Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plaatselijke verdoving, hoe?

<<

Anoniem291

Bericht 21 Mrt 2016 10:28

Re: Plaatselijke verdoving, hoe?

Ik heb die blokkade 2 weken geleden gehad. Bij mij is die in mijn hals gezet en ze verdoven eerst de huid dat is even een gemeen prikje maar van de rest voel je niks.

Pompoen ik kreeg met die blokkade ook een infuus geprikt.

Ik vond het grootste nadeel van die blokkade is het aantal uur dat je echt helemaal niks met die arm kan, je vergeet hem echt. Nadeel van narcose vind ik daarna, heb er veel langer last van.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 21 Mrt 2016 11:53

Re: Plaatselijke verdoving, hoe?

Oh je hebt gelijk, ik ook. Maar die hebben ze gelijk in mijn elleboogholte geprikt en daar gaat het altijd wel makkelijk, bij narcoses zaten ze altijd te kutten in mijn hand en pols, maar dat is dus een ramp. Was wel een beetje ingewikkeld, in de ene arm een blokkade, in de andere een infuus, kon ik ze beiden niet gebruiken.

Maar ik prefereer dat nog steeds boven narcose, ik word van narcose echt een beetje waus.
<<

Anoniem260

Bericht 21 Mrt 2016 12:08

Re: Plaatselijke verdoving, hoe?

Ben je eerder onder narcose geweest Lejow? Weet je hoe jij op narcoses reageert?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Mrt 2016 20:29

Re: Plaatselijke verdoving, hoe?

Jep, word er een beetje misselijk van (daar krijg ik nu wat tegen) en moe (maar dat lijkt me niet heel raar), verder heb ik eigenlijk nergens last van.

Pompoen, volgens mij zou ik met de blokkade ook een infuus krijgen hoor, mochten ze ineens moeten ingrijpen enzo, maar dit weet ik niet zeker!
<<

Anoniem205

Bericht 24 Mrt 2016 16:20

Re: Plaatselijke verdoving, hoe?

Vervelend lejow! Maar als dit voor jou het meeste rust oplevert, lekker doen.
Mijn schouderoperatie was met EN blokkade (via hals. Je spieren in je gezicht worden dan ook lam gelegd. Heel stom gezicht krijg je daarvan) EN narcose. Arm is toen zeker 12 uur uitgeschakeld geweest. Midden in de nacht werd ik wakker van de pijn, alsof je arm slaapt en je dan allemaal speldenprikjes voelt. Verschrikkelijk. Maar daardoor heb ik wel een paar uur pijnvrij kunnen slapen destijds
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers