Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stokke newbornset

<<

Theezakje13

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:58

Bericht 04 Okt 2013 14:13

Stokke newbornset

Zijn er hier mensen die een newbornset hebben voor op de tripp trapp hebben? Dus die schaal zeg maar.
Lijkt me handig bij de tweede maar ook een boel geld.
Iemand ervaring ermee?
2011 - 2013
<<

Anoniem85

Bericht 04 Okt 2013 14:19

Re: Stokke newbornset

Ja wij hadden hem. Onze baby wilde we de eerste maanden niet in, maar toen hij hapjes ging eten was het erg makkelijk. Als je een baby hebt die er wel in wilt, dan is het een gezellig ding! Op mp staan er trouwens genoeg te koop.
<<

Anoniem73

Bericht 04 Okt 2013 14:21

Re: Stokke newbornset

Lijkt mij echt ideaal! Bij een tweede zou ikmdie echt aanschaffen.
<<

Theezakje13

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:58

Bericht 04 Okt 2013 14:24

Re: Stokke newbornset

Op mp staan er inderdaad genoeg. Maar vind ze dat nog prijzig. Dan betaal ik liever een paar tientjes meer dat ik een nieuwe heb.
2011 - 2013
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 04 Okt 2013 16:24

Re: Stokke newbornset

Wij hebben m nu ook gekocht voor de 2e. Is echt ideaal!
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

miss22

Noob

Berichten: 112

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:08

Bericht 04 Okt 2013 16:49

Re: Stokke newbornset

In 1 woord geweldig
Kleine man is vandaag 2 weekjes oud en heeft er al een aantal keren in gezeten
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem2

Bericht 04 Okt 2013 19:14

Re: Stokke newbornset

Ik wou hem verkopen.........maar hij staat nog steeds boven op zolder. Ik doe hem niet weg, ik vind het zo'n ideaal ding dat deze denk ik de familie wel doorgaat met evt. een stoel van ons als 1 van de meiden niet meer op de stoel wil zitten straks.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers