Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van?

<<

Anoniem243

Bericht 20 Jan 2017 14:53

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Huh wat raar Keshi. En zeker stom!

Beterschap Caro!
<<

Anoniem185

Bericht 20 Jan 2017 15:53

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Dat mijn andere buurman nu ook een muziek installatie in zijn tuin heeft en keihard muziek zit te draaien, terwijl de ander nu eindelijk met de kou dit niet doet. En ik moet volgende week in de nacht...
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 20 Jan 2017 16:04

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Nadat ik zelf de afgelopen twee dagen ziek ben geweest, is nu ook dochter aan de beurt. Die zit al de hele dag ziek onder een dekentje. ALS EEN PRINSES! serieus, dit is nog erger dan een vent. Als ze er met het uitsteken van haar hand niet bij kan dan is het tijd mama te roepen.
Gelukkig weet ik dat ze normaal gesproken niet zo is.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 21 Jan 2017 07:08

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Mijn vriend lag loeihard te snurken dus ik probeer verder te slapen op de bank. Kruipt ons konijntje tegen me aan en begint ook te snurken. Ik heb serieus nog nooit zoveel herrie uit dat kleine diertje horen komen :laughcry:
Toch kan ik het van hem iets beter hebben als van mijn vriend :wink:
10.04.17
<<

Anoniem197

Bericht 21 Jan 2017 09:04

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Serieus, snurken konijnen? Dat heb ik nooit geweten, weer wat geleerd op de vroege morgen!
Hopelijk heb je nog wat geslapen!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Jan 2017 09:16

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Boerenkool schreef:Nadat ik zelf de afgelopen twee dagen ziek ben geweest, is nu ook dochter aan de beurt. Die zit al de hele dag ziek onder een dekentje. ALS EEN PRINSES! serieus, dit is nog erger dan een vent. Als ze er met het uitsteken van haar hand niet bij kan dan is het tijd mama te roepen.
Gelukkig weet ik dat ze normaal gesproken niet zo is.



:smile:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 21 Jan 2017 09:33

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal dat ik alweer drie kwartier voor jan lul dood zit te vriezen op het station. Zijn er bij grote uitzondering eens GEEN werkzaamheden in het weekend is er een overweg defect op het traject. Sterf.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Patsy

Bericht 21 Jan 2017 09:46

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Saga schreef:Mijn vriend lag loeihard te snurken dus ik probeer verder te slapen op de bank. Kruipt ons konijntje tegen me aan en begint ook te snurken. Ik heb serieus nog nooit zoveel herrie uit dat kleine diertje horen komen :laughcry:
Toch kan ik het van hem iets beter hebben als van mijn vriend :wink:


:smile:
<<

Anoniem316

Bericht 21 Jan 2017 09:51

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik ben voor het eerst in 1,5 jaar weer eens ongesteld en hoewel ik daar best gelukkig mee ben, heb ik de buikpijn, rugpijn en zooi die het oplevert, niet gemist!

Balen Reva. Zal je altijd zien...
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Jan 2017 23:38

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Oh stom Dee, ik ben nooit blij als ik ongesteld ben.
2012 & 2016
<<

Anoniem185

Bericht 22 Jan 2017 01:24

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik baal van mijn vriend die al 3 jaar een thuisstudie doet (naast een parttime baan) maar nog niet één cursus heeft afgerond, en nu ik hele dagen studeer voor mijn examens (die ik naast een fulltime baan doe) al HEEL de dag aan het gamen is.
<<

Anoniem221

Bericht 22 Jan 2017 01:32

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Bob schreef:Ik baal van mijn vriend die al 3 jaar een thuisstudie doet (naast een parttime baan) maar nog niet één cursus heeft afgerond, en nu ik hele dagen studeer voor mijn examens (die ik naast een fulltime baan doe) al HEEL de dag aan het gamen is.


Praat erover met elkaar. Zo weet je waarom hij al de hele dag aan het gamen is.

Waar studeren jullie in af?
<<

Anoniem185

Bericht 22 Jan 2017 01:39

Re: Waar baal jij op dit moment van?

We hebben het er al zo vaak over gehad, ik heb de moed al opgegeven. Hij is nu aan het gamen omdat het weekend is. Zo heeft hij altijd wel een smoes, en ik ken ze allemaal al. Als ik er naar vraag voelt hij zich aangevallen. Nu maakt het mij echt niet uit, hij mag zijn ongeschoold werk ook gewoon blijven doen, dan zou ik niet minder van hem houden, maar niet steeds zeggen dat hij gaat beginnen en het zo druk heeft met studeren als hij uiteindelijk niks doet. En zeker dan niet niks doen als ik alle vrije minuten wel in mijn studie moet steken.

Hij doet HBO ICT, ik de Belgische variant van verplegingswetenschappen.
<<

Anoniem221

Bericht 22 Jan 2017 01:42

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik snap je gevoel, Bob. Zeg gewoon waar het op staat en wat je wilt, maar ga me niet iets aansmeren wat ik zo graag wil horen. Dat voelt als een leugen en dat voelt niet goed.

Nu wil ik niet heel raar doen, maar kan hij het werk ook al doen zonder zijn diploma? Je hebt van die wizkids die alles kunnen zonder dat ze er ooit voor naar school zijn gegaan, maar gaan omdat het beter staat op hun cv. Ik had zo'n beste vriend. Die deed echt niets voor zijn HBO-ICT, omdat hij het allemaal al wist.
<<

Anoniem185

Bericht 22 Jan 2017 01:45

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik heb geen idee Fedora, hij is wel enorm handig met computers. Maar inderdaad het voelt als belogen worden. En dan opmerkingen krijgen dat ik minder in het huishouden doe dan hem, dat valt soms ook niet helemaal goed als ik net 8 vroege diensten heb gehad :laughcry:
<<

Anoniem221

Bericht 22 Jan 2017 01:49

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Nee, dat komt en voelt niet goed. Hij mag dan net even vaker de stofzuiger door het huis halen, maar kom daar toch niet mee aan. Ik denk dat er voor nu even moet worden geslapen, zodat de ergernissen kunnen inslapen. :)

Ken het wel hoor. Heb nu ook even van die momentjes met die van mij. Nachtrust doet goed. Hoop ik. Anders kan ik hem nog altijd te koop aanbieden op social media. :P
<<

Anoniem185

Bericht 22 Jan 2017 01:51

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Hahahahaha ik verkoop hem niet hoor, ondanks alles hou ik toch ontzettend veel van hem. En slapen lijkt me een goed plan! Trusten!
<<

Anoniem221

Bericht 22 Jan 2017 01:54

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Slaap lekker. Ik ben ook heel erg blij met de mijne, maar soms. :p Ik ga ook maar slapen. Lijkt me wel zo verstandig. :wink:
<<

Anoniem197

Bericht 22 Jan 2017 06:21

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Bob, praat met hem. Al 3 jaar verder en niets afgerond, dan denk ik dat er meer speelt. Is het te moeilijk of niet leuk genoeg? Ziet hij er geen toekomst in of is hij het overzicht kwijt geraakt. En dan een vriendin die er over "zeurt", werkt dan ook niet mee. Vraag hem wat er is en luister naar hem.
<<

Anoniem185

Bericht 22 Jan 2017 11:07

Re: Waar baal jij op dit moment van?

DdL schreef:Bob, praat met hem. Al 3 jaar verder en niets afgerond, dan denk ik dat er meer speelt. Is het te moeilijk of niet leuk genoeg? Ziet hij er geen toekomst in of is hij het overzicht kwijt geraakt. En dan een vriendin die er over "zeurt", werkt dan ook niet mee. Vraag hem wat er is en luister naar hem.

Ik weet wat de reden is. We hebben het er al zo vaak over gehad. Daarom "zeur" ik er ook niet meer over, maar het is dan wel vervelend op het moment dat ik zelf keihard moet studeren. Hij hoort van mij niks dan motiverende geluiden een aanmoediging, omdat ik weet hoe snel zijn motivatie daalt wanneer iemand zegt dat hij niet genoeg voor school doet. Ik vraag alleen soms van goh hoe gaat het met je school, of ik vraag of hij vandaag niet aan school moet werken. Standaard reactie is 'volgende maand/week begin ik er echt weer aan'.

Aangezien ik de cursus waar hij al drie jaar mee bezig is (management) toevallig vrijwel exact het zelfde heb gehad dit semester, heeft hij gevraagd hem op gang te helpen voor zijn studie die cursus. Ik heb aangegeven dat ik hem graag wil helpen, maar dat hij uiteindelijk het toch zelf moet doen én dat ik er pas tijd voor maak na mijn eigen examens. Dus ik denk dat daar ook een reden in schuilt waarom hij nu weer een excuus heeft om niks te doen. Hij had gewoon nooit aan een thuisstudie moeten beginnen, hij heeft er de discipline niet voor, maar vanwege zijn ziekte kon het op dat moment niet anders.

Hij is zelf nog steeds overtuigd dat hij het kan en het af gaat maken, althans zo laat hij mij in de waan. Hij wil er niet mee stoppen en op zijn ongeschoolde werk blijven, hij wil ook niet MBO doen om sneller en makkelijker klaar te zijn en te kunnen beginnen in de ICT. Ik heb al die opties al met hem besproken. Zelfs een geheel andere studie heb ik hem al aan proberen te smeren, omdat die misschien nog beter aansluiten bij zijn interesses.
<<

Anoniem281

Bericht 23 Jan 2017 11:27

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Wat vervelend, Bob. Thuisstudie lijkt me ook lastig, maar je komt idd niet ver bij hem, als-ie zelf niet wil.

Ik baal van de pijn aan m'n gezicht. M'n lymfeklier is ontstoken en kan m'n gezicht niet eens aanraken zonder pijn :/ Ga ik er voor naar de HA, komt er nog een beginnende keelontsteking bij. BAH!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 23 Jan 2017 12:21

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Dat ik keelpijn heb, hoop niet dat het te erg door gaat zetten, heb ik geen zin en tijd voor!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Jan 2017 11:31

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Balen Kreeft.

Ik baal dat ik, na een weekend griep en koorts onderdrukken en zwetend in bed wakker worden. Ik vandaag een dagje thuis blijf (gisteren moest ik twee tentamens maken dus ziek worden was geen optie). Nu ben ik voor mij gevoel alleen goed verkouden ben inclusief keelpijn. Aan de ene kant denk ik, ben fit genoeg om te gaan werken, maar voor de klas moet je zoveel energie hebben dat ik die niet heb. Toch voel ik mij schuldig omdat ik een dagje ziek thuis blijf om even bij te komen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 24 Jan 2017 11:57

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Silly-One schreef:Balen Kreeft.

Ik baal dat ik, na een weekend griep en koorts onderdrukken en zwetend in bed wakker worden. Ik vandaag een dagje thuis blijf (gisteren moest ik twee tentamens maken dus ziek worden was geen optie). Nu ben ik voor mij gevoel alleen goed verkouden ben inclusief keelpijn. Aan de ene kant denk ik, ben fit genoeg om te gaan werken, maar voor de klas moet je zoveel energie hebben dat ik die niet heb. Toch voel ik mij schuldig omdat ik een dagje ziek thuis blijf om even bij te komen.


Ik ken je gevoel helemaal! Ik werd van het weekend ziek en zat zondagmiddag echt te dubben of ik zou gaan. Uiteindelijk niet gegaan en ook vandaag nog een dagje thuis. Achteraf wel beter want zoals je zegt, lesgeven kost nou eenmaal veel energie .
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem278

Bericht 25 Jan 2017 17:23

Re: Waar baal jij op dit moment van?

Ik heb een soort van oppas voor mijn hond die er wekelijks mee wandelt en ik heb haar volgens mij vandaag voor de tweede keer in een maand voor niks hierheen laten fietsen :(
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers