging. Verder zou ik wel honderd keer willen trouwen maar dan zonder stress.
Laatst gewijzigd door Marin op 11 Mrt 2016 21:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Mrt 2016 21:33

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Mwah een beetje.. niet leuk/vol genoeg om het op te hangen.

Ja ik had ook zo graag zonsondergang foto's gewild, met zo'n silhouette. Maar er was geen zon whahaha
<<

Anoniem315

Bericht 11 Mrt 2016 22:26

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Ik had eerder op dansles gewild, zodat we een openingsdans hadden kunnen doen. Nu was het een beetje simpel.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 12 Mrt 2016 00:19

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Ik zou niets kunnen bedenken. Alles was precies zoals we wilden en hadden bedacht eigenlijk.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 12 Mrt 2016 01:02

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Best veel, we zijn ook binnen 6 weken getrouwd toen we eenmaal besloten hadden dat het moest gebeuren. Mochten we ooit in de toekomst willen adopteren dan moet je voor veel landen 5 jaar getrouwd zijn, dat was voor ons reden om datzelfde jaar nog in dezelfde zomer te trouwen.

Als eerste zou ik heel graag nog eens trouwen als mezelf. Ik was geestelijk en lichamelijk nog lang niet hersteld van de chemo. Ik trouwde met expanders (die zorgen voor oprekken van de huid voor het plaatsen van siliconen) wat er echt niet mooi uit zag en met vreselijk kort krullend haar. Herken mezelf amper op de foto's. Ook zou ik heel graag een echte bruidsjurk hebben gehad en zou ik m'n lieve vrienden er de hele dag bij gehad willen hebben. We hebben wel echt genoten die dag maar ik wil het heel graag in de toekomst nog eens goed over doen en me wel mezelf voelen en zijn.

Wat ik wel heel leuk vind is dat mensen het wel een heel bijzondere bruiloft vonden en we daar, ruim 2 jaar later, nog steeds leuke reacties op krijgen. Mijn nichtje appte vorige week nog dat ze bij m'n ouders op de boerderij was en terug dacht aan de meest fantastische bruiloft ooit, die van ons haha. Dat is wel heel leuk om te horen, juist omdat alles totaal anders was dan wat 'hoort'.
Laatst gewijzigd door Bisq op 12 Mrt 2016 01:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: je_ei_kwijt
<<

anoniem213

Bericht 12 Mrt 2016 01:05

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Bisq schreef:Best veel, we zijn ook binnen 6 weken getrouwd toen we eenmaal besloten hadden dat het moest gebeuren. Mochten we ooit in de toekomst willen adopteren dan moet je voor veel landen 5 jaar getrouwd zijn, dat was voor ons reden om datzelfde jaar nog in dezelfde zomer te trouwen.

Als eerste zou ik heel graag nog eens trouwen als mezelf. Ik was geestelijk en lichamelijk nog lang niet hersteld van de chemo. Ik trouwde met expanders (die zorgen voor oprekken van de huid voor het plaatsen van siliconen) wat er echt niet mooi uit zag en met vreselijk kort krullend haar. Herken mezelf amper op de foto's. Ook zou ik heel graag een echte bruidsjurk hebben gehad en zou ik m'n lieve vrienden er de hele dag bij gehad willen hebben. We hebben wel echt genoten die dag maar ik wil het heel graag in de toekomst nog eens goed over doen en me wel mezelf voelen en zijn.

Misschien mooi om dat na die vijf jaar dan te doen?
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 12 Mrt 2016 01:06

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Ja zoiets gaat het wel worden denk ik June.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 12 Mrt 2016 05:45

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Het was echt dichtbij perfect, maar als ik de scene die mijn schoonouders gingen trappen had kunnen voorkomen, dan had ik dat gedaan.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 12 Mrt 2016 08:15

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Ik had m'n schoonouders niet op onze dochter laten passen die dag/weekend en ik had m'n schoonvader verboden aan de drank te gaan die dag. Die heeft de hele dag in een hoekje gezeten en was katje lam aan het eind van de avond. Vond dat zo erg beschamend voor mijn man.
M'n schoonmoeder was door slaap tekort (N. was die ochtend al om 5.45 u klaar wakker) heel emotioneel en moest met een huilend, half ziek kind én een bezopen vent naar ons huis. Wat vond ik het vreselijk om N. aan hun mee te geven...
Gelukkig is m'n moeder nog even gaan kijken toen ze thuis kwamen (die sliepen in het huis van onze buren) en was het donker en stil in N. haar kamertje.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 12 Mrt 2016 08:22

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Nu zou ik andere schoenen hebben gekozen. Ik had vrij degelijke trouwschoenen (Rainbow) met een laag hakje, want een hoge hak ging ik spijt van krijgen aldus de trouwzaak, mijn moeder en zus. Ik had een hoge hak best gered qua 'pijn' en het had veel leuker gestaan.
Ook zou ik meer uit de fotoshoot willen halen. Mijn man vond het shootgedeelte al niet leuk, dus hij wilde niet allemaal 'gekke' dingen gaan doen. Achteraf ziet hij ook wel dat het resultaat daardoor wat saai en eentonig is, dus ik mag met een zwangerschapsshoot los gaan van hem :smile:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Mrt 2016 08:33

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Marin, waarom toch een andere fotograaf dan?

En bisq, gewoon over zoveel jaar over doen. Super leuk juist :ja:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6130

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Mrt 2016 09:06

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Andere fotograaf en meer foto's
Ander kapsel
Verder hebben we alles tegen de regels in gedaan, dat zou ik weer doen. Is goed bevallen.

Bisq, ik zou het ook nog een keer overdoen. :love:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Mrt 2016 09:57

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Tabbie schreef:Marin, waarom toch een andere fotograaf dan?

Omdat we allebei toch ook graag andere foto's hadden gezien. Maar niets aan te doen.
Achteraf had ik toch graag de fotografen gewild die ik al jaren wilde maar boven budget was. Achteraf hadden we gewoon fuck it moeten zeggen en moeten doen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem147

Bericht 12 Mrt 2016 10:47

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Ik zou niets veranderen. Voor ons was het perfect. Vooral de foto's blijf ik fantastisch vinden en ook de taart was ik super blij mee (twee dingen die wij via Internet gekozen hebben zonder echte voorbeelden en zonder contact te hebben gehad met de mensen achter de camera en de taart haha). De locatie waren we trouwens ook nog nooit geweest, die is dus ook gekozen vanaf een plaatje haha. Ohja en mijn jurk is gekozen vanaf een plaatje..

Alleen mijn man heb ik van te voren gezien ;)
<<

Anoniem184

Bericht 12 Mrt 2016 10:49

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Een hele andere vent :laughcry:

Oh, en een jurk. En een feest. En niet in het geheim. Wie weet doe ik het ooit nog wel een keertje over, maar dan met m'n vriend.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 12 Mrt 2016 14:03

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Het weer. Het heeft namelijk bijna de hele dag geregend (vanaf 12u tot 's avonds laat). Daardoor konden we niet buiten lunchen en hebben we alleen 's ochtends buiten foto's kunnen maken. Ook konden we niet buiten BBQ'en.
Oké oké, het heeft wel een hele gave regenfoto opgeleverd.

Het heeft absoluut geen invloed gehad op hoe ik onze dag heb beleefd, maar hé, als het dan toch over kan dan graag met een stralend zonnetje en licht briesje.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Mrt 2016 14:40

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Dat hadden wij ook Green pepper! Met mooi weer zouden we op de veranda van de strandtent trouwen, dat was nu binnen. En was inderdaad het barbecue buffet ook buiten..

Maar anderzijds, dan had de rest van de strandtent én het strand waarschijnlijk stervensdruk geweest, en nu hadden we alles praktisch voor onszelf hahaha
<<

Anoniem260

Bericht 12 Mrt 2016 14:48

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Ik had de ceremoniemeester wat duidelijkere instructies willen geven bij het uitdelen van de 'wedding favor bags'. Veel van de daggasten hebben het tasje weggezet met het idee "dat is voor mee naar huis" terwijl er allemaal dingen inzaten voor die dag (zakdoekjes voor de dames, sigaar voor de mannen).
's Avonds waren er een aantal mannen die sigaar zaten te roken en toen viel het kwartje bij een aantal pas en hebben ze hun tasje opengetrokken.

Verder niks :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Mrt 2016 14:49

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Wat jammer Jerry!
Bij ons was het ook niet duidelijk dat er bedankjes waren en waar ze stonden. Met als gevolg dat we nog steeds met een grote doos thuis zitten en ze meegeven aan iedereen die bij ons komt.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem260

Bericht 12 Mrt 2016 15:18

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Hahaha, dat is ook een manier; al je gasten nog een keer langs laten komen en hun bedankje dan op laten halen :wink:
<<

Anoniem211

Bericht 12 Mrt 2016 15:27

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Met een andere man :').

Nee ach. Ik had een mooie dag en alles liep zoals het liep. Geen spijt van en een goede herinnering.
Jammer dat het daarna zo snel kapot was. Mijn vriend wil niet trouwen, dus overdoen gaat ook niet vrees ik.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Mrt 2016 16:59

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Marilyn schreef:Met een andere man :').

Nee ach. Ik had een mooie dag en alles liep zoals het liep. Geen spijt van en een goede herinnering.
Jammer dat het daarna zo snel kapot was. Mijn vriend wil niet trouwen, dus overdoen gaat ook niet vrees ik.


Jij had zo'n mooie jurk! Fijn dat je er iig wel aan kan terugdenken als zijnde een mooie herinnering.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Mrt 2016 17:03

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Andere fotograaf denk ik. Ze was wel goed. Maar zijn nu zulke standaard foto's geworden. We hebben toen ook maar 1 bekeken we zagen haar op de dag voor het eerst ook best gek.

Ons feest was echt geweldig hebben mensen het nu nog over na bijna 8 jaar. Ons diner moest heel snel dat had ook anders gemoeten achteraf. En als ik nu zou trouwen zou ik niet in de kerk trouwen. Toen wou ik dat graag maar nu zou ik dat echt niet meer doen. De dienst toen was echt mooi precies zoals wij wilden. Nu heb ik weinig meer met het geloof

Marni ik vind jouw bruiloft echt z'n droomplaatje die foto's van jullie ook zo mooi
Afbeelding
<<

Anoniem155

Bericht 12 Mrt 2016 21:12

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Ik kan echt niks bedenken. Alles was helemaal precies naar onze zin. Van de plechtigheid, tot de taart, de prachtige foto's, het diner, de speeches, het feest, het hotel, de huwelijksreis. Als ik terugdenk aan die tijd krijg ik helemaal een warm gevoel. Zo mooi om eens in je leven zo'n dag samen te kunnen beleven met alle mensen van wie je het meeste houdt.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers