Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


1000 vragen aan moeders!

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 22 Apr 2016 12:45

Re: 1000 vragen aan moeders!

Lady schreef:Wij hebben isofix in de auto maar nooit gebruikt. Wij hebbende maxi cosi altijd gewoon met de gordel vastgezet. Ik ben ook niet erg lang maar heb daar nooit problemen mee ervaren.
Dit.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11589

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Apr 2016 12:50

Re: 1000 vragen aan moeders!

Je zou het tzt ook af kunnen wachten. Zo'n ding is snel genoeg gekocht. Wie weet heb je tegen die tijd wel een andere auto
2015 💙
<<

Anoniem304

Bericht 22 Apr 2016 12:59

Re: 1000 vragen aan moeders!

Minx schreef:Je zou het tzt ook af kunnen wachten. Zo'n ding is snel genoeg gekocht. Wie weet heb je tegen die tijd wel een andere auto

We hebben vorig jaar net 2 nieuwe auto's gekocht, dus die kans is klein, maar als het moet door omstandigheden dan komen er toch weer dezelfde auto's of nieuwer.

Zo`n ding is inderdaad snel gekocht, maar dan moet je wel een maxicosi hebben die erop past. Ik bereid me tegen die tijd dus liever een beetje voor. :ja:

Maargoed ik heb antwoord op m`n vragen. Het is een prima alternatief voor Isofix en het kan eventueel tweedehands als je 100% zekerheid hebt. Dus dat is mooi. :dance:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11589

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Apr 2016 13:08

Re: 1000 vragen aan moeders!

Ik heb ook even een vraag wat doen jullie tegen knijpen. J knijpt als hij aan het drinken is en soms ook wel op andere momenten, met name als hij moe wordt en moet slapen. Mijn borst zit inmiddels helemaal onder de krasjes en rode vlekken. Een alternatief aanbieden zoals een doek of een ketting werkt niet. Hij gaat dan net zo lang door tot hij weer huid voelt.
2015 💙
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 22 Apr 2016 13:14

Re: 1000 vragen aan moeders!

Yadira, ik zit me net te bedenken dat mijn man ook een auto heeft gehad met leren bekleding en je daarin heel erg de afrukken kreeg van de easybase. Hij heeft er toen iets tussen gedaan, volgens mij een kleedje ofzo zodat dat minder was. Misschien handig om op te letten.
2010 2012
<<

Anoniem304

Bericht 22 Apr 2016 13:17

Re: 1000 vragen aan moeders!

Lexi schreef:Yadira, ik zit me net te bedenken dat mijn man ook een auto heeft gehad met leren bekleding en je daarin heel erg de afrukken kreeg van de easybase. Hij heeft er toen iets tussen gedaan, volgens mij een kleedje ofzo zodat dat minder was. Misschien handig om op te letten.

Top, bedankt! :hulde:
<<

Anoniem193

Bericht 22 Apr 2016 13:40

Re: 1000 vragen aan moeders!

Lexi schreef:Yadira, ik zit me net te bedenken dat mijn man ook een auto heeft gehad met leren bekleding en je daarin heel erg de afrukken kreeg van de easybase. Hij heeft er toen iets tussen gedaan, volgens mij een kleedje ofzo zodat dat minder was. Misschien handig om op te letten.


Wij hebben ook leren bekleding. Je krijgt dat met alle stoelen. Een gewone MC niet, omdat je die er niet dag en nacht in hebt zitten. Maar de vervolgstoeltjes zitten er altijd in natuurlijk en die laten allemaal afdrukken na.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Apr 2016 13:44

Re: 1000 vragen aan moeders!

Alibi schreef:
Lexi schreef:Yadira, ik zit me net te bedenken dat mijn man ook een auto heeft gehad met leren bekleding en je daarin heel erg de afrukken kreeg van de easybase. Hij heeft er toen iets tussen gedaan, volgens mij een kleedje ofzo zodat dat minder was. Misschien handig om op te letten.


Wij hebben ook leren bekleding. Je krijgt dat met alle stoelen. Een gewone MC niet, omdat je die er niet dag en nacht in hebt zitten. Maar de vervolgstoeltjes zitten er altijd in natuurlijk en die laten allemaal afdrukken na.

Ideale gezinsauto te koop, plaats voor kinderstoel al voorgedrukt!
<<

Anoniem193

Bericht 22 Apr 2016 13:49

Re: 1000 vragen aan moeders!

Yadira schreef:
Alibi schreef:
Lexi schreef:Yadira, ik zit me net te bedenken dat mijn man ook een auto heeft gehad met leren bekleding en je daarin heel erg de afrukken kreeg van de easybase. Hij heeft er toen iets tussen gedaan, volgens mij een kleedje ofzo zodat dat minder was. Misschien handig om op te letten.


Wij hebben ook leren bekleding. Je krijgt dat met alle stoelen. Een gewone MC niet, omdat je die er niet dag en nacht in hebt zitten. Maar de vervolgstoeltjes zitten er altijd in natuurlijk en die laten allemaal afdrukken na.

Ideale gezinsauto te koop, plaats voor kinderstoel al voorgedrukt!


:smile: Als het stoeltje er een dag uit is, is de afdruk wel weer enigszins weggetrokken.
<<

Anoniem280

Bericht 24 Apr 2016 08:21

Re: 1000 vragen aan moeders!

Minx schreef:Ik heb ook even een vraag wat doen jullie tegen knijpen. J knijpt als hij aan het drinken is en soms ook wel op andere momenten, met name als hij moe wordt en moet slapen. Mijn borst zit inmiddels helemaal onder de krasjes en rode vlekken. Een alternatief aanbieden zoals een doek of een ketting werkt niet. Hij gaat dan net zo lang door tot hij weer huid voelt.


Dit doet 1 van mijn meisjes ook, en de ander slaat en bijt.
Wil ook wel tips hoe dit af te leren/wennen.
Snap dat het slaan en bijten frustratie is, want ze slaat en bijt haarzelf wanneer het niet lukt.
En ons slaan is aandacht, worden er wat moedeloos van.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 24 Apr 2016 08:44

Re: 1000 vragen aan moeders!

Yadira schreef:
Alibi schreef:
Lexi schreef:Yadira, ik zit me net te bedenken dat mijn man ook een auto heeft gehad met leren bekleding en je daarin heel erg de afrukken kreeg van de easybase. Hij heeft er toen iets tussen gedaan, volgens mij een kleedje ofzo zodat dat minder was. Misschien handig om op te letten.


Wij hebben ook leren bekleding. Je krijgt dat met alle stoelen. Een gewone MC niet, omdat je die er niet dag en nacht in hebt zitten. Maar de vervolgstoeltjes zitten er altijd in natuurlijk en die laten allemaal afdrukken na.

Ideale gezinsauto te koop, plaats voor kinderstoel al voorgedrukt!



En niet alleen goed om te letten op afdrukken! Wij hadden na een paar dagen al kleine krasjes in de leren bekleding van onze nieuwe auto omdat J een koekje had gegeten en er kruimels tussen de bank en de autostoel waren gekomen. Stoel staat natuurlijk niet helemaal muurvast dus door het bewegen kraste die kruimels in het leer.
Nu hebben we een beschermende mat gekocht die je aan de hoofdsteun vast maakt en die dus de rugleuning, de zitting en een klein stukje over het randje beschermd (hier nodig omdat J natuurlijk al veel groter is). Het deel dat op de zitting zit is ook wat steviger dus houd ook de afdrukken tegen. Dat ding koste maar €15,- dus we gaan er binnenkort nog een bij kopen voor onder de aesybase.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 24 Apr 2016 11:30

Re: 1000 vragen aan moeders!

Het is denk ook een kwestie van wennen. Wij hebben vanaf het begin een familyfix gehad en ik zou niet meer zonder willen. Vorige week had ik een leenauto en stond ik te tobben met de gordel die dan net lang genoeg was. Ik had het gelijk 100 graden voor mn gevoel!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem205

Bericht 24 Apr 2016 12:03

Re: 1000 vragen aan moeders!

Eens met Uffe, ik zou ook niet meer zonder familyfix willen! Mijn auto heeft geen isofix dus daar heb ik met de gordel lopen klooien. Zeker toen zoon nog in de MC zat en hij door vrind naar de gastouder werd gebracht en door mij opgehaald. Nu met de vervolgstoel is de familyfix minder nodig, maar wij hebben daar nu de 2wayPearl in zitten. Zolang zoon achterwaarts zitten accepteert laten we hem zo zitten.
<<

Loenatik

Noob

Berichten: 164

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:14

Bericht 25 Apr 2016 15:55

Re: 1000 vragen aan moeders!

Ik heb ook een vraagje, wie had er op het einde vd zwangerschap ook ineens last van misselijkheid en een vieze smaak continue in je mond. Was het een teken dat de bevalling in zicht was?
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Apr 2016 19:13

Re: 1000 vragen aan moeders!

Loenatik schreef:Ik heb ook een vraagje, wie had er op het einde vd zwangerschap ook ineens last van misselijkheid en een vieze smaak continue in je mond. Was het een teken dat de bevalling in zicht was?


Misselijkheid nu ook met vlagen en de vieze smaak is hier een ijzersmaak. Misselijkheid hele weekend al last van, ijzersmaak nu een paar weken. Bevalling lijkt nog heel ver weg.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 25 Apr 2016 20:22

Re: 1000 vragen aan moeders!

Ik ben mijn hele zwangerschap misselijk geweest maar aan het einde werd dat wel weer erger. Ik had ook overal baby zitten, mijn buik zat echt vol en daarom kon ik ook niet veel eten. Vieze smaak had ik niet en mn bevalling was ook niet in zicht, heb bijna de 42 weken gehaald!
⁠♡♡♡
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers