Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Luxe huisje/hotel in Nederland

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Mrt 2016 09:38

Luxe huisje/hotel in Nederland

Hoi!

Voor onze "huwelijksreis" willen we in Nederland een paar dagen naar een luxe huisje of hotel. Bijv, met een jacuzzi oid.
Heeft er iemand een beetje betaalbare tips?

Onze voorkeur gaat uit naar 't strand, of een waddeneiland ofzo. Maar alles is welkom!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Mrt 2016 09:42

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Hotel Blooming in Bergen, zie topic van Siep paar weken geleden.
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 11 Mrt 2016 09:47

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Het schijnt dat de bruidsuites van vd Valk echt super zijn.
30-04-2017
<<

Anoniem281

Bericht 11 Mrt 2016 10:02

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Vd valk is awesome idd maar ik ben ook heel tevreden over Hamspire Hotels. Wij zijn vorig jaar voor een weekendje weg naar Schoorl geweest. Supermooie omgeving, prachtig hotel. Heel rustig en vriendelijk. Lekker gegeten en goede bedden!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 11 Mrt 2016 10:27

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Het is niet aan de kust, maar het Hof van Saksen is erg luxe! Daar wil ik ook ooit nog heen. Wilde ik graag met huwelijksreis heen, maar helaas al vol toen.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 11 Mrt 2016 11:04

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Wij hebben vorige week geslapen OP het strand. Is dat niet iets voor jullie? In de slaapkamer hoor je de branding en kijk je uit over zee. Luxe huisjes (alleen geen jacuzzi), maar wel een ervaring waar je U tegen zegt ;-). Het is van L.andal H.oek van Holland.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 11 Mrt 2016 11:09

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Hotel G.reenside op Texel. Echt een aanrader wat mij betreft.
http://www.hotelgreenside.nl
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Mrt 2016 11:11

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Die huisjes zien er wel tof uit Munk!
Let's discover the world together.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 11 Mrt 2016 11:26

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Ze zijn ook heel tof, en spliksplinternieuw. Zijn twee weken oud en wij waren de derde bewoners. Ik heb binnen ook alles gefilmd, zal kijken of ik komend weekend het filmpje in elkaar kan zetten. Van binnen ziet het er ook heel mooi en luxe uit. Achter het huisje bevinden de duinen zich. Vond het een hele bijzondere ervaring.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Mrt 2016 11:27

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Oeh dat ziet er gaaf uit Munk! Ik ga even kijken!

De rest bedankt voor alles tips! Ik ben ze allemaal aan het nakijken!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem281

Bericht 11 Mrt 2016 11:41

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Oh succes want k zie net dat 't hotel dat ik bedoel geen Hamspire hotel meer is :') Tis Fletcher geworden. Ook niet slecht, hoor, hotel is nog 't zelfde en 't restaurant ook natuurlijk! En Schoorl en Groet zijn héél leuk :) Je kan er fietsen huren en bent zo aan 't strand.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Mrt 2016 11:56

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

En als je jezelf echt wilt verwennen kun je in Schoorl ook heel chic bij Merlet gaan eten! Heb je een avondje heel chic uiteten, is wel feestelijk na je bruiloft om dat echt te vieren! Fletcher is volgens mij ook prima inderdaad!
Let's discover the world together.
<<

NECAnGeL

Bericht 12 Mrt 2016 21:00

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Het Sanadome in Nijmegen is heel luxe en rust gevend.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 12 Mrt 2016 21:16

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Marin schreef:En als je jezelf echt wilt verwennen kun je in Schoorl ook heel chic bij Merlet gaan eten! Heb je een avondje heel chic uiteten, is wel feestelijk na je bruiloft om dat echt te vieren! Fletcher is volgens mij ook prima inderdaad!


Of bij Apicius, is volgens mij net Castricum.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Mrt 2016 21:20

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Helix schreef:
Marin schreef:En als je jezelf echt wilt verwennen kun je in Schoorl ook heel chic bij Merlet gaan eten! Heb je een avondje heel chic uiteten, is wel feestelijk na je bruiloft om dat echt te vieren! Fletcher is volgens mij ook prima inderdaad!


Of bij Apicius, is volgens mij net Castricum.


Bakkum, dacht ik (maar dat is praktisch Castricum). Een collega had daar vorige week gegeten en was er erg enthousiast over.
Let's discover the world together.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 12 Mrt 2016 21:24

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Marin schreef:
Helix schreef:
Marin schreef:En als je jezelf echt wilt verwennen kun je in Schoorl ook heel chic bij Merlet gaan eten! Heb je een avondje heel chic uiteten, is wel feestelijk na je bruiloft om dat echt te vieren! Fletcher is volgens mij ook prima inderdaad!


Of bij Apicius, is volgens mij net Castricum.


Bakkum, dacht ik (maar dat is praktisch Castricum). Een collega had daar vorige week gegeten en was er erg enthousiast over.


Bakkum kan ook ja. Vriend en ik hebben er ook een keer gegeten, leuk om eens mee te maken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Mrt 2016 22:39

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Hof van Saksen (daar heb je een speciaal honeymoon huisje!), de Bossche Suites is echt een aanrader (gaan voor de derde keer), ehmm.. Misschien verzin ik zo nog iets want ik ben in best wel wat luxe hotels/huisjes geweest.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Mrt 2016 22:44

Re: Luxe huisje/hotel in Nederland

Oh en niet om te spammen, maar over de Bossche Suites ben ik echt heel enthousiast. Het is daar zo'n fijne plek, midden in het centrum (ben echt dol op Den Bosch inmiddels) en heel luxe. Heb geen aandelen hoor ;-)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron