Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is dat raar?

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Mrt 2016 17:44

Re: Is dat raar?

Carra schreef:Ik snap het nu ik goed heb gelezen.
1 Schoonmoeder is raar en moet haar mond houden
2. Kinderen durven niks waar schoonmoeder bij is
3. Niemand heeft het recht er iets van te vinden
4. Behalve CBL.


Je snapt het ook echt niet he!

3. iedereen heeft een mening dus mag CBL die ook uiten.
4. Schoonmoeder claimt de kinderen teveel
5. schoonmoeder vindt vanalles en daarom mag CBL het dus ook.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Mrt 2016 17:45

Re: Is dat raar?

Oh en 6. Ik heb nog steeds drie (DRIE) puisten op mijn kin.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 16 Mrt 2016 17:57

Re: Is dat raar?

Komt dat door de schoonmoeder van cbl? :wtf:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem187

Bericht 16 Mrt 2016 18:36

Re: Is dat raar?

Ik zie wel een serie rondom CBL op Netflix verschijnen. Echt CBL, met de beste wil van de wereld snap/volg ik je niet..
<<

anoniem213

Bericht 16 Mrt 2016 18:38

Re: Is dat raar?

Reva schreef:Komt dat door de schoonmoeder van cbl? :wtf:

Nee, door Carra.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 16 Mrt 2016 18:46

Re: Is dat raar?

Hoezo? Is dat raar?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Mrt 2016 20:03

Re: Is dat raar?

Noem je mij en mijn puisten nu raar?
<<

anoniem213

Bericht 16 Mrt 2016 20:04

Re: Is dat raar?

Caro schreef:Noem je mij en mijn puisten nu raar?

Dat mag ze gewoon zeggen hoor. Dat is haar goed recht.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mrt 2016 15:03

Re: Is dat raar?

Het is ook jullie goed recht om je mening te geven dus ook de sarcastische..................prima.
Zij geeft continu haar mening en heeft zowat overal wat op aan te merken. Ik zeg bijna nooit wat ervan, maar ga dat nou meer dan. Zij heeft commentaar, dan kan ze ook wat terug verwachten.

Ik denk vaak over bepaalde dingen iets, maar zeg het zelden hardop en daar ligt het verschil. Alles is raar en stom bij haar.
Mensen die overal op hun telefoon zitten vind ze raar en niet dat de kleinkids ook vaak op hun tablet ed zitten.
Wat is het verschil? Waarom is het voor kids niet raar?
Dat zij nou zo ouderwets is en geen eens met de pc om kan gaan dat vind ik raar in deze tijd! Zelfs in bejaardentehuizen krijgen ze les.
<<

Anoniem282

Bericht 17 Mrt 2016 15:06

Re: Is dat raar?

Het kan aan mij liggen, maar ik lees hier vooral in dat jullie veel op elkaar lijken en dat kan makkelijk botsen. :) Jij bent dan toevallig geen digibeet, maar vindt wel vaak dingen raar en stom.
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 17 Mrt 2016 16:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mrt 2016 16:17

Re: Is dat raar?

Het verschil is dat ik het zelden uit zoals ik al zei. Zoals laatst toen ze hier waren wilde mijn nichtjes naar buiten. Het was vrij koud en ze hadden alleen een dun shirt met lange mouwen aan. Wie ben ik om te zeggen dat ze een jas aan moeten of een trui of beide. Nee hoor mw bemoeit zich er zoals altijd weer mee!
Ik dacht dat het ook nodig was, maar ik ben hun ouder niet en zij ook niet. Ze hebben 2 ouders da's genoeg die prima weten wat goed voor ze is dus een extra ouder is zo overbodig.
<<

Anoniem245

Bericht 17 Mrt 2016 16:21

Re: Is dat raar?

Mijn ouders corrigeren mijn zoon ook gewoon hoor, ook als ik er bij ben. Vind ik op zich niet heel raar eigenlijk..
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mrt 2016 16:46

Re: Is dat raar?

Dat kan. Vind het niet een taak van grootouders tenzij zij samen met ze zijn als ze oppassen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Mrt 2016 16:51

Re: Is dat raar?

Dus wat wil je nu uiteindelijk met dit topic?
<<

Anoniem282

Bericht 17 Mrt 2016 16:58

Re: Is dat raar?

Door het niet te uiten krop je je frustraties juist op, lijkt me. Trouwens, je zegt het wel degelijk wat je allemaal stoort; alleen doe je dat tegen mensen die er niets mee kunnen.
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 17 Mrt 2016 17:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 17 Mrt 2016 17:00

Re: Is dat raar?

:popcorn:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem148

Bericht 17 Mrt 2016 17:05

Re: Is dat raar?

caribbeanlover schreef:Dat kan. Vind het niet een taak van grootouders tenzij zij samen met ze zijn als ze oppassen.


Ik vind dat ook deels een taak van opa en oma. Ouders zien niet altijd alles en denken ook niet altijd aan alles. Dus meedenken is prima.
Mijn (schoon)ouders voeden mijn zoon ook mee op als we daar zijn. En ook mijn (schoon)broers en (schoon)zussen
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mrt 2016 17:06

Re: Is dat raar?

Guattari schreef:Door het niet te uiten krop je je frustraties juist op, lijkt me. Trouwens, je zegt het wel degelijk wat je allemaal stoort; alleen doe je dat tegen mensen die er niets mee kunnen.


Nou dus door wel te uiten/zeggen is/kan dat opgekropte minder zijn/worden. Dus snap jouw reactie niet. Je bedoeld dat ik het niet zeg zeker? Dat telt niet meer, ik bedoelde tegen haar.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Mrt 2016 17:07

Re: Is dat raar?

Laat maar, ik ga wel tegen een muur praten.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mrt 2016 17:11

Re: Is dat raar?

Dandelion schreef:
caribbeanlover schreef:Dat kan. Vind het niet een taak van grootouders tenzij zij samen met ze zijn als ze oppassen.


Ik vind dat ook deels een taak van opa en oma. Ouders zien niet altijd alles en denken ook niet altijd aan alles. Dus meedenken is prima.
Mijn (schoon)ouders voeden mijn zoon ook mee op als we daar zijn. En ook mijn (schoon)broers en (schoon)zussen


Ieder zijn ding en als jij daar vrede mee hebt prima. Ben blij dat ik geen kids heb, maar weet zeker dat zij ze echt niet zo vaak zouden mogen zien en oppassen da's 1 ding wat zeker is!
<<

Anoniem282

Bericht 17 Mrt 2016 17:13

Re: Is dat raar?

caribbeanlover schreef:
Guattari schreef:Door het niet te uiten krop je je frustraties juist op, lijkt me. Trouwens, je zegt het wel degelijk wat je allemaal stoort; alleen doe je dat tegen mensen die er niets mee kunnen.


Nou dus door wel te uiten/zeggen is/kan dat opgekropte minder zijn/worden. Dus snap jouw reactie niet. Je bedoeld dat ik het niet zeg zeker? Dat telt niet meer, ik bedoelde tegen haar.


Ik bedoel: je stoort je regelmatig aan je schoonmoeder (en ook aan mensen in het algemeen). Dan open je hier topics over hetgeen je stoort, maar zelden tot nooit zeg je er wat van tegen degene aan wie je je ergert. Dat schiet dus niet op, want forummers hier kunnen er niets mee en jij blijft gefrustreerd. Als ik me erger aan iemand, wat gelukkig niet vaak voorkomt, bespreek ik het juist met degene om wie het gaat. Alleen dan raak ik m'n frustratie kwijt.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mrt 2016 17:18

Re: Is dat raar?

Urban Naked schreef:Zero, d'r schoonmoeder heet geen Trudy.


Maar mijn tante wel.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9775

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 17 Mrt 2016 17:36

Re: Is dat raar?

caribbeanlover schreef:
Urban Naked schreef:Zero, d'r schoonmoeder heet geen Trudy.


Maar mijn tante wel.



Toevallig! :lol:
<<

Anoniem148

Bericht 17 Mrt 2016 18:10

Re: Is dat raar?

caribbeanlover schreef:
Dandelion schreef:
caribbeanlover schreef:Dat kan. Vind het niet een taak van grootouders tenzij zij samen met ze zijn als ze oppassen.


Ik vind dat ook deels een taak van opa en oma. Ouders zien niet altijd alles en denken ook niet altijd aan alles. Dus meedenken is prima.
Mijn (schoon)ouders voeden mijn zoon ook mee op als we daar zijn. En ook mijn (schoon)broers en (schoon)zussen


Ieder zijn ding en als jij daar vrede mee hebt prima. Ben blij dat ik geen kids heb, maar weet zeker dat zij ze echt niet zo vaak zouden mogen zien en oppassen da's 1 ding wat zeker is!


Ja en misschien vinden de ouders van jouw nichtjes dat ook goed.
Zielige man als zijn ouders jullie kinderen niet mogen zien. Ik ben blij met zo'n meelevende en mee denkende opa's en oma's!
Laatst gewijzigd door Anoniem148 op 18 Mrt 2016 01:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem245

Bericht 17 Mrt 2016 19:16

Re: Is dat raar?

Ik vind het ook fijn, bij ons is dat ook heel normaal en natuurlijk.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers