Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hard lopen voor beginners

<<

Anoniem236

Bericht 16 Mei 2016 08:08

Re: Hard lopen voor beginners

Afgelopen week niet gelopen, te warm, moe, hoofdpijn..
Gister weer geweest. 4,2km. Minder dan de vorige keer maar ik kon echt niet meer. Had mij ook te warm gekleed, het waaide hard en al wen week niets gedaan.

Volgend weekend hoop ik ook de 5 te halen.

Weet je hoeveel km per uur je loopt Woezel?
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:27

Bericht 16 Mei 2016 12:09

Re: Hard lopen voor beginners

Ik had gister ook een jasje teveel aan. Maar goed dat je wel weer gegaan bent.

Volgend weekend een loopje in het dorp naast ons, misschien dat ik daar de 5 km ga proberen. 2 is dan ook zo weinig, al kan je met 2 sneller.

Ik doe gemiddeld 8 min over een km ene keer langzamer andere keer wat sneller, jij?
Vanavond gewoon een ronde wandelen, eens kijken wat dan mijn tempo is
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 18:00

Bericht 19 Mei 2016 18:17

Re: Hard lopen voor beginners

Ik heb niet het hele topic door gelezen om te kijken of het antwoord er al in staat, maar bestaat er een app vergelijkbaar aan Hardlopen met Evy die wel volledig gratis is? Het gaat mij dan om het trainingsschema (voor beginners) en dat er wordt gezegd wanneer ik wat moet doen (en ik niet zelf steeds hoef te kijken of de 2 minuten voorbij zijn).
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 19 Mei 2016 18:28

Re: Hard lopen voor beginners

Ik kan je wel de podcasts sturen van evy? Zijn gewoon mp3tjes van les 1 tm 30 ofzo
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 19 Mei 2016 19:48

Re: Hard lopen voor beginners

Ik ben nu overgestapt naar de asics app om te trainen voor de dam tot Damloop. Vandaag moest ik 5km joggen met een gemiddelde tijd van 9.44 minuut per km. Ik zal alleen het joggen wel niet begrijpen want ik heb de 5km gelopen met een gemiddelde van 7.21 minuut per km. Langzamer loopt niet lekker.

Wat ik wel fijner vind aan de asics app is dat je traint op afstand en niet op een aantal minuten lopen/wandelen
<<

Anoniem158

Bericht 20 Mei 2016 09:41

Re: Hard lopen voor beginners

Ik ga vanavond les 4 lopen.

Heb 8 dagen over 3 lezzen gedaan.

Eigenlijk moet het om de dag maar ik heb er elke keer 2 dagen tussen laten zitten.

Voel me wel een beetje loserig nu.
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 20 Mei 2016 12:45

Re: Hard lopen voor beginners

Dat is best netjes volgens mij hoor 8 dagen over 3 lessen. Ik train nu 1 á 2x per week, vaker kom ik niet aan toe. Voor mij werkt dit heel goed. Hardlopen is best een blessure gevoelige sport en door een dagje langer rust te houden merk ik dat ik weinig last heb van blessures en evengoed snel een conditie en spieren opbouw.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers