Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ontzwangeren, waar had jij last van?

<<

Anoniem281

Bericht 28 Feb 2016 11:08

Re: Ontzwangeren, waar had jij last van?

Boee... Nee, hoor, ik vind 't allemaal prima. Tenminste, 'Je krijgt er iets moois voor terug' en yadieblabla... Dat houd ik mezelf maar voor.

Doe ik nu namelijk ook, want idd, ik mis mezelf een beetje. Ik denk ook niet dat heel dit zwanger-zijn gebeuren voor mij is weggelegd. Of ik ben er niet voor weggelegd.. Either way, ik vind er geen ruk aan. De schopjes en zo vind ik heel fijn om te voelen, maar verder kan ik echt niks positiefs benoemen aan zwanger zijn. Dus kom maar op met slapeloze nachten, kale plekken en .. Nou ja, als 't even kan mag 't verstopte gedeelte wel weg blijven :') Maar dan word k hopelijk weer iig mezelf. Maar dan met kind.
<<

Anoniem321

Bericht 28 Feb 2016 11:18

Re: Ontzwangeren, waar had jij last van?

Ik ben erg emotioneel, ik zweet heel erg en sinds een paar weken steeds erger wordende haaruitval. Sinds de bevalling heel erge trek in zoetigheid.
En ik loop nog met een kromme rug, mijn lichaam is nog ingesteld op mijn dikke zware buik.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 28 Feb 2016 11:36

Re: Ontzwangeren, waar had jij last van?

Ooh La La! schreef:Haaruitval. Heeeel veel haaruitval.
Daar kijk ik nu al weer tegen op :palm:


Dit. Alleen heb ik het allemaal al achter de rug ;)
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 28 Feb 2016 11:44

Re: Ontzwangeren, waar had jij last van?

Ik had last van een soort vervellen aan de binnenkant van m'n handen. Allemaal losse velletjes, heeft wel 2 maanden geduurd ook.
#teammaple🍁
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 28 Feb 2016 19:39

Re: Ontzwangeren, waar had jij last van?

Zweten. Bij allebei gehad.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem301

Bericht 28 Feb 2016 21:00

Re: Ontzwangeren, waar had jij last van?

Mijn haar begint sinds 2 weken ook uit te vallen. En ben soms vergeetachtig.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 29 Feb 2016 12:05

Re: Ontzwangeren, waar had jij last van?

Haaruitval, enorme vergeetachtigheid en veel zweten (vooral 's nachts, maar weet niet of dit zozeer bij het ontzwangeren hoort of bij de borstvoeding).Oh en de eerste tijd heb ik heel veel last gehad van tintelende handen/armen tijdens het slapen,
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 29 Feb 2016 12:19

Re: Ontzwangeren, waar had jij last van?

Oh, heeft dat zweten met ontzwangeren te maken? Nou dat heb ik ook. Ik had gisteren een nieuw bloesje aan, ik heb het maar snel gecombineerd met een jasje want het zag er niet zo appetijtelijk uit.

Oja, en ik ben ook heel vergeetachtig. Dat was ik nog vergeten te benoemen... :eyes:
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 29 Feb 2016 12:21

Re: Ontzwangeren, waar had jij last van?

Vergeetachtig (eigenlijk nog steeds, dus weet niet of het door de drukte komt of echt ontzwangeren :angel:), haaruitval en owww mijn libido... :palm:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 29 Feb 2016 12:42

Re: Ontzwangeren, waar had jij last van?

Man man man dat zweten. Dat is inmiddels al wel een paar maanden voorbij gelukkig maar vooral 's nachts echt baaaaaden in het zweet. Brrrr.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 29 Feb 2016 19:22

Re: Ontzwangeren, waar had jij last van?

Inderdaad heul erg zweten toen ik nog borstvoeding gaf. Nu nog wel, maar stukken minder.
Haaruitval is ook echt begonnen..gelukkig heb ik meer dan genoeg.
Verder heb ik nog erg snel last van mijn rug, ben heel erg emotioneel en kom vaak niet op bepaalde woorden als ik in gesprek ben.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers