Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sneakers merk vs geen merk

<<

Anoniem239

Bericht 11 Mrt 2016 10:59

Sneakers merk vs geen merk

Het is hoog tijd dat Ties weer een paar nieuwe schoenen krijgt en met het voorjaar in zicht in wil graag een paar sneakers halen.

Zelf kijk ik dan meteen naar Nike of Adidas maar ik zag dat bijvoorbeeld Van Haren ook soortgelijke sneakers had en dan voor 20 euro minder.

Waar zouden jullie voor kiezen? Zouden de sneakers van Nike en Adidas een betere schoen zijn qua voetbed en materiaal? Of is het alleen het merk.
<<

Patsy

Bericht 11 Mrt 2016 11:02

Re: Sneakers merk vs geen merk

Ik vind het iig belangrijk dat de schoenen van leer zijn. Is daar ook verschil in?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 11 Mrt 2016 11:03

Re: Sneakers merk vs geen merk

Ik kijk naar voetbed, hielcomfort en zool en naar het materiaal en dan kies ik gewoon wat ik het leukste vind, soms is dat merk, soms niet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 08:00

Bericht 11 Mrt 2016 19:18

Re: Sneakers merk vs geen merk

Maken merken als adidas en nike wel hele leren schoenen?

Dochter heeft best wel zweetvoeten, en da's echt niet fijn met schoenen die niet zowel van binnen als buiten van leer zijn.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pitty

Bericht 11 Mrt 2016 19:35

Re: Sneakers merk vs geen merk

Nike, Adidas of Van Haren, volgens mij alledrie plastic. Dan zou ik eerder nog voor Van Haren gaan omdat dat goedkoop is. Dan zou ik wel een paar goede sandalen erbij halen. Hij loopt straks toch het meest op sandalen en dan voor een keertje kunnen sneakers wel. Maar ik ben echt geen fan.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 11 Mrt 2016 19:39

Re: Sneakers merk vs geen merk

Ik koop eigenlijk altijd wel merk omdat ik dat bijna altijd mooier vind.
Luuk heeft nu Adidas Flux, omdat hij schoenen moest die hij zelf aan kan trekken. Ik vind klittenband schoenen van de van haren enzo meestal niet zo leuk, en deze met elastiek wel.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem184

Bericht 11 Mrt 2016 19:43

Re: Sneakers merk vs geen merk

Ik merk qua volwassen sneakers wel veel verschil tussen merk en geen merk. De demping van een merksneaker is veel beter en ik doe er minstens twee keer zo lang mee. En ik heb er minder zweetvoeten in. Maar of dit alles voor kindersneakers ook zo geldt, weet ik niet.
<<

Anoniem321

Bericht 15 Mrt 2016 13:55

Re: Sneakers merk vs geen merk

Ik heb zelf ervaren dat merkloze sneakers het vaak net niet zijn.
Ik heb Adidas lookalikes gehad en echte Adidas sneakers en qua kwaliteit en comfort (en ook uiterlijk vind ik) vond ik de 'echte' beter en mooier.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers