Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten...

<<

Anoniem222

Bericht 05 Mrt 2016 12:47

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Jaa jou zou ik ook graag willen ontmoeten Parel. Lijkt me heel gezellig!
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 05 Mrt 2016 13:01

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Dan wil ik op zn minst in de lampen hangen he! (moet je me wel even een kontje geven)
<<

Anoniem167

Bericht 05 Mrt 2016 13:02

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Ik zou Parel graag een keer willen ontmoeten, ik denk dat jij heel leuk bent.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Mrt 2016 13:03

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Jip, ik zou jou ook wel eens willen ontmoeten. Ook vanwege je karakter (je lijkt me echt een schat!), maar ook vanwege je beroep en je andere interesses.

Marin, gewoon eens kijken hoe jij in het echt bent. Ik denk dat wij het best kletsende kunnen houden. En als ik in je huis mag kijken en een wijntje met je mag drinken (inbetween zwangerschappen!), heb ik echt een levensdoel behaald.

Zora, tof mens lijk je me. Jij lijkt me ook zo down to earth.

Carrie en UN, idem. Lief, humoristisch en echt.

Marilyn, want dat moet al jaaaaren! Wij hebben ook enkele interessante raakvlakken.

Lady, want ik vind jou zo'n ontzettend leuk en lief mens!

Nou, deze lijst kan wel eens heel lang worden. Ook een heleboel mensen die ik al gemeet heb, zou ik nog wel eens willen zien. Gelukkig gebeurt dat ook met een aantal een paar keer per jaar (denk Trisha, Yadira, Elliot, Joan, Spencer en Rizzoli, hoewel Rizzoli echt te weinig, dus daar moet snel wat aan gebeuren!)
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 05 Mrt 2016 13:15

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Hahhaha, exo, ik moest even grijzen om je marin bucketlist haha

Pippa, dank je wel, ik denk dat het wel meevalt hoe leuk ik ben, maar wel heel lief dat je het zegt! Ik zie ons wel hightea'en en onszelf volstampen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 05 Mrt 2016 14:33

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Leuk Fjell! Maar ik weet echt niet of ik dat durf. Ben dan altijd bang dat ik te langzaam ben...

Ik denk dat jij ook heel lief bent Exo! We hebben ooit bijijijijna eens afgesproken, maar volgens mij haakte ik toen af.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem177

Bericht 05 Mrt 2016 14:55

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Rizolli wil ik ook weer meeten!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 05 Mrt 2016 17:16

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Ik ben echt niet altijd leuk en lief hoor :silent: .

Ik zou sowieso Marni en Harrison graag weer eens zien! En UN vond ik toen in Utrecht ook zo leuk. Eigenlijk alle meiden die toen aanwezig waren zou ik wel weer eens willen meeten voor een borrel. Taeda vond ik toen ook zo'n lieverd. En Poubelle. En Teun, die ben ik al eens tegengekomen bij een congres van mijn werk. Allemaal eigenlijk :laughcry: .

Van de mensen die ik nog niet gemeet heb zou ik Parel, Exo, Hollygolightly, Zora, Guus en de andere meiden uit het April-mei-juni 2015 mama's topic graag eens meeten.

Weet je, er zijn zoveel meiden hier die ik hier onwijs leuk en geïnteresseerd vind. Ik vergeet dus nu sowieso een heleboel mensen te noemen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Mrt 2016 17:39

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Hahaha Exo, dat mag hoor!

Parel ik zou jou ook wel eens willen ontmoeten!
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 05 Mrt 2016 18:09

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Jip schreef:Leuk Fjell! Maar ik weet echt niet of ik dat durf. Ben dan altijd bang dat ik te langzaam ben...


Als ik dan ook mee fiets weet je zeker dat je niet de langzaamste bent :razz:
Ik heb al bijna 2 jaar niet meer op de fiets gezeten.... Zo zonde!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem185

Bericht 05 Mrt 2016 18:39

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Harrison, Zora, Yadira, Lady, Bazinga, Poubelle, Elliot, Rizzoli... En nog veel meer.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 05 Mrt 2016 19:10

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Bazinga! En bambina, ik heb haar jaaaaaren geleden wel gemeet maar daar weet ik bijna niks meer van.
R. 2013
D. 2016
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 05 Mrt 2016 19:18

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Ik ben heel benieuwd naar Zora, HG, Sugarfall, Lady en Poubelle. Wie weet kom ik ooit nog wel een keer een kant op voor een toffe meeting!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 06 Mrt 2016 10:52

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Ooh La La! schreef:
Jip schreef:Leuk Fjell! Maar ik weet echt niet of ik dat durf. Ben dan altijd bang dat ik te langzaam ben...


Als ik dan ook mee fiets weet je zeker dat je niet de langzaamste bent :razz:
Ik heb al bijna 2 jaar niet meer op de fiets gezeten.... Zo zonde!


Jip, volgens mij train jij meer dan mij ;) en ik ben ook meer van lange tochten fietsen dan echt hard fietsen... En jammer Oh la la dat je al lang niet meer gefietst hebt.. Maar zwanger op de fiets zitten zou ik ook niet snel doen. Volgende zomer ofzo gaan we gewoon een keer een gezellig ritje maken!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem149

Bericht 06 Mrt 2016 11:20

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Van de mensen die ik nog niet gezien heb eigenlijk alleen Rizolli, ik ben niet zo'n meet-persoon.
<<

Anoniem168

Bericht 06 Mrt 2016 13:45

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Ik wil nog wel een keer een drankje doen met Bliss en Marin!
Van de nog niet eerder gemeette personen ben ik erg benieuwd naar Exogenesis, en Wolf in Schaapskleren zou ik ook nog wel willen meeten. Sowieso iedereen van het mama's winter 2015/2016 topic.
Verder wil ik eigenlijk iedereen wel meeten, ben altijd wel nieuwsgierig naar de personen achter de verhalen en foto's hier.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 06 Mrt 2016 22:01

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Fjell schreef:
Ooh La La! schreef:
Jip schreef:Leuk Fjell! Maar ik weet echt niet of ik dat durf. Ben dan altijd bang dat ik te langzaam ben...


Als ik dan ook mee fiets weet je zeker dat je niet de langzaamste bent :razz:
Ik heb al bijna 2 jaar niet meer op de fiets gezeten.... Zo zonde!


Jip, volgens mij train jij meer dan mij ;) en ik ben ook meer van lange tochten fietsen dan echt hard fietsen... En jammer Oh la la dat je al lang niet meer gefietst hebt.. Maar zwanger op de fiets zitten zou ik ook niet snel doen. Volgende zomer ofzo gaan we gewoon een keer een gezellig ritje maken!


Veel trainen wil niet zeggen dat je dan hard fietst ;) ik ben overigens ook meer van de lange afstanden.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 07 Mrt 2016 00:22

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Fjell schreef:Ik wil Jente ook wel een keer ontmoeten omdat zij gedaan heeft waar ik nog steeds wel van droom (verhuizen naar Noorwegen).


Ik wil jou ook wel ontmoeten! Ik zit nu alleen aan de andere kant van de wereld, maar misschien over een half jaar ofzo? :banaan:

Ik zou Marsy wel eens willen ontmoeten, ik denk dat we mooie reisverhalen kunnen uitwisselen. Ik vlieg morgen naar Sydney, dus t zou nog kunnen ook :wink:

En Maud, omdat ik ook denk dat ze in het echt wel leuker is dan hier. En ik ben gewoon nieuwsgierig wie Maud nou echt is :nerd:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Mrt 2016 01:51

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Jente, hoe laat kom je aan op Sydney? En welke dag is dat? Ik werk op het vliegveld! :)
<<

Anoniem177

Bericht 07 Mrt 2016 01:52

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Kiatu schreef:Verder wil ik eigenlijk iedereen wel meeten, ben altijd wel nieuwsgierig naar de personen achter de verhalen en foto's hier.

Dit heb ik ook heel erg!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Mrt 2016 01:52

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Oh en Parel, mijn vriend komt uit jouw woon plaats dus Ik kom je daar vast nog wel eens tegen als Ik terug ben :) Lijkt me leuk om je te ontmoeten!
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 07 Mrt 2016 02:14

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Feline schreef:Jente, hoe laat kom je aan op Sydney? En welke dag is dat? Ik werk op het vliegveld! :)

We vliegen morgen (de 8e) vanaf Christchurch en landen om 20.30 lokale tijd. Waar werk je?
Misschien kunnen we een mini-meeting doen in Sydney :yes:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 07 Mrt 2016 14:02

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Feline schreef:Oh en Parel, mijn vriend komt uit jouw woon plaats dus Ik kom je daar vast nog wel eens tegen als Ik terug ben :) Lijkt me leuk om je te ontmoeten!


Mag ik dan aanhaken. Ik wil jou wel weer eens zien én Parel graag een keer ontmoeten. Tenslotte wonen we nu in dezelfde woonplaats!

Verder vind ik het eigenlijk altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen maar ik ben momenteel niet zo meeting-actief, ik heb niet zo veel energie naast alle andere veranderingen momenteel. Gelukkig wel positieve veranderingen hoor. Maar ook zo ontzettend veel nieuwe mensen leren kennen de afgelopen twee jaar! Mijn vriend heeft veel vrienden en een enorme kennissenkring.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 07 Mrt 2016 17:34

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Voor mijn gevoel waren er vroeger ook veel meer meetingen?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Mrt 2016 19:35

Re: Uit de oude doos: wie zou je wel eens willen ontmoeten..

Volgens mij ook, ik zie tegenwoordig alleen maar geplande meetings die niet doorgaan. Ik heb het organiseren van een meeting sowieso al opgegeven nadat sommigen last minute bleven afhaken. Jammer!
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers