Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

<<

Anoniem147

Bericht 29 Feb 2016 15:50

Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Ik hoorde van iemand dat er een chocoladepasta met Oreo's was en ik moest hem echt proberen. Ik eet eigenlijk nooit pasta op brood maar met Oreo's? Come on! I love Oreo!

Het is gewoon te lekker. Heel gevaarlijk om in huis te hebben. Echt een alert om het niet te doen haha. Ik zou de pot het liefste uitlepelen.

Afbeelding
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 29 Feb 2016 16:01

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Ik hou helemaal niet van Oreo's, maar je bent zo enthousiast dat ik helemaal blij word van je topic :smile: Geniet ervan!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 29 Feb 2016 16:02

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Hahahah! Ik vind hoe je het omschrijft heel grappig :-).

Oreo's zijn de enige koekjes die ik lekker vind, maar dit doet me dan weer niks eigenlijk. JOEHOE!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 29 Feb 2016 16:03

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Weet je wat ik het lekkerst vind? Vanille-ijs met oreos die ik dan eerst heb platgeslagen.

Maar zelfs de gedachte daaraan laat me er nu niet naar hunkeren! Whoh...
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Feb 2016 16:09

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

NEEEEEEEEEEEEE!

*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien

LALALALALALALALALALALALALALA
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 29 Feb 2016 16:09

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Ohh ik zag deze vrijdag ook bij mijn moeder in de kelder staan. Ik heb 't toen niet geproefd, en daar heb ik me toch een spijt van nu! Ineens kan ik sinds zaterdag ongeveer geen zoet meer verdragen door baby-hormonen. Nu moet ik 9 maanden wachten voordat ik de ongetwijfeld goddelijke smaak van deze pasta kan waarderen.

♥♥
<<

Anoniem147

Bericht 29 Feb 2016 16:30

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Hahaha Elliot! Hopelijk is het geen limited edition en dat hij dan precies over 8 maanden de schappen uit gaat.

Lejow.. Sorry! Haha.

Ooh Caro! Nou houden zo! Ik heb het echt gekocht in een impuls. Liep er langs, zag de pot en hij lang in m'n wagentje. Normaal ben ik veel meer aan het denken. Besluiteloos enzo haha. Bij deze pot niet.

Pineco, Haha. Makkelijk laten liggen dan. Ik ben ook echt mega enthousiast. Ik durf alleen niet op de verpakking te kijken naar de hoeveelheid suikers. Kop in 't zand.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 29 Feb 2016 16:34

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Marni schreef:Hahaha Elliot! Hopelijk is het geen limited edition en dat hij dan precies over 8 maanden de schappen uit gaat.

Lejow.. Sorry! Haha.

Ooh Caro! Nou houden zo! Ik heb het echt gekocht in een impuls. Liep er langs, zag de pot en hij lang in m'n wagentje. Normaal ben ik veel meer aan het denken. Besluiteloos enzo haha. Bij deze pot niet.

Pineco, Haha. Makkelijk laten liggen dan. Ik ben ook echt mega enthousiast. Ik durf alleen niet op de verpakking te kijken naar de hoeveelheid suikers. Kop in 't zand.


Ik sta er zelf ook van versteld ;-). Maar het is echt waar, hoe minder zoetigheid je eet, hoe minder behoefte je eraan krijgt. Afgelopen weekend hadden we een reep Tony gekregen, je weet wel: die met zeezout en ik heb zelfs maar één stukje gehad. *trots* :smile:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 29 Feb 2016 17:25

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Tja, ik heb hem al in huis. Nog nooit op mijn brood gesmeerd en toch is de pot al bijna leeg. :smile:
<<

Anoniem222

Bericht 29 Feb 2016 18:13

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Hahaha mooi Marni en SoGood.

Ik hou niet zo van zoete dingen op brood maar uitlepelen zou mij nog wel kunnen gebeuren haha!
<<

Anoniem152

Bericht 29 Feb 2016 18:42

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Ik klik dit topic snel weer weg en doe maar net alsof ik het nooit gelezen heb.
<<

Anoniem168

Bericht 29 Feb 2016 19:59

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Chava schreef:Ik klik dit topic snel weer weg en doe maar net alsof ik het nooit gelezen heb.


Haha inderdaad, in dit geval niet voor mezelf maar voor mijn man, anders gaat hij dat gegarandeerd kopen. Niet dat ik dat zo heel erg vind, maar bij dat soort dingen eet hij dan de helft of 3/4 van de pot leeg en dat heeft hij er weer genoeg van en blijft de pot staan net zolang tot er een berg stof op zit en net zolang tot ik een aantal keren zeg dat hij het eens op moet maken.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 29 Feb 2016 20:42

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Ik heb mezelf trouwens tot iets veel ergers laten verleiden. Ondertussen ben ik al aan mijn derde pak bezig en ik strooi het voornamelijk op koffie met opgeklopte melk of ik pak zo een handje, ook heerlijk op rijstwafels in combinatie met pindakaas. :love: :love:

Afbeelding

De hagelslagvariant is bijna net zo lekker. Zijn echt hele dikke vlokken en hagelslagjes.
<<

Anoniem147

Bericht 01 Mrt 2016 09:32

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Ooh lekker! Ik smeer het trouwens ook niet op brood. Liever op rijstwafels haha! Je hebt ook specials van De Ruijter. Ook extra pure hagelslag. Die is ook lekker.

Of ik zou het wel op een geroosterde witte boterham kunnen smeren/strooien. Maar wit brood haal ik echt niet in huis. Dat kan ik nog wel weerstaan.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 01 Mrt 2016 14:37

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Oh die lijkt me ook erg lekker! Ik zag hem ook staan maar heb hem toch niet meegenomen :D
2012 & 2016
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 01 Mrt 2016 16:49

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Ik heb hem gekocht en er even mn vinger doorheen gehaald maar vond het niet hysterisch eigenlijk.
30-04-2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Mrt 2016 17:00

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

SoGood schreef:Ik heb mezelf trouwens tot iets veel ergers laten verleiden. Ondertussen ben ik al aan mijn derde pak bezig en ik strooi het voornamelijk op koffie met opgeklopte melk of ik pak zo een handje, ook heerlijk op rijstwafels in combinatie met pindakaas. :love: :love:

Afbeelding

De hagelslagvariant is bijna net zo lekker. Zijn echt hele dikke vlokken en hagelslagjes.


Die hagelslag inderdaad... NIET OK!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 01 Mrt 2016 17:03

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Oreo's vind ik best lekker, chocopasta ook, maar de combinatie vond ik niet zo..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 01 Mrt 2016 17:17

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Lejow schreef:NEEEEEEEEEEEEE!

*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien*Ik heb dit niet gezien

LALALALALALALALALALALALALALA


+1 :palm:
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 15:01

Bericht 01 Mrt 2016 18:00

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Aaaah dat had ik niet willen zien. Nu MOET ik hem hebben

15-11-2019
14-05-2023
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 01 Mrt 2016 18:03

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Die is ook al aan de handen van mijn vriend blijven plakken.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 15:01

Bericht 01 Mrt 2016 20:15

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Zojuist gelijk gekocht. Heel slecht! Maar hij is lekkeeeer!!

15-11-2019
14-05-2023
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 01 Mrt 2016 20:52

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Dat lijkt me helemaal niets haha, maar die vlokken.....hmm!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem168

Bericht 01 Mrt 2016 21:51

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Ooooo die vlokken wil ik ook. Ziet er veel te lekker uit.. Nee hoor ik ben geen chocoladeverslaafde dat lijkt alleen maar zo :yes:
<<

Anoniem147

Bericht 02 Mrt 2016 09:30

Re: Ik heb me laten verleiden.. Waarschuwing! Alert!

Ik heb ongeveer 1/3 van de pot leeg en vind het ineens veel minder lekker :nopompom: Het speciale is er wel af nu en eigenlijk vind ik de structuur maar irritant. Daar gaat m'n topic :laughcry:
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers