Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw ideale tuinhuisje

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 04 Mrt 2016 21:07

Jouw ideale tuinhuisje

N.a.v een bericht op Facebook over een tuinhuisje met daarin een Mini - bioscoop, vraag ik mij af: 'Hoe ziet jouw ideale tuinhuisje eruit?'

Een Mini - bioscoop? Een privé-sauna? Een atelier? Een soort theehuisje?

Als ik moet kiezen ga ik voor de privé-sauna. Echt, dat lijkt me heerlijk, zo even de tuin in voor een saunabezoekje.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mrt 2016 21:13

Re: Jouw ideale tuinhuisje

Geen! Maar als we 'straks' openslaande deuren hebben, wil ik over de hele breedte van de tuin een overkapping maken (nouja dat maakt m`n vriend dan). We hebben dat nu ook, maar niet zo groot. Ik wil het groot, met een mooie tuinset erin, veel kussens, etc etc.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Mrt 2016 21:17

Re: Jouw ideale tuinhuisje

Ik zou louter een tuinhuisje willen voor bergruimte. Dus ik zou een tuinhuisje heel tof vinden met genoeg balken en haken om allerlei dingen aan op te hangen. En een bak voor een moestuin om stekjes neer te zetten als het buiten nog te koud is.

Of wat ik ook heel tof zou vinden is een tuinhuis-kantoor. We hebben - toen we op huizenjacht waren - een huis gezien met een tuinhuis-kantoor en dat vond ik heel erg vet. Dan ben je toch thuis maar toch ook echt 'op je werk'.

Zoiets, super modern zou ik heel gaaf vinden:

Afbeelding

of juist iets Scandinavischer:

Afbeelding
Let's discover the world together.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers