Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Veel hoesten bij liggen.

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 04 Okt 2013 13:00

Veel hoesten bij liggen.

Een van mijn meiden moet ontzettend hoesten als ze ligt en dat gebeurd dus in haar slaap. Overdag hoest ze eigenlijk niet maar zodra ze gaat slapen en dus even ligt moet ze hoesten, zowel tussen de middag al s'avonds/snachts.

Iemand tips hier voor? Ze slaapt hierdoor namelijk wel slechter en ze is moe overdag.
:heart: :heart: 2011
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 04 Okt 2013 13:02

Re: Veel hoesten bij liggen.

Daar ben ik ook benieuwd naar.hier precies het zelfde opt moment.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 04 Okt 2013 14:03

Re: Veel hoesten bij liggen.

Mijn dochter heeft ook van die periodes dat ze heel veel hoest en ook vooral 's nachts.
Wij hebben toen druppels gehaald van VSM, maar weet helaas niet meer hoe ze heten. Het was een klein kuurtje.
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 04 Okt 2013 14:14

Re: Veel hoesten bij liggen.

Tussikind van vsm, wonderspul!
<<

Anoniem272

Bericht 04 Okt 2013 15:46

Re: Veel hoesten bij liggen.

Slaapt ze al met kussen? Bij T helpt een dik kussen goed. Anders kun je eventueel proberen het hoofdeinde op te hogen door een handdoek onder het matras te leggen.
<<

Anoniem162

Bericht 04 Okt 2013 15:49

Re: Veel hoesten bij liggen.

Ik heb geen idee want ik heb het zelf heel erg. Ik hoest ook niet overdag maar wel in mijn slaap 's nachts. Uiteindelijk zat ik vannacht een uur beneden omdat ik maar bleef hoesten en de rest niet wakker wilde maken.
<<

Anoniem33

Bericht 04 Okt 2013 16:14

Re: Veel hoesten bij liggen.

Wij doen altijd een stapel boeken onder haar bed, zodat het bed kantelt. Verder luuf smeren...
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 04 Okt 2013 16:22

Re: Veel hoesten bij liggen.

CCC schreef:Tussikind van vsm, wonderspul!


+1, mijn zoontje hoest nu ook tijdens het slapen, verder niet en het helpt goed.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem16

Bericht 04 Okt 2013 16:52

Re: Veel hoesten bij liggen.

Hier precies hetzelfde verhaal en ik gebruik er idd ook Tussikind voor.
<<

Anoniem97

Bericht 04 Okt 2013 18:38

Re: Veel hoesten bij liggen.

Ja dat is altijd met hoesten. Je kan hoestdrank geven om de keel te verzachten en verder hopen dat t snel overgaat. Oh en luuf onder de voeten.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 04 Okt 2013 18:56

Re: Veel hoesten bij liggen.

Wat is dat tussikind dan? Hoestdrank ofzo?

Luuf is toch meer tegen verkoudheid? Eigenlijk is ze dus niet echt verkouden.
Bed omhoog zou ik ook nog wel is kunnen proberen!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem16

Bericht 04 Okt 2013 20:11

Re: Veel hoesten bij liggen.

Tussikind is hoestdrank.
<<

Anoniem97

Bericht 05 Okt 2013 07:23

Re: Veel hoesten bij liggen.

Tussikind is een homeopathisch hoesdrankje.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 05 Okt 2013 08:23

Re: Veel hoesten bij liggen.

Met het risico dat ik ontiegelijk dom overkom, maar waarom zou je je kind een (ook al is het een homeopatisch) geneesmiddel toedienen als je niet eens de oorzaak weet van het hoesten? Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de oorzaak van het hoesten. Zoals Filoria aangeeft, zou ik best wel benieuwd zijn naar de slaaphoudig (met/zonder kussen, maar ook hoe ligt de kleine, houding kan veel doen voor je ademhaling), mogelijke allergie-ontwikkeling (is er iets nieuws in huis?), bronchitis/astmatische aanleg en/of 'gewoon' een kleine infectie/virus. En hoe lang is dit al gaande?

Ik kan op de bijsluiter van VSM ook niet echt vinden hoe het 't hoesten oplost of 'wat' het verhelpt. Ik beschuldig niemand ervan zomaar iets toe te dienen, ik weet ook dat homeopatisch niet chemisch en/of gevaarlijk is en daarom risicoloos te geven is, maar ik vraag me af waarom.
L2014 & H2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers