Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

<<

Anoniem304

Bericht 03 Mrt 2016 09:43

Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Een van de leukste en meest meeslepende dramaseries komt eindelijk naar Net5. Vanaf 5 april zal de Amerikaanse dramaserie Mistresses worden uitgezonden, dat draait om de vier sexy en ondeugende vriendinnen.

Savannah (Alyssa Milano), Josslyn (Jes Macallan), April (Rochelle Aytes) en Karen (Yunjin Kim) ondersteunen elkaar in hun turbulente levens vol opwinding, geheimen, verraad en complexe relaties. Wanneer de serie start bewandelen ze allemaal een anders levenspad, vol affaires en schandalen. De serie is in Amerika ontzettend populair en daar is het inmiddels verlengd met een vierde seizoen.

Savannah Davis, die ook Savi wordt genoemd, is een succesvolle carrièrevrouw die naar het volgende hoofdstuk in haar leven toe werkt, zowel op persoonlijk als op zakelijk vlak. Ze wil partner worden van het advocatenkantoor waar ze werkt en een gezin stichten met haar man Harry. Ze proberen al een tijdje zwanger te raken, maar dan voelt Savi zich aangetrokken tot haar collega Dominic. Josslyn Carver is het eigenzinnige zusje van Savi. Ze is single en houdt van daten en feesten.

April Malloy is hun vriendin en zij probeert te wennen aan een leven als weduwe en alleenstaande moeder. April dacht altijd dat haar man een geweldige echtgenoot en vader was, maar na zijn dood komt ze achter zijn geheimen. Deze zetten haar wereld op de kop. De vierde vrouw van de vriendinnengroep is Karen, die als therapeute werkt. Zij heeft een affaire gehad met een getrouwde patiënt. Dat was nogal gecompliceerd, omdat hij terminaal ziek was. Na zijn dood staat de zoon van de man op de stoep bij Karen.

Mistresses is een uiterst verslavende serie vol leuke mode en dramatische verhaallijnen. De chemie tussen de vier actrices is goed en met name Alyssa Milano als Savi en Jes Macallan als Josslyn zijn interessante personages, die zich over de loop van de afleveringen (en seizoenen) op verrassende manieren ontwikkelen.

De serie is vanaf 5 april wekelijks te zien om 21.30 uur bij Net5, startend bij aflevering 1.
<<

Anoniem233

Bericht 03 Mrt 2016 09:49

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Klinkt leuk! Ga het zeker eens kijken :)
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 03 Mrt 2016 12:30

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Dit is zo een leuke serie ! Kruising tussen desperate housewifes en devious maids! Zo jammer dat ik ze allemaal al gezien heb hahaha maar echt een aanrader !
<<

Anoniem304

Bericht 03 Mrt 2016 12:31

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Haha, super leuk om te horen Churrito. Deze serie stond altijd al op m`n wishlist, dus ik vind het leuk dat Net5 er mee komt.
<<

SanFran

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:02

Bericht 03 Mrt 2016 14:07

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Ik heb ze ook gezien, idd een hele leuke serie, en niet onbelangrijk (vind ik dan :angel: ) knappe mannen :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mrt 2016 23:06

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Nou. Net5 heeft het schijnbaar toch maar uit de programmering gegooid...
<<

Anoniem177

Bericht 31 Mrt 2016 23:20

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Yadira schreef:Nou. Net5 heeft het schijnbaar toch maar uit de programmering gegooid...

Huh, hoezo dat?
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mrt 2016 23:24

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Geen idee. Er staat een ander programma en de Mistresses pagina op de website is ook niet meer beschikbaar. :(
<<

Anoniem177

Bericht 31 Mrt 2016 23:36

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Wat gek! Het leek mij namelijk een leuke serie!
<<

Anoniem255

Bericht 01 Apr 2016 12:05

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Wat jammer.

Maar via videoland (eerste 2 weken gratis) kun je ze ook kijken.
<<

Anoniem255

Bericht 01 Apr 2016 20:46

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Op de pagina van de BeauMonde staat dat het toch uitgezonden gaat worden...
<<

Anoniem304

Bericht 01 Apr 2016 21:17

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Ben bang dat ze daar een beetje achter lopen. :P Net5 maakt sinds twee dagen namelijk reclame voor een ander programma op dinsdagavond 21:30. Heb ze al gevraagd hoe het zit, maar er wordt niet gereageerd :(
<<

Anoniem255

Bericht 01 Apr 2016 22:00

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Wat stom zeg.
Het is echt een toffe serie. Met Brett Tucker. Alleen daarom zou je al moeten (kunnen) kijken ;)
<<

Anoniem301

Bericht 03 Apr 2016 10:24

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Leek mij ook wel wat! Jammer dat Net5 of misschien heeft blij gemaakt met een dode mus :nopompom:
<<

Anoniem304

Bericht 03 Apr 2016 11:25

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Beau Monde heeft het ook aan Net5 gevraagd want zij hebben zelfs een pers bericht ontvangen.

Las dat Net5 Mistresses ook al eens uitgezonden heeft in 2013 en er toen halverwege ineens mee gekapt is. Dus heb weinig hoop.
<<

Anoniem177

Bericht 09 Apr 2016 20:51

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Oh god, wat een heerlijke serie weer voor thuis met kopje thee en bakkie chips.
Moest wel even inkomen, maar ben inmiddels bij seizoen 2. Ik download het of ik kijk via popcorn time. Zonde dat ze dit niet op net5 uitzenden!!
<<

Anoniem304

Bericht 09 Apr 2016 20:53

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Net5 heeft alleen tegen Beau Monde gezegd dat het inderdaad van de programmering gehaald is (goh). Stom he?!

Ik ga het ook maar online kijken.
<<

Anoniem177

Bericht 14 Apr 2016 21:25

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Mweh afgelopen! Er komt een seizoen 4! Jeeej, vond het een leuke serie, lekker simpel en kijkt heerlijk weg.

Nog meer tips? Zoek nu weer een andere serie haha
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 14 Apr 2016 21:34

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Ik kijk het bij KPN on demand. Leuk!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem177

Bericht 14 Apr 2016 21:39

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Dat is de britse versie toch?
<<

Anoniem161

Bericht 15 Apr 2016 08:50

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Sam schreef:Ik kijk het bij KPN on demand. Leuk!


Ey datv heb ik ook. Ik ga het daar kijken!
Bedankt voor de tip!
<<

Anoniem161

Bericht 10 Mei 2016 13:49

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Oke, in een week tijd heb ik bijna 2 seizoenen gezien. Moet nog 3 afleveringen. Weet niet hoeveel seizoenen er zijn maar ik vind het wel leuk.
<<

Pecha

Noob

Berichten: 248

Geregistreerd: 23 Okt 2014 08:39

Bericht 11 Mei 2016 05:07

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Vind het ook een hele leuke serie! Via Ziggo myprime de eerste 2 seizoenen kunnen kijken.

Weet iemand waar je seizoen 3 kan kijken?
Afbeelding

Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 11 Jul 2016 21:02

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Ik heb zo'n stream kastje. Wil ik 3 op kijken.
Van seizoen 2 nog 1 aflevering.. kijkt zo lekker weg.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem177

Bericht 13 Jul 2016 11:03

Re: Mistresses vanaf 5 april, Net5, wie kijkt mee?

Popcorn time
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers