Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


recepten babyvoeding

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 07 Okt 2013 10:49

Re: recepten babyvoeding

Ik was eens in de winkel aan het kijken voor verschillende groenten, en kwam rode kool uit de diepvries tegen. Maar hie zit suiker in. Is bij rode kool dan echt de enigste optie om het vers te maken? (Want andere groenten kunnen wel uit de diepvries)

En hoe zit met dat stoofpeertjes? Maken jullie die alleen door te koken in water, zonder iets erbij?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Okt 2013 10:51

Re: recepten babyvoeding

Elsa, bij rapley wordt er van uit gegaan dat baby's geen eten pakken wat ze niet kunnen eten. Dus niet pakken=nog niet geven. Ik weet niet of dit ook zo geld hoor, maar met bijvoorbeeld doperwt is het zo dat zodra ze het kunnen pakken ze het ook kunnen eten. Kunnen ze het nog niet pakken, dan moet je het ook niet in de mond stoppen.
R. 2013
D. 2016
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 07 Okt 2013 10:54

Re: recepten babyvoeding

Ik doe niet aan rapley. Vind het en stiekem eng, en kan het niet aanzien als ze met eten ligt te worstelen (in de zin van dat ik dat zielig vind)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 07 Okt 2013 11:03

Re: recepten babyvoeding

Elsa schreef:
Venzje schreef:
Ella schreef:
Brood geef ik zonder korst, gewoon in kleine stukjes


Ik ook, je zou het nog in zijn mondhoekje kunnen stoppen, maar oefening baart kunst denk ik dan maar. Bij de ene baby gaat het goed, bij de andere niet


Geven jullie de stukjes in de mond, of laten jullie dit ze zelf pakken? (Dit laatst zie ik hier namelijk iet gebeuren, zo'n klein stukje)
Ik geef trouwens wel broodkorst in de hand (en help dan met het laatste stukje)


Ik ben begonnen het met een vorkje te geven. Meneer had dat al snel door en geeft nu de vork aan meneer met een stukje eraan
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Okt 2013 11:19

Re: recepten babyvoeding

Elsa schreef:Ik doe niet aan rapley. Vind het en stiekem eng, en kan het niet aanzien als ze met eten ligt te worstelen (in de zin van dat ik dat zielig vind)



Bedoelde ik ook niet hoor! Bedoelde meer over de grootte van het brood, die theorie er achter. Als hij het zelf kan pakken kan je het ook veilig aan hem geven.
R. 2013
D. 2016
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 07 Okt 2013 14:23

Re: recepten babyvoeding

[quote="Elsa"]Ik was eens in de winkel aan het kijken voor verschillende groenten, en kwam rode kool uit de diepvries tegen. Maar hie zit suiker in. Is bij rode kool dan echt de enigste optie om het vers te maken? (Want andere groenten kunnen wel uit de diepvries)

Volgens mij wel. Ik geef trouwens af en toe wel iets met suiker. Niet dagelijks, maar anders heeft hij straks in een keer een suikerbom wanneer hij het wel mag eten.
A.K.A Slaatje

]
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers