Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar werd jij blij van vandaag?

<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 02 Mrt 2016 21:05

Re: Waar werd jij blij van vandaag?

Van mijn dochter die heel enthousiast begon te zwaaien (dat heeft ze net sinds een paar dagen echt door) toen ik thuis kwam vanmiddag en me daarna overlaadde met kusjes :love:
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Linvi

Bericht 02 Mrt 2016 22:31

Re: Waar werd jij blij van vandaag?

Van het heerlijke eten dat ik had gekookt!

#hetzijndekleinedingendiehetdoen
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 02 Mrt 2016 22:43

Re: Waar werd jij blij van vandaag?

Van mijn moeder die heel erg lief een dagje kwam helpen en mijn ramen en keuken deed, terwijl ik alleen rustig mocht gaan zitten. Alles blinkt en is opgeruimd, zo fijn!

Van mijn dochter die zo ontzettend leuk met haar tantes, mijn zusjes, speelde. Het pure plezier dat uit die oogjes straalde, omdat ze allemaal precies deden wat dat 1,5 jarige dametje wenste, heb zo moeten lachen :-)
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 03 Mrt 2016 11:06

Re: Waar werd jij blij van vandaag?

June schreef:
Bisq schreef:Van m'n vriendinnen die kwamen en een lekkere lunch mee hadden genomen en ik heb vanmiddag eindelijk de ixxi besteld die ik al lang wil. En ik ben blij dat het vandaag weer een stukje beter met me gaat dan gisteren ondanks dat ik vannacht heel slecht geslapen heb.


http://www.ixxidesign.com/nl/producten/ ... in-a-vase/

Geen idee hoe ik hier een plaatje moet krijgen :laughcry: maar deze heb ik besteld. We willen al jaren een mooi ouderwets schilderij van een bloemen stilleven, maar dat is zo ontzettend duur. We vinden dit wel een grappig alternatief met een dikke knipoog naar een origineel.

Vanacht heb ik heel goed geslapen, eindelijk weer op m'n buik kunnen liggen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 03 Mrt 2016 11:44

Re: Waar werd jij blij van vandaag?

Dat ik eindelijk weer een beetje op de been ben, na 10 dagen geveld te zijn geweest door de griep. Ik heb tenminste weer een beetje energie om wat te doen. Mag ook wel, want de afgelopen 10 dagen is er véél te weinig in het huishouden gebeur.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers